Izdvojeno

Ocon: Verstappenova kontroverzna agresija nije ništa novo

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

press konferencija

Trenutno vozač Manora i kandidat za Renault sljedeće sezone, Esteban Ocon, kaže kako Verstappenova kontroverzna agresija nije ništa novo u svijetu utrkivanja. Francuzu je Max veoma dobro poznat, budući da se s njim borio za titulu u europskoj Formuli 3 prije dvije godine, kad je osvojio prvenstvno, no nije dobio priliku u F1 kao što je to bio slučaj s Verstappenom.

No, nije ni predugo čekao. Njegova prilika došla je ovo ljeto kad je presušio bazen novca kojeg je sa sobom imao Rio Haryanto. Od VN Belgije Ocon nije imao bolid prilagođen svojim proporcijama, pa se mučio u kokpitu jer čak nije imao niti sjedalo izmjereno prema svojoj stražnjici. Od VN Malezije Ocon nastupa u za njega prilagođenom kokpitu, te su rezultati odmah vidljivi, što dokazuje talent oko kojeg se dosta pričalo zadnje dvije godine.

“FIA nije bila uvijek sretna s nama”, govori Ocon o svojim dvobojima s Verstappenom u F3. “Ponekad je to bilo na granici nečeg zaista opasnog. Često smo dobivali upozorenja, ali nikad se nismo sudarili, iako takve utrke ponekad nisu bilo baš zabavne. Max je puno agresivniji od mene. On je u utrci cijelo vrijeme, a ja sam samo kada je to potrebno.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni