Izdvojeno

Toro Rosso izgubio glavnog trkaćeg inženjera

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Phil Charles i Max Verstappen

Phil Charles i Max Verstappen

Glavni trkaći inženjer Toro Rossa, Phil Charles, spreman je napustiti ekipu. Charles nije uopće doputovao u SAD ovog vikenda na 18. ovosezonsku utrku, izvještava britanski komentator i novinar James Allen.

Pretpostavlja se da razlog razlaza nisu nikakve nesuglasice unutar momčadi, već njegova mlada obitelj ne želi više živjeti u Italiji i preferiraju povratak u Veliku Britaniju.

Charlesu se bližio kraj trogodišnjeg ugovora s Toro Rossom, a tijekom tog vremena blisko je surađivao s Jamesom Keyem, tehničkim direktorom ekipe, koji je također bio predmet glasina o mogućem transferu.

U vrijeme Keya i Charlesa Toro Rosso je znatno napredovao, iako u drugom dijelu ove sezone nisu ni blizu kompetitivni kao prije, prvenstveno zbog Ferrarijeve stare pogonske jedinice. Iduće godine u Toro Rossov bolid doći će Renaultov novi motor.

Puno se priča o transferima unutar Formule 1, ne nužno samo u slučaju vozača, a dok se pretpostavlja da će McLarenov glavni inženjer Ciaron Pilbeam prijeći u Renault, što bi omogućilo da Andrea Stella zauzme njegovo mjesto; glavno pitanje i dalje ostaje gdje će James Allison. Navodno je odbio ponude Renaulta i Williamsa, a već ranije je zatvorio vrata Red Bulla i McLarena. No, ako se obistine spekulacije da Ron Dennis odlazi iz McLarena – to bi moglo natjerati Allisona da još jednom razmisli o toj mogućnosti.

Treba spomenuti da Mercedesov tehnički direktor Paddy Lowe trenutno pregovara o svom novom ugovoru i iako na prvi pogled nema razloga za razlaz, uvjeti ostanka još nisu dogovoreni i ne bi bilo nevjerojatno da Allison čeka rasplet tog scenarija.

Komentiraj

3 komentara

  1. Peddy Lowe pa kao sto i sam Vettel rece Ferrari bi ga oberucke prihvatio kakav Alison Peddy je za njega zakon.Mada ne verujem da ce napustiti Mercedes


    0

    0
    • Mclaren
      raca Prikaži

      Pa ko ne bi Paddyja objeručke prihvatio, ali isto tako i Alison nosi “težinu”


      0

      0
    • Paddy Lowe je isto tako imao loših izdanja, ali je kroz sezonu to uglavnom znao popraviti. Allison je po svemu viđenom majstor, ali nije samo stvar u jednom čovjeku, nego i ekipa treba biti posložena na način da mu da odriješene ruke. Momčadi su isto kao korporacije, možeš biti Tesla u glavi, ali ako zaglaviš u nižem odjelu i šef te jebe po cijele dane samo zato jer može – uzalud sve…


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni