Izdvojeno

Hamilton na pole positionu za VN SAD-a

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton osvojio je svoj prvi pole position na stazi Circuit of the Americas, s prednošću od dvije desetinke ispred timskog kolege Rosberga. Treći će sutra startati Daniel Ricciardo, koji je za Hamiltonom zaostao pola sekunde.

Prva kvalifikacijska runda pokazala je poveće razlike između timskih kolega, budući da su ispala po četvorica iz svake momčadi, uključujući oba vozača Manora. Gužva za obaranjem vremena pred kraj Q1 bila je velika, pa je primjerice, Jenson Button imao problema s ulaskom u zadnji zavoj jer je Palmer bio na trkaćoj liniji. Ispali su još Romain Grosjean, Kevin Magnussen, Felipe Nasr, Pascal Wehrlein i Esteban Ocon.

Prvi bolidi na stazi bili su Mercedesovi, od kojih je brže vrijeme postavio Nico Rosberg, ali za samo jednu desetinku. Za nekoliko minuta Daniel Ricciardo zasjeo je na vrh, no na bržim gumama, dok su se oba Ferrarija smjestila iza Mercedesa, i to na super mekanim gumama. Iz runde su ispali Sergio Perez, Fernando Alonso, Daniil Kvyat, Esteban Gutierrez, Jolyon Palmer i Marcus Ericsson.

Iako je već druga kvalifikacijska runda isfiltrirala Red Bull ispred Ferrarija, treća je to samo potvrdila, jer su oba Ferrarija na kraju imala popriličan zaostatak za trenutno drugom ekipom u konstruktorskom poretku. Lewis Hamilton danas je bio bolji u oba pokušaja, te je jedini vozač koji se ovog vikenda spustio ispod 1:35, što je i novi rekord staze.

Utrka je na rasporedu sutra u 21:00

1. Lewis Hamilton Mercedes 1:34.999
2. Nico Rosberg Mercedes 1:35.215 +0.216
3. Daniel Ricciardo Red Bull Racing 1:35.509 +0.510
4. Max Verstappen Red Bull Racing 1:35.747 +0.748
5. Kimi Räikkönen Ferrari 1:36.131 +1.132
6. Sebastian Vettel Ferrari 1:36.358 +1.359
7. Nico Hülkenberg Force India 1:36.628 +1.629
8. Valtteri Bottas Williams 1:37.116 +2.117
9. Felipe Massa Williams 1:37.269 +2.270
10. Carlos Sainz Toro Rosso 1:37.326 +2.327
Q2
11. Sergio Perez Force India 1:37.353 +2.354
12. Fernando Alonso McLaren 1:37.417 +2.418
13. Daniil Kvyat Toro Rosso 1:37.480 +2.481
14. Esteban Gutierrez Haas F1 1:37.773 +2.774
15. Jolyon Palmer Renault 1:37.935 +2.936
16. Marcus Ericsson Sauber 1:39.356 +4.357
Q1
17. Romain Grosjean Haas F1 1:38.308 +3.309
18. Kevin Magnussen Renault 1:38.317 +3.318
19. Jenson Button McLaren 1:38.327 +3.328
20. Pascal Wehrlein Manor F1 1:38.548 +3.549
21. Felipe Nasr Sauber 1:38.583 +3.584
22. Esteban Ocon Manor F1 1:38.806 +3.807

Komentiraj

29 komentara

  1. Toliko o nekoj zanimljivosti u f1…dosadno do bola


    0

    0
  2. Ovo je bilo brzo.
    Kako Lewisov krug, tako i brzina postavljanja vijesti.


    0

    0
  3. A sad se nece Perez dovesti u kombinacije za ferrari za sljedecu sezonu? Pa taj tip je sve sto je osvojio je osvojio zbog ciste srice. Ako da dovedu umisto kimija, bolje da kimija drze do 50-te.


    0

    0
    • Juan Manuel Fangio
      Estoril Prikaži

      Ne bih baš to rekao, Perez je dobar vozač.


      0

      0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        slažem se s tobom i više od toga. Perez je jako dobar vozač


        0

        0
      • A sto je to on napravio da nije plod necije nesrece?


        0

        0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        Ima srca, ima one sportske drskosti, brz je, malo griješi i nije nepromišljen kao prije. To što nema većih “plodova”, stvar je konkurentnosti bolida koje vozi. McLaren je bio loš i neopravdano nije dobio drugu priliku. FI zasigurno nema paket kao Williams, a on je samo bod iza njihovog najboljeg vozača. Prve tri ekipe ne trebam ni stavljati u rang FI. Pa, gdje bi trebao biti na tablici. To je kao da za Buttona i Alonsa kažeš: “kakvi su to prvaci kad se bore za Q3 I poneki bod”, a voze jedan, podosta, loš bolid. Uostalom, treba i nečiju nesreću znat iskoristiti bolje od drugih.


        0

        0
      • Pod pretpostavkom da imaju u dlaku identične motore (a zaśto ne bi bilo tako), FI trenutno (već koji mjesec unazad) ima bolji paket od Williamsa. Nevezano za Pereza.


        0

        0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        @Frantic, …a prva polovica prvenstva? Do tada su se nakrmačili bodova, a kasnije su se poboljšali i FI i McLaren.


        0

        0
      • U prvoj polovini Willy je bio bolji, sad je FI bolja, slažem se.
        Prvo si rekao da Willy ima bolji paket, ali si se poslije ispravio (sa prvom polovinom prvenstva). Opet nevezano za Pereza koji je i u prvoj polovini uzeo nekih bodova. ;)


        0

        0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        pa rekao bih da se FI u drugom dijelu, možda, samo izjednačila sa Williamsom, koji je u prvom dijelu su bili dominantniji u odnosu na FI. I sam veliš da je Perez u tom dijelu sezone uzimao bodove, znači sa slabijim bolidom, držao je nekakav priključak za Williamsima. Može li se iz tvojih komentara zaključiti da se ne slažeš sa @Estorilom i sa mnom da je Perez dobar vozač? Ne sviđa mi se Karthikeyanova izjava da ga je pomeo. Jedna malo bolja kvalifikacijska izvedba i odmah neka surova usporedba. Prije bih to nazvao stjecaj okolnosti ili neki loš dan, nego stvarno stanje. Kad bih mogao birati, vratio bih Sergija u McLaren, dok Hulka ipak ne bih htio u ekipi


        0

        0
  4. Nisam gledao jer prvih sestoro startuju na istim gumama


    0

    0
  5. Juan Manuel Fangio
    Estoril Prikaži

    Valtteri Bottas 1:36.906 prije dvije godine, danas 1:37.116.

    Kakva je tuga ovaj Williams. Mislio sam da nema ništa gore od Ferrarija, ali ima…


    0

    0
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ono kad sainz pomete mclaren i force indiju u navodno losijem bolidu kao hulk pereza.Al ipak najbitnija stvar je ta da je Vettel najbolji izbor za Ferrari i da ce rezultati biti bolji od Alonsovih jer je Alonso papak zbog kojeg nisu osvojili naslov.Nema vise q3 za mch ?.Meksiko jedna od najbrzih staza tako da to vec mozemo otpisat ko i Monzu.Brazil-kratka,ali nula bodova,a za Abu dhabi se najavljivao napad na Ferrari kao i za JAPAN pa je bilo veselo i tek su onda izjave bile kako je ta staza od pocetka smatrana najlosijom itd…Ova je trebala biti isto jedna od onih gdje ce mch nakantat ferrari al nista od toga.Ocaj ocaja je gledati opet kako ispadaju u q1 i q2.Aj prosle godine sam se tog nagledo pa sam i naviko,ali ovo me sada rastuzi.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni