Izdvojeno

Honda 50% zadovoljna s razvojem bolida 2016.

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ron Dennis i Yusuke Hasegawa

Ron Dennis i Yusuke Hasegawa

Hondin šef F1 projekta Yusuke Hasegawa kaže da je samo 50% zadovoljan napretkom kojeg su ostvarili ove sezone. Nadogradnje koje su donijeli u Maleziju su navodno veliko poboljšanje iako smo vidjeli kako je to izgledalo na njihovoj domaćoj stazi u Japanu. To je ujedno posljednja nadogradnja koju ćemo vidjeti od Honde ove sezone.

“Da, naš razvoj za 2016. je gotov, ali naravno da ćemo nastaviti fino ugađanje pogonskih jedinica na svakoj stazi koja slijedi. Moja razina zadovoljstva je 50%. S jedne strane vidim da smo napravili puno posla ove godine i jako smo napredovali, ali istovremeno vidim da nismo na razini najboljih ekipa.”

“Ovo što smo napravili će pomoći za iduću godinu, ali trenutno smo u potpunosti fokusirani na rani stadij 2017. godine. Ono što će se događati iduće godine će doći nakon toga.”

Nakon nekoliko top 10 finiša McLaren je potpuno potonuo u Suzuki. Fernando Alonso je završio 16., a Jenson Button tek 18. Hasegawa kaže da će Honda naučiti iz toga i oporaviti se što prije.

“Dvije pozitivne stvari iz Suzuke su – vraćanje u realnost nakon loših performansi zbog čega će cijela ekipa biti motiviranija za iduću utrku; i kazne koje smo dobili za novi Jensonov motor.”

“Mislimo da bi Austin trebao biti bolja staza za nas od Suzuke, ali u ovom trenutku je to teško za predvidjeti,” zaključio je.

Komentiraj

1 komentar

  1. po naslovu sam mislio da su se osvrnuli na bolid u smislu šasije i sveg što podrazumijevamo pod šasiju, no izgleda da su japanci i dalje puno pristojniji od engleza, pa je opet priča o pogonu..

    Bacit ću jednu proročansku, koju sam već jednom negdje spomenuo, mislim da nije nemoguće da za ’18.-‘ 19. godinu dominantna sila bude RB-Honda.
    Ako se Renault počne ponašati kao pravi tvorničar, a u McL-u ne izvade glavu iz dupeta i naprave nešto konkretno (pod uvjetom da Honda složi motor na nivou drugih, što je za očekivati svakako, samo pitanje kada) mogle bi dvije velike tvrtke udružiti potencijale i biti dosta nedodirljivi u tom slučaju, jedini je problem što bi to bio zadnji čavao u lijesu McL-a, koji svake godine sve više tone, a nema prodaju na nivou tvorničara, niti jake sponzore već neko vrijeme, pa ne mogu dovijeka u ovom limbu.. :?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni