Izdvojeno

Red Bull bi na startu mogao zaraditi i do 12 metara

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Daniel Ricciardo, Red Bull

Daniel Ricciardo, Red Bull

Red Bullov start na supersoft gumama mogao bi im u odnosu na Mercedes donijeti čak i do 12 metara prednosti u jurnjavi do prvog zavoja – tvrdi Rob Smedley.

Mercedes i Red Bull su se odlučili na različite strategije pa će tako Lewis Hamilton i Nico Rosberg krenuti na soft gumama, dok će Max Verstappen i Daniel Ricciardo iz drugog reda krenuti na supersoftu.

Iako supersoft vjerojatno neće dugo trajati i bit će prisiljeni ići na promjenu već nakon nekoliko krugova – glavna prednost trebala bi biti vidljiva odmah na startu. Smedley tako sugerira da njihove informacije upućuju na to kako bi Red Bullovi vozači trebali imati šansu preskočiti oba Mercedesa ispred sebe.

“900 metara je dugačak sprint do prvog zavoja pa će sve ono što inače vidimo kod različitih komponenti biti preuveličano,” kaže Smedley.

“Ovisno o tome hoćete li napraviti dobar start na supersoftu i vaš konkurent je na donjoj granici na softu – vidimo napredak do 12 metara, što je lagano pretjecanje. Prošli biste drugi bolid i prije nego dođete do zone kočenja.”

Ricciardo će opet pokušati poučak iz Austina

Daniel Ricciardo kaže da je prošlog vikenda naučio lekciju kada je prošao Nicu Rosberga na kočenju za prvi zavoj, a razlika u gumama tamo je bila kao i ovdje u Meksiku.

“Pokušavamo učiniti da gume profunkcioniraju odmah od starta. Tu bi trebali imati prednost. Mislim da nije bilo loše u Austinu, a ovdje bi trebalo biti slično. Ne vjerujemo da možemo odraditi 15 krugova na supersoftu. Ja to vidim ovako – ako svi imamo dva zaustavljanja – onda je ovo samo način koji nam pruža bolji start u utrku,” kaže Ricciardo.

“Ako Mercedes produlji stint na soft gumama i onda budu mogli ići na samo jedno zaustavljanje – u redu, onda možda njihova strategija bude bolja. Ali, ako budemo na dva zaustavljanja, mislim da nismo u lošoj poziciji.”

Ricciardo nije uvjeren da će dobitak nužno biti 12 metara, ali vjeruje da postoji potencijal da zgrabi barem jedno mjesto.

“Razina gripa je takva da bi uz savršen start trebali dobiti jednu poziciju,” kaže.

“Prema tome, ako i mi i Mercedesi napravimo savršen start – to bi me trebalo lansirati malo bliže, par metara, u idealnom scenariju to bi bilo u lijepom slipstreamu.”

“Jednom kada prođete recimo 200 metara onda glavnu riječ preuzima slipstream, a više ne činjenica na kojim ste gumama. Prema tome, važno će biti kako izgledamo u prvih 100-200 metara. Nakon toga tražimo prijatelja na pravcu koji bi nam pomogao da nas povuče naprijed.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    “Nakon toga tražimo prijatelja na pravcu koji bi nam pomogao da nas povuče naprijed.”

    Haha osim ako taj prijatelj nije Max.


    0

    0
  2. Zar nije bila neka prica i iz Ferrarija da se super soft tesko dovodi na radnu temperaturu a cinimi se i da su Mercedesi imali po dva kruga za zagrevanje istih juce.


    0

    0
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Ja se samo bojim da netko od McLarena ne krene na medijima. Kad su odluke iz Ferrarijevog i McLarenovog box u pitanju, svakakve su bedastoće moguće


    0

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    …a na kraju, 5 sek


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni