Lewis Hamilton je najprije napisao poruku kako pritužba ne postoji, te da se radi o nekom novinaru idiotu koji je priču izmislio. Nekoliko minuta kasnije očito ga je netko iz ekipe obavijestio da su zapravo uložili pritužbu, pa je Lewis izbrisao tweet i napisao novi. Kasnije je Mercedes povukao pritužbu.
Često nam smeta kako novinari postavljaju dosadna i generička pitanja, te da je razumljivo kako se vozači dosađuju na press konferencijama. Međutim, nakon ovog primjera možda ipak nije problem u dosadnim pitanjima nego u dosadnim odgovorima?
Boring questions? No, boring answers. #F1 #JapaneseGP @LewisHamilton https://t.co/worQd3qmdY pic.twitter.com/4xbQNUQo53
— F1 Fanatic (@f1fanatic_co_uk) October 9, 2016
Summing up the #JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/Z3DGoPuX16
— Aarav (@_aarava) October 9, 2016
Mercedes win the Constructors' Championship #F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/XxPyX000Y0
— WTF1 (@wtf1couk) October 9, 2016
?? #JapaneseGP | Jock Clear was also asked to draw Sebastian Vettel
"A guy who has many ideas ?" pic.twitter.com/UBbokXCVmE
— Gianlu D'Alessandro (@Gianludale27) October 9, 2016
#F1 #JapaneseGP Pit stop strategy, all the details here: https://t.co/eHNsFTuwq4 pic.twitter.com/hUMbjnKEb2
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) October 9, 2016
I think @nico_rosberg is beginning to smell @F1 title. Yes some luck but seems to be really on his game. Brilliant win #JapaneseGP
— Mario Andretti (@MarioAndretti) October 9, 2016
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Super tema na vijestima nakon trkaćeg vikenda, bilo bi dobro napraviti to i prije trkaćeg vikenda da se napravi nekakav rezime između dvije utrke.. taj način smo mogli vidjeti i kod “Inside Grand Prix” videa, kada na kraju naprave isti rezime najzanimljivih postova iz socijalnih medija između dva trkaća vikenda.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/da to bi bila odlična rubrika, kad nemam previše vremena, pa nisam neko vrijem aktivan po tim stvarima, onda kada bih i želio pogledati reakcije, često mi se neda, jer se brzo napravi, nakupi hrpa smeća uz ono što bi želio vidjeti, pa mi se neda gubiti vrijeme, dobra ideja u svakom slučaju..
0
0