Izdvojeno

Haas malo zaostaje s razvojem novog bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Romain Grosjean, Haas

Romain Grosjean, Haas

Haasov glavni trkaći inženjer Ayao Komatsu kaže da ekipa malo zaostaje s razvojem novog bolida po onim ciljevima koje su sami za sebe postavili. Komatsu je zajedno s Romainom Grosjeanom došao iz Lotusa u Haas, a kaže da novi tehnički pravilnik sada predstavlja ogroman izazov za ekipu koja se mora nositi s puno iskusnijim ekipama.

“Promjena pravilnika dodaje još jednu dimenziju. Bolidi će se jako promijeniti, što znači da ćemo iduće godine trebati puno više nadogradnji. Ove godine ih nismo imali toliko, ali nije pretjerano loše jer je baza bolida bila dobra i pravila su bila stabilna.”

“Kad smo naučili o našem bolidu i kad smo mogli početi raditi profesionalnije, naša kompetitivnost se povećala.”

“Ali, zamislite da iduće godine napredujemo jednakom brzinom kao ove. U tom slučaju ćemo pasti iza konkurencije. Velike ekipe će donositi puno velikih nadogradnji jer su pravila nova.”

Kaže da bolidi u Melbourneu neće biti na vrhuncu razvoja, pa će stoga kroz sezonu značajno napredovati.

“Trebamo jako paziti na to, bit će veliki izazov. Ako nam je ove godine trebalo pet utrka da riješimo jednu stvar, iduće godine ćemo to morati u jednoj utrci.”

Na upit ide li razvoj po planu, Komatsu kaže:

“Ne bih rekao da je sve po planu, malo kasnimo. Ali napredujemo dobro. Ne bih rekao da ispunjavamo postavljene ciljeve.”

Bitka za osmo mjesto

Iako je Haas trenutno ispred Renaulta, Manora i Saubera u poretku konstruktora, američka ekipa će se teško izboriti za tu poziciju dogodine.

“Ako pogledate top 3 ekipe – oni su otišli. Ferrari, Mercedes, Red Bull – oni su otišli. Onda imate Force Indiju, Williams, onda imate McLaren, Toro Rosso, i onda mi. Po bodovima smo iza Toro Rossa i McLarena, ali po pitanju kompetitivnosti mislim da smo bili jako blizu.”

“Bit će blizu 6. pozicija, ali obzirom da smo novi i neke stvari nam nedostaju i trebamo se poboljšati – trenutno smo 8.”

“Iduće godine će biti ogroman izazov čak ostati tu gdje jesmo. Očito će McLaren-Honda jako napredovati. Toro Rosso ima dobru aerodinamiku i s Renaultovim motorom mislim da će biti puno bolji iduće godine. Zatim imamo Renault koji je trenutno iza nas, ali njihov napredak će biti masivan. Čak da zadržimo 8. poziciju trebat ćemo strašno napredovati.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni