Izdvojeno

Red Bull otkrio gdje je trenutno najveća Mercedesova prednost

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen, Red Bull

Red Bull vjeruje da Mercedes trenutno svoju prednost crpi uglavnom iz jednog resursa – njihovog kvalifikacijskog režima rada na pogonskoj jedinici.

Svi bolidi koji koriste Mercedesov motor imaju na raspolaganju dodatne konjske snage koje koriste u iznimnim situacijama, a vjeruje se da im daju tri desetinke sekunde po krugu.

Red Bull je stoga na temelju analize podataka nakon prošle utrke u Austinu došao do zaključka da je sada sasvim jasno gdje leži Mercedesova prednost.

“Znamo da imaju dvije ili tri desetinke u kvalifikacijama, ali na dan utrke smo sve bliže i bliže.”

“Mislim da smo ovdje u Austinu definitivno bili jednako brzi kao oni. Moramo pretpostaviti da oni nisu krstarili po stazi jer se ipak utrkuju međusobno za vozački naslov.”

“Ohrabruje nas to da smo ih mogli pratiti umjesto da ih gledamo kako bježe u daljinu. Ova godina je bila ogroman korak unaprijed za nas,” kaže Christian Horner.

Iako su blizu Mercedesu, Horner ne gaji iluzije da ih trenutno mogu pobijediti po čistoj brzini.

“Mercedes je pobijedio na svim utrkama na kojima su se utrkivali ove godine, zašto ne bi prenijeli tu brzinu i u posljednje tri? Samo moramo osigurati da smo mi u poziciji da uzmemo nagradu ako oni posrnu negdje putem.”

Osvrnuo se i na bitku između Rosberga i Hamiltona:

“Sada se bližimo kraju prvenstva i možete samo zamisliti kako će se intenzivirati bitka između njih dvojice.”

“Prema tome, samo želimo kapitalizirati od eventualnih trenutaka koji bi im se mogli dogoditi.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Kršćanin Rogonja malo kasno pališ. 3 utrke do kraja.


    0

    0
  2. Sad su u Benzu nayebali :chill:


    0

    0
  3. Covek je bar realan u izjavama za razliku od nekih ,zna u kom slucaju mogu do pobede


    0

    0
  4. Mclaren
    KERS Prikaži

    Volio bi da ih netko uhvati..samo ne RB..recimo Stoffel sa Mclarenom.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni