F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda 50% zadovoljna s razvojem bolida 2016.

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ron Dennis i Yusuke Hasegawa

Ron Dennis i Yusuke Hasegawa

Hondin šef F1 projekta Yusuke Hasegawa kaže da je samo 50% zadovoljan napretkom kojeg su ostvarili ove sezone. Nadogradnje koje su donijeli u Maleziju su navodno veliko poboljšanje iako smo vidjeli kako je to izgledalo na njihovoj domaćoj stazi u Japanu. To je ujedno posljednja nadogradnja koju ćemo vidjeti od Honde ove sezone.

“Da, naš razvoj za 2016. je gotov, ali naravno da ćemo nastaviti fino ugađanje pogonskih jedinica na svakoj stazi koja slijedi. Moja razina zadovoljstva je 50%. S jedne strane vidim da smo napravili puno posla ove godine i jako smo napredovali, ali istovremeno vidim da nismo na razini najboljih ekipa.”

“Ovo što smo napravili će pomoći za iduću godinu, ali trenutno smo u potpunosti fokusirani na rani stadij 2017. godine. Ono što će se događati iduće godine će doći nakon toga.”

Nakon nekoliko top 10 finiša McLaren je potpuno potonuo u Suzuki. Fernando Alonso je završio 16., a Jenson Button tek 18. Hasegawa kaže da će Honda naučiti iz toga i oporaviti se što prije.

“Dvije pozitivne stvari iz Suzuke su – vraćanje u realnost nakon loših performansi zbog čega će cijela ekipa biti motiviranija za iduću utrku; i kazne koje smo dobili za novi Jensonov motor.”

“Mislimo da bi Austin trebao biti bolja staza za nas od Suzuke, ali u ovom trenutku je to teško za predvidjeti,” zaključio je.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3327 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. po naslovu sam mislio da su se osvrnuli na bolid u smislu šasije i sveg što podrazumijevamo pod šasiju, no izgleda da su japanci i dalje puno pristojniji od engleza, pa je opet priča o pogonu..

    Bacit ću jednu proročansku, koju sam već jednom negdje spomenuo, mislim da nije nemoguće da za ’18.-‘ 19. godinu dominantna sila bude RB-Honda.
    Ako se Renault počne ponašati kao pravi tvorničar, a u McL-u ne izvade glavu iz dupeta i naprave nešto konkretno (pod uvjetom da Honda složi motor na nivou drugih, što je za očekivati svakako, samo pitanje kada) mogle bi dvije velike tvrtke udružiti potencijale i biti dosta nedodirljivi u tom slučaju, jedini je problem što bi to bio zadnji čavao u lijesu McL-a, koji svake godine sve više tone, a nema prodaju na nivou tvorničara, niti jake sponzore već neko vrijeme, pa ne mogu dovijeka u ovom limbu.. :?


    0

    0