Izdvojeno

Vettel: Prioritet je dobar razvoj bolida, a ne moj ugovor

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel, Ferrari

Sebastian Vettel, Ferrari

Na upit očekuje li uskoro početak pregovora za novi ugovor, Sebastian Vettel je odgovorio da su u Ferrariju trenutno usredotočeni na četiri posljednje utrke i na iduću sezonu.

“Tu leži naš primarni fokus. Mislim da nije tako važno gledati u detalje poput mog ugovora. Ja sam u redu za iduću godinu.”

“Puno stvari se događa u tvornici u Maranellu. Znam da su zauzeti, i želim da bude fokus na tome.”

Ferrari je nastavio s razvojem bolida za ovu godinu, iako su izgubili drugo mjesto u konstruktorskom poretku, a Vettel i Raikkonen nisu više ni u matematičkoj šansi za osvajanje naslova.

Vettel vjeruje da je odluka o nastavku razvoja ovogodišnjeg bolida dobra, iako ih čeka puno posla za 2017.:

“Ne mislim da smo jedini koji još uvijek donose nove komponente. U ovom stadiju, ako se ne borite za naslov onda je normalno da je fokus na idućoj godini. No, još uvijek vidim svrhu u kruženju stazom i svrhu u odlasku na posljednje četiri utrke. Ne samo pokušati pobijediti i biti uspješni nego naučiti nešto novo o ovogodišnjem bolidu što će nam pomoći u razvoju idućeg.”

“Svaki krug kojeg odradimo pokušavamo odraditi mudro, napraviti prave stvari za maksimalno iskorištavanje trenutka, ali posebno gledajući na iduću godinu. Siguran sam da radimo pravu stvar.”

Zadovoljni Japanom

Vettel i Raikkonen su bili zadovoljni nadogradnjama koje su isprobali u Japanu, a jedno oko drže i na 2017. godini.

“Novi djelovi su bili korak unaprijed i za mene i za Kimija, odmah su nam se svidjeli,” kaže Vettel.”

“Pružili su nam dobre performanse u Japanu, a Japan je inače dobar test za općenitu brzinu bolida. U Austinu imate sličan prvi sektor koji ima puno brzih zavoja.”

“To nam je dobra indikacija za ovu i za iduću godinu.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Mnogi od njega ocekuju da napravi ono sto je Schumaher ali takve stvari se tesko ponavljaju.Dobar vozac ja sam se iskreno nadao da ce u Mclaren kad je objavio da napusta RB.


    0

    0
    • Imam dojam da je “danasnja” formula puno kompliciranija nego onda i da vozaci opcenito nazalost ne mogu pridonijeti razvoju momcadi u toj mjeri koliko je Schumi…


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni