F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Malezija razmišlja o prestanku održavanja Velike nagrade

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sepang, Malezija

VN Malezije je 1999. postala dijelom kalendara Formule 1 te je od tog trenutka redovan domaćin prvenstva najbržih bolida na svijetu. Aktualni ugovor utrku na Sepang International Circuitu osigurava zaključno s 2018., no ministar sporta ove azijske države priznaje da je nastavak održavanja pod znakom upitnika zbog sve većih naknada za organizatore utrke, a ujedno i sve manjem interesu za ovaj sport.

Prema pisanju malezijskog New Strait Timesa, organizatori bi uskoro trebali održati sastanak s pripadnicima ministarstva financija na temu održavanja Velikih nagrada u budućnosti. Naknade za mjesto u F1 kalendaru nastavljaju rasti 10% svake godine, dok istovremeno interes gledatelja pada od 2014. i nove ere Formule 1 s hibridnim V6 pogonskim jedinicama, što za sobom donosi i pad prodaje ulaznica, također za 10%.

S druge strane, MotoGP ne pati od istih problema, a ovotjedna utrka će privući 90 000 gledatelja.

“Kada smo prvi puta ugostili Formulu 1, to je bila velika stvar. Prva u Aziji izvan Japana. Sada imamo jako puno događaja. Više nije neka novost. Prodaja ulaznica je sve manja, TV gledanost također. Stranih posjetitelja je isto tako manje jer mogu birati između Singapura, Kine i Bliskog istoka”, zaključuje ministar sporta Khairy Jamaluddin i nastavlja.

“Mislim da bismo trebali prestati s domaćinstvom za Formulu 1, barem na neko vrijeme. Troškovi su previsoki, a povrat uloženog ograničen.”

“Ipak, mislim da bismo trebali ugostiti MotoGP. Kao prvo, manje su naknade i troškovi. Drugo, ulaznice su rasprodane. Treće, imamo trkače iz Moto2 i Moto3.”

Razlan Razali, glavni čovjek staze pokraj Kuala Lumpura, tvrdi da je gledanost ovogodišnje utrke, kojoj je za 2016. termin nakon dužeg vremena pomaknut i to odmah nakon 300-tinjak kilometara udaljenog Singapura, ‘najgora u povijesti’ održavanja VN Malezije.

“Maleziji će pauza možda koristiti. Mislim da proizvod više nije uzbudljiv, dominacija je jedne momčadi.”

Iako postoji ugovor do 2018., Razlan tvrdi da je dogovoren sastanak kako bi se odredila sudbina VN Malezije.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Fernando Alonso croatic f1 urednik Prikaži

    Šteta bi bila da ostanemo bez Malezije, staza je odlična i utrke su uvijek zanimljive. Ipak, razumljivo je zašto žele organizatori odustati, kao što su rekli F1 je preskupa i nije dovoljno profitabilna, popularnost drastično pada i imaju alternativu u MotoGP-u koji je puno isplativiji i sve popularniji.


    0

    0
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    skupo i državi, a kako neće bit auto klubovima i privatnicima.


    0

    0
  3. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Razlane Razile Abdule Khamenu kako god se zoves nije me briga al nedao ti dragi Bog Isus da ovo napravite,a ti Bernie i mamuti u FIA-i bolje vam je da nesta ucinite inace ce bit dar mar


    0

    0