Brawn: Otišao sam iz Mercedesa jer nisam vjerovao Laudi i Wolffu

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 8 godina 2 min 6 komentara

Toto Wolff, Ross Brawn, Niki Lauda

U novoj knjizi Rossa Brawna, “Total Competition”, izlaze veoma zanimljive informacije iz svijeta Formule 1 za koje do sada nismo čuli. Prije dva dana izašla je vijest da Brawn za svog vremena u Ferrariju nije znao da njegova momčad može uložiti veto na odluke koje federacija želi donijeti. Sada se otkrio i pravi razlog Brawnovog odlaska iz Mercedesa, a to je – nepovjerenje. Podsjetimo, Niki Lauda i Toto Wolff postavljeni su od strane menadžment tima iz Stuttgarta.

“U Mercedesu su mi bili nametnuti ljudi kojima nisam mogao vjerovati. Nikad nisam razumio što su pokušavali učiniti. Primjerice, Niki bi mi rekao jedno, a onda bi poslije pričao drugo.”

“Tako sam morao raditi s ljudima kojima nisam mogao vjerovati. Onda sam početkom 2013. otkrio da je Paddy Lowe potpisan u Stuttgartu, dok su Niki i Toto krivili jedan drugoga. Nisam im mogao vjerovati, stoga se nisam vidio u budućnosti s ovim timom, osim ako bi napravio rat i uklonio ih.”

“Mislim da je jedna od komplikacija bila ta što su Niki i Toto postali dioničari momčadi, što je bila zanimljiva odluka Mercedesa. Njihov cilj bio je preuzeti menadžment momčadi, i mislim da su s tim potezom zauzeli stajalište da kao dioničari moraju uživati veće poštovanje u timu od ostalih.”


Odgovor

6 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Jbg to je tako kada novi žele sebe postaviti u prvi plan. Pored Brawna koji je iskusni lisac ne bi nikad mogli sebe staviti u poziciju da budu ti koji će njemu biti nadređeni i koji će odjedanput praviti rošade po momčadi, tu više nekako mislim da odnos Brawn vs Wolff.
    A i sa druge strane, zar bi Brawn sebi dozvolio da ima Wolffa iznad sebe koji mu je pao kao iz vedra neba? Tko je bio Wolff u svijetu F1 prije par godina?


    0
    0

    0
  2. Blanchimont Prikaži

    Mercedes je u Brawnovo vrijeme samo gurao koliko ide jer su znali da stiže nova era u kojoj će imati puno veće šanse, a po mom mišljenju su čak i znali pravila prije ostalih pa su se mogli lijepo spremiti. Cijelu ekipu su spremali za to, a od Brawna kao da su napravili Pedra koji će odgovarati za loše rezultate prije nego dođu spasitelji Lauda i Wolff koji su, vidi slučajnosti, usput i dioničari. Sasvim logična odluka da se povuče jer ako suradnicima ne vjeruješ onda ili izbacuješ njih ili sam odeš. On je otišao na pecanje, tko ne bi na njegovom mjestu…


    0
    0

    0
  3. Sebastian Vettel
    mzf1 Prikaži

    Zanimljivo, baš je lipo čuti s vrimena na vrime i stvarno stanje stvari a ne samo PR korporacijaska sranja. Da bar češće koji kostur iz ormara ispadne bilo bi i među nama zanimljivijih tema i rasprava.


    0
    0

    0
  4. Sebastian Vettel
    senja Prikaži

    Mislim da bi u Mercedesu moglo doći do raspada sistema čim dođu prvi problemi u vidu neizvjesnosti. Umjesto ove dominacije koju sada imaju. Kada malo zagusti ove glavonje će se početi gubiti, i biće tu svašta. A i sa onakvim vozačem, uz podršku britanskih teoretičara zavjere, neće im biti lako ostati hladne glave, ako tu bude imalo neizvjesnosti.


    0
    0

    0
  5. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Svi ovi problemi koje Brown navodi u vezi Mercedesa su sad u Ferrari-ju, pa citav proizvod trpi zbog nekih ljudi. Ne mogu da zamislim sta ce napisat u vezi Ferrari-ja, a vjerujem da ima i tih odlomaka kamaru. Virusa u tom timu je i previse, pa svi mi koji se nadamo da cemo vidjet Brown-a u Ferrari-ju su samo pusti snovi. Taj nece u nezdravu okolinu, a ona je najvazniji faktor ka uspjehu.

    Mercedesu sad cvjetaju lale, ali kamen temeljac je bio Brown. Sad Wolff i Lauda kupe kajmak, al cim konkurencija malo zivne, tresti ce im se gora, a evo Hamilton kako stvari stoje bi mogao biti novi Gavrilo Princip :)


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.