Izdvojeno

Hulkenberg u Renaultu!

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Hulkenberg, Force India

Nico Hulkenberg, Force India

Nijemac Nico Hulkneberg novi je vozač Renaulta! Bivši vozač Force Indije dogovorio se s francuskom ekipom i potpisao je dvogodišnji ugovor za 2017. i 2018., s opcijom produljenja i na 2019. godinu.

Iako je između dvije strane sve dogovoreno, još uvijek postoji jedna prepreka – a to je pristanak Force Indije da pusti Hulkenberga. To bi, po svemu sudeći, trebala biti formalnost jer je zamjenik šefa ekipe Bob Fernley nedavno izjavio da oni sigurno neće stati na put Hulkenbergu ako je to ono što on želi.

Ovaj potez tako okončava Hulkenbergovu drugu eru u Force Indiji jer je između 2011. i 2016. imao jednu epizodu u Sauberu 2013. godine.

Renault sada ima samo jedno vozačko mjesto slobodno za iduću godinu, a mnogi vozači bi se rado tamo vidjeli, uključujući i trenutne – Kevina Magnussena i Jolyona Palmera.

Bivši rezervni vozač Renaulta Esteban Ocon trenutno je s Manorom, ali i on je jedan od kandidata, iako se vjeruje da će Force India sada također razmotriti njegove usluge da dođe na mjesto Hulkenberga. Štoviše, čini se da bi Force India mogla biti u blagoj prednosti po pitanju dovođenja Ocona jer se radi o mladom Mercedesovom junioru, a njemački proizvođač motora već surađuje s Force Indijom.

Ocon se priključio Manoru nakon ljetne pauze iz Renaulta gdje je bio rezervni vozač, a vrijedi spomenuti da Manor je već tada imao jednog Mercedesovog juniora, Pascala Wehrleina.

Druga opcija za Renault je Valtteri Bottas, koji je također u razgovorima s ekipom, ali tu je u igri još i ugovor s Williamsom koji bi trebao biti potvrđen kroz narednih nekoliko dana.

Komentiraj

13 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    alonso5 Donator Prikaži

    Mislim da je napravio dobar potez,ipak tvornicka momcad je to a i fino je vidjeti kad neko promijeni ekipu,nadam se da ce Renault bit na nivou!


    0

    0
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Cestitke Hulk, tvornicka momcad..zasluzio si..makar nije bajno vrijeme al svi znamo sto renault moze tako da drzim ti fige.


    0

    0
  3. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    Mislim da mu je to dobra odluka, jer Fi je ove godine ja mislim dosegla svoj maksimum što se tiće pozicije u konstruktoru, a kroz par godina mislim da će oni opet padati dok Renault će sve više rasti i rasti.


    0

    0
  4. vidjeh na wtf1 ovaj tweet, koji kralj!
    Curious how Dortmund performs against @HerthaBSC tonight. @bvb @BILD_Sport …
    https://twitter.com/HulkHulkenberg?ref_src=twsrc%5Etfw


    0

    0
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Kakvo ludilo je ovo…….Dolazi hulk,otvqra se mjesto za Ocona,no…evo ga i Wehrlein zeli u bolji tim.Palmer i Kevin trebaju osigurat buducnost,ali evo ga Bottas se utrpo.Osim Bottasa i Kvyatko trazi buducnost,no vec eto 2018 Sainz mora negdje.Kimi ce otic,Alonso ako dragi Bog da nece otic no i Stoffel je u igri.No da se vratim na onaj komplicirani dio.Reko bi netko ajde ovo jos i razumijem no Nasr i Ericsson zele iz ovog kaosa,a Lynn ili Stroll(ako sam dobro rekao) dolaze u Williams ,mislim samo jedan od njih ,naravno.Bilo bi lijepo kad bi prica bila gotova ali Haryanto skuplja novceke i trazi mjesto.Perez 2018 krece takoder u lov.Ovo je ludilo kakvog nema


    0

    0
  6. Hmm.. moglo bi ovo biti sa konja na magarca. U svakom slučaju sretno mu bilo.


    0

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Ne znam zašto to misliš.
      FI je (prilično sam siguran) dostigla svoj vrhunac u poretku i teško da mogu bolje.
      Dok Reno ce napredovati i možda kroz 2-3 god se boriti za naslov ili bar biti konkurentni za pobjede.
      Trenutno izgleda kao korak unatrag, ali potencijalno isplativ.


      0

      0
      • Ciki-F1 …. kolika je razlika između hattrickovog “moglo bi” ( bit sa konja na magaraca ) i tvoga “možda” ? i jedno i drugo MOGLO BI MOŽDA bit . za 2 – 3 godine hulkenberg će imat 31 – 32 godine i možda tek tada ostvari svoju prvu pobjedu u karijeri jer u dosadašnjh 111 trka najbolji rezultat su mu 3 X 4. mista . 2 X iz belgije i jednom iz koreje te jedan PP i 2 FL . da se do postolja uprkos mercedesu , ferrariu , RB može dokaza mu je kolega perez koji je sa FI u zadnje 4 sezone 4 X završava 3. , a to ujedno donekle ukazuje da je sve te sezone u svom “vrhuncu” tj da ima nekakvu konstantu . “Trenutno izgleda kao korak unatrag, ali potencijalno isplativ.” da ali “svetogrđe” pitanje za fanove hulkenberga …. ima li on potencjala da ostvaro nekakav rezultat u npr 31. , 32. jer ni sad ka mlađi ih nema ? još ako za kolegu dobije bottasa ili mladog , “nabrijanog” , željog dokazivanja ocona ? potencjalno isplativ ( financijski ? ) potez bi moga bit sa konja na konja ( ne magarca kako razmišlja hattrick ) ali ne onoga koji pobjeđuje , a to huklenberg ima i sada sa puno manje “porođajnih” muka kroz koje prolazi renault . uprkos večem iskustvu u F 1 i puno izdašnijem budžetu od FI renault sad ima skor 17 X manje bodova …. 134 Vs 8


        0

        0
      • ja očekujem dogodine mch i renault u borbi za 4. mjesto. i smatram da je hulk napravio dobar potez. i da ima potencijala za ‘nekakav’ rezultat u renaultu, mada je nedostatak podija u karijeri zabrinjavajuć.
        vrijeme će pokazat ko je bio u pravu.


        0

        0
  7. s obzirom na razvoj situacije u vozačkim prelascima možda je massa prenaglija sa odlukom da napusti F 1 .


    0

    0
  8. Ne sjecam se kada je iti jedan tim bio toliko podcjenivan kao Force India. Svake godine se prica dosegli su maksimum sad ce pocet pad a oni svake godibe bolji. Iskreno i ja mislim da se nikada nece boriti za naslove ali sto je lose u momcadi koja zna osvajati postolja? Renaultu ce trebati vremena dok se prikljuci…


    0

    0
    • Mercedes
      hrcfaca Prikaži

      Slažem se da to sada zaista izgleda kao pretjerano podcjenjivanje te ekipe koja iz godine u godinu radi sve bolje rezultate, ali mislim da bolje od ovoga ne mogu zbog toga jer kad pogledaš tko je još samo ispred njih ostao su Mercedes, Ferrari i Red Vull, a da ne govorim da i Mclaren će se sigurno vratiti u borbu za vrh, a također mislim da će i Renault se tu priključiti kroz koju godinu, ali ako će Fi moći pratiti taj tempo tih momčadi “dubljih” džepova niko sretniji od mene.


      0

      0
  9. Fernando Alonso
    croatic f1 urednik Prikaži

    Taman kad pomisliš da se silly season smirio, onda krene pravo ludilo :D
    Želim svu sreću Hulku u Renaultu, nadam se da će dobiti top bolid pa da napokon vidimo je li Hulk toliko dobar kao što mnogi smatraju.
    Bit će zanimljivo pratiti rasplet silly seasona, Williams, Haas, Manor i Sauber još nisu ništa potvrdili, a vrlo primamljivo mjesto u Force Indiji sad se otvorilo, uz jedno mjesto u Toro Rossu koje će sigurno uzeti ili Kvjat ili Gasly. U Force Indiji očekujem Wehrleina, vjerujem da će on ipak imati prednost pred Oconom, njega bi prije mogli vidjeti u Renaultu. Tu je i Bottas koji se spominje u pregovorima s Renaultom, ali mislim da će on ipak ostati u Williamsu uz Lance Strolla. Haas će vjerojatno zadržati postavu, Grosjean je mislim siguran, eventualno bi mogli izbaciti Gutierreza, ali ne vjerujem. Sauber će isto vjerojatno zadržati postavu, a u Manoru ćemo skoro sigurno dobiti skroz novu postavu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni