F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Brawn nije znao za veto dok je bio u Ferrariju

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ross Brawn, Ferrari

Ross Brawn, Ferrari

U novoj knjizi bivšeg Williamsovog izvršnog direktora Adama Parra – Ross Brawn je otkrio kako zapravo nije znao za slavni Ferrarijev veto kojim imaju moć odbiti koju promjenu pravila u Formuli 1. To je tada navodno bila toliko čuvana tajna da čak ni Brawn većinu vremena provedenog u ekipi nije znao da postoji.

Ferrari je još od 80-tih godina imao to pravo, ali je javnost to saznala tek 2009. godine. Ross Brawn je otkrio kako je on bio osam godina u ekipi prije nego je doznao, dakle 2005. godine.

“Tada nisam znao da imamo veto,” kaže Brawn. Isto tako, ne vjeruje da bi Jean Todt, tadašnji šef Ferrarija, uopće koristio tu privilegiju. “Nismo to koristili i mislim da Jean to ne bi ikad koristio jer smo znali da je pogrešno.”

Navodno su mu rekli za to 2005. godine kada se tražio kraj Ferrarijevoj dominaciji i uvodilo se pravilo za zabranu promjene guma tijekom utrke. Sve zbog Ferrarijeve uspješne suradnje s Bridgestoneom još od početka milenija.

Zanimljivo, to pravilo utjecalo je i na Ferrarijeve odluke tijekom kontroverzne VN SAD-a 2005. godine. U tu utrku krenulo je samo šest bolida – i to svi opremljeni Bridgestoneovim gumama, uključujući i Ferrari. Ekipe koje su imale Michelinove gume savjetovane su da ne nastupe na utrci zbog opasnog 13. zavoja gdje su gume bile na rubu izdržljivosti. Ferrari nije pristao na komprimise koji bi omogućili rivalima da se utrkuju, a Brawn komentira:

“Bili smo u poziciji u kojoj smo osjetili da nismo bili tretirani na fer način promjene pravila po pitanju guma. Naše mentalno stanje bilo je takvo da nismo imali puno empatije prema onima kojima je takvo pravilo odgovaralo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    nadam se da će novim concorde ugovorom i ferrarijevo pravo veta otić u povijest.


    0

    0