F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mark Webber se povukao iz profesionalnog utrkivanja

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mark Webber, Porsche

Mark Webber, Porsche

Bivši vozač Formule 1 Mark Webber povući će se iz profesionalnog utrkivanja na kraju sezone WEC-a – obavili su u zajedničkom priopćenju on i njegova trenutna momčad Porsche.

Australac je nastupio u Formuli 1 215 puta. Vozio je za Minardi, Jaguar, Williams i Red Bull prije nego je napustio F1 na kraju 2013. godine prije dolaska nove turbo ere. Nikad nije osvojio naslov, a najbolji rezultati na kraju sezona su mu tri treća mjesta (2010., 2011., 2013.). Pobijedio je 9 puta uz 42 pobjednička postolja. 13 puta je ostvario pole position i 19 puta imao najbrži krug utrke.

“Došao sam tamo gdje pripadam. Porsche je brend kojeg sam uvijek najviše volio i koji mi najviše odgovara. Njihov 911 je legendaran po pitanju elegancije i performansi, a nikad nametljiv. To je jednostavno pravi automobil za svaki scenarij.”

“Nedostajat će mi brzina, downforce i natjecanje, ali želim otići dok sam još dobar i jako se radujem budućim izazovima.”

U Porscheu su također bili slatkorječivi:

“Mark Webber je sinonim za sve što Porsche predstavlja – sportski duh, moć izdržljivosti, direktan pristup i fokusiran rad prema uspjehu,” rekao je Porscheov CEO Oliver Blume.

“On je pun entuzijazma i uvijek pažljivo sluša. Želim se zahvaliti Marku na njegovim odličnim performansama u WEC-u i jako sam sretan što će ostati usko povezan s Porscheom u budućnosti.”

Povezani članak: Ljetna stanka, 22. dan: Mark Webber- rođen pod nesretnom zvijezdom

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ipak mi je ovo nekako prenaglo i prerano.


    0

    0
    • Downsizing, bar u broju auta je sigurno jedan od razloga, ako u obzir uzmemo da na upad u F1, ili na napredak u istoj, čeka puno mladih talentiranih vozača, pa po toj logici, a iz renaultovog primjera i u realnosti, znamo da će i neki dobri mladi vozači ispasti i gledati tada prvo na lm seriju, dešava se što se dešava, inflacija vozača, zašto nebi takva marka, s takvim bolidom uzela 10-15 god mlađeg vozača podjednakih sposobnosti, ali vozača koji se još mogu razvijati i poboljšavati, koštaju 3-4 puta manje, i definitivno su u boljoj poziciji da svoje vozačko umijeće prilagođavaju novim tehnologijama, od nekog tko je na kraju karijere i za sve to treba puno više truda, njegovo ogromno iskustvo je ipak premalo na toj vagi, to je nažalost tako – prošlo je njegovo vrijeme,
      iako je priznajem i mene iznenadilo, da ne pravi možda mjesto najboljem prijatelju iz F1 vremena – podsjećam da jenson ostaje pod ugovorom nagodinu, pa nakon zimskih testova možda budemo pametniji ..


      0

      0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        ma, mark je doveden u porsche kao najveća zvijezda, lider tima, i sad mi je to nekako prenaglo sve skupa. sa 40 godina si u najboljim godinama za endurance.
        http://sportscar365.com/lemans/wec/webber-its-hard-to-do-this-job-half-hearted/


        0

        0
      • Pa jesi, bar je nekada bilo tako, ali nije svatko kristensen, uostalom sam si odgovorio na tu dilemu u linku koji si postavio..
        a i sa rastom popularnosti i konkurentnosti serije sa jednosjedima vidimo dosta mladih vozača da voze, ne previše njih, ali LM recimo, gdje ulaze svi koji to mogu bilo kako ima i dosta klinaca, više nego u DTM-u sigurno, neznam dali itko osim merca tamo ima program za mlade vozače, a uvelo i p3 prototipe u evropsku seriju baš s namjerom razvoja mladih vozača, priznajem i mene je iznenadilo to ali sad znamo i zašto je tako odlučio, bar se on nauživao brzine u top serijama pa mu je valjda dosta, jer kako kažeš i on kaže, bilo je dosta tereta na njegovim plećima kada si lider u najjačem timu i moraš raditi jednako puno kao u F1, vozit će vjerojatno GT-e, ne vjerujem da će potpuno prestati voziti (pročitao članak samo do pola, ako, pa je to moja pretpostavka)


        0

        0