Izdvojeno

Malezija razmišlja o prestanku održavanja Velike nagrade

Piše: Crankshaft

Prije 6 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sepang, Malezija

VN Malezije je 1999. postala dijelom kalendara Formule 1 te je od tog trenutka redovan domaćin prvenstva najbržih bolida na svijetu. Aktualni ugovor utrku na Sepang International Circuitu osigurava zaključno s 2018., no ministar sporta ove azijske države priznaje da je nastavak održavanja pod znakom upitnika zbog sve većih naknada za organizatore utrke, a ujedno i sve manjem interesu za ovaj sport.

Prema pisanju malezijskog New Strait Timesa, organizatori bi uskoro trebali održati sastanak s pripadnicima ministarstva financija na temu održavanja Velikih nagrada u budućnosti. Naknade za mjesto u F1 kalendaru nastavljaju rasti 10% svake godine, dok istovremeno interes gledatelja pada od 2014. i nove ere Formule 1 s hibridnim V6 pogonskim jedinicama, što za sobom donosi i pad prodaje ulaznica, također za 10%.

S druge strane, MotoGP ne pati od istih problema, a ovotjedna utrka će privući 90 000 gledatelja.

“Kada smo prvi puta ugostili Formulu 1, to je bila velika stvar. Prva u Aziji izvan Japana. Sada imamo jako puno događaja. Više nije neka novost. Prodaja ulaznica je sve manja, TV gledanost također. Stranih posjetitelja je isto tako manje jer mogu birati između Singapura, Kine i Bliskog istoka”, zaključuje ministar sporta Khairy Jamaluddin i nastavlja.

“Mislim da bismo trebali prestati s domaćinstvom za Formulu 1, barem na neko vrijeme. Troškovi su previsoki, a povrat uloženog ograničen.”

“Ipak, mislim da bismo trebali ugostiti MotoGP. Kao prvo, manje su naknade i troškovi. Drugo, ulaznice su rasprodane. Treće, imamo trkače iz Moto2 i Moto3.”

Razlan Razali, glavni čovjek staze pokraj Kuala Lumpura, tvrdi da je gledanost ovogodišnje utrke, kojoj je za 2016. termin nakon dužeg vremena pomaknut i to odmah nakon 300-tinjak kilometara udaljenog Singapura, ‘najgora u povijesti’ održavanja VN Malezije.

“Maleziji će pauza možda koristiti. Mislim da proizvod više nije uzbudljiv, dominacija je jedne momčadi.”

Iako postoji ugovor do 2018., Razlan tvrdi da je dogovoren sastanak kako bi se odredila sudbina VN Malezije.

Komentiraj

3 komentara

  1. Fernando Alonso
    croatic f1 urednik Prikaži

    Šteta bi bila da ostanemo bez Malezije, staza je odlična i utrke su uvijek zanimljive. Ipak, razumljivo je zašto žele organizatori odustati, kao što su rekli F1 je preskupa i nije dovoljno profitabilna, popularnost drastično pada i imaju alternativu u MotoGP-u koji je puno isplativiji i sve popularniji.


    0

    0
  2. skupo i državi, a kako neće bit auto klubovima i privatnicima.


    0

    0
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Razlane Razile Abdule Khamenu kako god se zoves nije me briga al nedao ti dragi Bog Isus da ovo napravite,a ti Bernie i mamuti u FIA-i bolje vam je da nesta ucinite inace ce bit dar mar


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni