Izdvojeno

U čistoj utrci Ocon prvi put pobijedio Wehrleina

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Esteban Ocon i Pascal Wehrlein, Manor

Esteban Ocon i Pascal Wehrlein, Manor

Manorovi vozači Esteban Ocon i Pascal Wehrlein imali su svoj mali privatni duel na samom začelju poretka. Odradili su utrku na istoj strategiji – krenuli su na softu, a onda se dvaput zaustavili da uzmu hard komponentu guma. Na kraju je Francuz u svojoj 5. F1 utrci izišao kao pobjednik, iako je bilo neizvjesno. Vrijedi spomenuti da je Ocon ovog vikenda prvi put imao sjedalo u bolidu skrojeno po njegovoj mjeri, jer je dosad vozio u Haryantovim dimenzijama, odnosno 4 cm više od onog što bi njemu bilo idealno. Obzirom da je visok 186 cm, osjećao je bolove tijekom prošlih GP vikenda i od ekipe je tražio da naprave sjedište po njegovim mjerama.

“Mučili smo se malo s brzinom, ali mislim da smo ovaj put imali bolju strategiju. Da je bilo još nekoliko dodatnih krugova mislim da sam se mogao približiti Gutierrezu da ga prođem,” rekao je Ocon.

“I dalje ćemo napredovati, približavati se konkurenciji, što je dobor. Sad trebamo malo vremena da analiziramo informacije koje imamo. Gdje nam nešto nedostaje, gdje se možemo poboljšati, ali također i što ja mogu napraviti bolje. Ostale su samo četiri utrke i one će brzo proći, ali u te četiri utrke ima puno prilika da napredujemo i ostalo je dosta toga za što se moramo boriti.”

S druge strane garaže Pascal Wehrlein nije bio toliko zadovoljan:

“Ovo je bila jedna zaista teška utrka. Mučili smo se s brzinom, mučili smo se s plavim zastavama, i općenito sa svime danas. Nemam baš nešto dodatno za reći.”

“Napravili smo neke dobre korake i poboljšali bolid, ali sad moramo raditi s tim što imamo da bismo pronašli još brzine iz ovog paketa. Nismo predaleko, ali ovo nije gdje želimo biti.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni