Izdvojeno

Magnussen primio ponudu od Haasa za 2017.

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kevin Magnussen, Renault

Kevin Magnussen, Renault

Vozač Renaulta Kevin Magnussen primio je ponudu da se pridruži ekipi Haasa iduće sezone gdje bi, ako pristane, zamijenio Estebana Gutierreza.

Ponuda za sobom ne povlači nikakve sponzorske obaveze koje bi Danac morao dovesti u novu ekipu, a čini se da je već prije bio na njihovom radaru. Naime, kada su se spremali za 2016. godinu Gene Haas i Guenther Steiner su razmišljali između Magnussena i Grosjeana. Na kraju su se odlučili za Grosjeana.

Međutim, još uvijek postoji mogućnost da će Renault htjeti zadržati Magnussena, obzirom da oni još nisu potvrdili tko će biti partner Nici Hulkenbergu.

Ako to bude slučaj, Magnussen bi se mogao naći u zavidnoj situaciji da njegove usluge istovremeno otvoreno žele dvije ekipe.

Komentiraj

3 komentara

  1. Vise bi voleo da ostane u Renaultu i odmeri snage sa Hulkenbergom,mislim da bi se onda videlo koliko je dobar ili los.A i Renault je ipak fabricki tim


    0

    0
  2. Bernie Ecclestone
    Ferrari1345 Prikaži

    Haasu po meni treba malo ozbiljnije vozače, željni puno dokazivanja, te bi u momčadi trebali biti malo bolji vozači a ne vozači koji su prvenstveno tu zbog novca ili koji se potencijalno nadaju nekakvim prelaskom u Ferrari…
    Guiterez po sve tri godine nije puno ili bolje rečeno ništa pokazao, a govorilo se za njega da ima puno potencijala za postati nešto više, pogotovo za nekog kojeg se smatralo da je puno veći talent od Pereza. Za sada ga jedino sponzori spašavaju i Ferrari koji je željan da Haas nastavi suradnju sa njim i koji navodno koči bilokakav drugi transfer. A to je onda žalosno da jedan Magnussen mora ispaštati koji bi u ovakvoj momčadi bio po meni pravi pogodak. A društvo bi mu mogao biti Alexander Rossi koji je itekako željan dokazivanja u F1, a još je i američkog podrijetla. Taj dvojac bi idealan ali tko sam ja da sudim :P


    0

    0
  3. Bolje bi mu bilo da ostane u Renaultu.
    Naravno, ako ga Renault bude htio ostaviti.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni