Izdvojeno

Ricciardo: Vozači žele povratak šljunčanih zamki ili nečeg sličnog

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

VN Monaka 2016., Lewis Hamilton i Daniel Ricciardo

VN Monaka 2016., Lewis Hamilton i Daniel Ricciardo

Nakon što je Bernie Ecclestone nedavno komentirao kako bi bilo dobro vratiti zidove na rub staze umjesto širokih izletnih zona – Daniel Ricciardo se djelomično složio s njim i rekao da vozači u Formuli 1 žele biti kažnjeni ako naprave pogrešku.

“Teško je jer uvijek pričamo o sigurnosti vozača, ali zapravo mislim da su zidovi prilično dobri,” kaže Ricciardo. “Čak onako kao u Monaku – ako prokližete u zid, on je tamo i to je to. Sviđa mi se ideja da su zidovi nešto što je stalno.”

“Kao kad se Lewis [Hamilton] branio od mojih napada u Monaku i onda je presjekao šikanu. Da je tamo bio zid – super – pobijedio bih u toj utrci. Nisam obožavatelj otvorenih izletnih zona, dajte barem nešto što bi otežalo vozačima.”

Australac kaže da vozači često pričaju o tim stvarima i o kažnjavanju svojih pogrešaka:

“Da, uvijek o tome pričamo na susretima vozača. Bilo da se radi o šljunčanoj zamci ili visokim pasicama koje također rade dobar posao u nekim područjima. Rekao bih da se porpavljamo po tom pitanju, ali mislim da je glavni problem ako vozač može izletjeti i vratiti se na stazu bez da zapravo plati ikakvu kaznu. Trebala bi ga snaći barem nekakva kazna.”

“Na kraju krajeva, ako idete široko, blokirate kotače ili bilo što drugo, a da ste pritom promašili vrh zavoja, to znači da ste napravili pogrešku i onda ćete izgubiti nešto vremena zbog te pogreške. Ono što me frustrira jest da ovo dozvoljava mnogima od nas da budemo nesavršeni i na vani izgleda kao da smo manje dobri ako stalno radimo pogreške i ne dobijemo nikakvu kaznu za to,” zaključuje Ricciardo.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Do sada je bilo kukanje o sigurnosti (asfaltiranje šljunčanih zamki-zadnji primjer Monza), Halo zaštita, pa više se ni po kiši ne vozi bez SC..moram priznati da me ova izjava ugodno iznenadila ali natrag na staro i “nesigurno” sigurno se nece dogoditi.


    0

    0
  2. Da, svi su oni vrlo entuzijastični oko rizika i opasnosti u sportu, a onda kad je tajno glasovanje dogodi se da ih od 22 ukupno 21 glasa za Halo. Pa halo, tko je tu lud?


    0

    0
  3. Dosta bi bilo da je iza pasice odmah 2 metra šljunka…i ne treba nikakvih granica staze i slično. Tko to dirne izletio je, zaustavi se na asvaltu i ide dalje…uz nekoliko sekundi gubitka


    0

    0
  4. Robert Kubica
    Stipe Prikaži

    Zašto su se onda u Austriji bunili na visoke rubnike u predzadnjem zavoju?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni