F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull bi na startu mogao zaraditi i do 12 metara

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Daniel Ricciardo, Red Bull

Daniel Ricciardo, Red Bull

Red Bullov start na supersoft gumama mogao bi im u odnosu na Mercedes donijeti čak i do 12 metara prednosti u jurnjavi do prvog zavoja – tvrdi Rob Smedley.

Mercedes i Red Bull su se odlučili na različite strategije pa će tako Lewis Hamilton i Nico Rosberg krenuti na soft gumama, dok će Max Verstappen i Daniel Ricciardo iz drugog reda krenuti na supersoftu.

Iako supersoft vjerojatno neće dugo trajati i bit će prisiljeni ići na promjenu već nakon nekoliko krugova – glavna prednost trebala bi biti vidljiva odmah na startu. Smedley tako sugerira da njihove informacije upućuju na to kako bi Red Bullovi vozači trebali imati šansu preskočiti oba Mercedesa ispred sebe.

“900 metara je dugačak sprint do prvog zavoja pa će sve ono što inače vidimo kod različitih komponenti biti preuveličano,” kaže Smedley.

“Ovisno o tome hoćete li napraviti dobar start na supersoftu i vaš konkurent je na donjoj granici na softu – vidimo napredak do 12 metara, što je lagano pretjecanje. Prošli biste drugi bolid i prije nego dođete do zone kočenja.”

Ricciardo će opet pokušati poučak iz Austina

Daniel Ricciardo kaže da je prošlog vikenda naučio lekciju kada je prošao Nicu Rosberga na kočenju za prvi zavoj, a razlika u gumama tamo je bila kao i ovdje u Meksiku.

“Pokušavamo učiniti da gume profunkcioniraju odmah od starta. Tu bi trebali imati prednost. Mislim da nije bilo loše u Austinu, a ovdje bi trebalo biti slično. Ne vjerujemo da možemo odraditi 15 krugova na supersoftu. Ja to vidim ovako – ako svi imamo dva zaustavljanja – onda je ovo samo način koji nam pruža bolji start u utrku,” kaže Ricciardo.

“Ako Mercedes produlji stint na soft gumama i onda budu mogli ići na samo jedno zaustavljanje – u redu, onda možda njihova strategija bude bolja. Ali, ako budemo na dva zaustavljanja, mislim da nismo u lošoj poziciji.”

Ricciardo nije uvjeren da će dobitak nužno biti 12 metara, ali vjeruje da postoji potencijal da zgrabi barem jedno mjesto.

“Razina gripa je takva da bi uz savršen start trebali dobiti jednu poziciju,” kaže.

“Prema tome, ako i mi i Mercedesi napravimo savršen start – to bi me trebalo lansirati malo bliže, par metara, u idealnom scenariju to bi bilo u lijepom slipstreamu.”

“Jednom kada prođete recimo 200 metara onda glavnu riječ preuzima slipstream, a više ne činjenica na kojim ste gumama. Prema tome, važno će biti kako izgledamo u prvih 100-200 metara. Nakon toga tražimo prijatelja na pravcu koji bi nam pomogao da nas povuče naprijed.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3327 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    “Nakon toga tražimo prijatelja na pravcu koji bi nam pomogao da nas povuče naprijed.”

    Haha osim ako taj prijatelj nije Max.


    0

    0
  2. Zar nije bila neka prica i iz Ferrarija da se super soft tesko dovodi na radnu temperaturu a cinimi se i da su Mercedesi imali po dva kruga za zagrevanje istih juce.


    0

    0
  3. Mclaren raca Prikaži

    Ja se samo bojim da netko od McLarena ne krene na medijima. Kad su odluke iz Ferrarijevog i McLarenovog box u pitanju, svakakve su bedastoće moguće


    0

    0
  4. Mclaren raca Prikaži

    …a na kraju, 5 sek


    0

    0