Izdvojeno

Button i Alonso o horor utrci u Japanu

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLaren Honda

Iza McLaren Honde je najgora ovogodišnja utrka, u kojoj ne samo da nisu osvojili bodove, već su se borili s najgorim timovima te završili na 16. i 18. mjestu. Nekonkurentnost bolida bila je očita, te Alonso i Button nisu mogli puno toga napraviti danas. Button priznaje kako mu je u početku bilo teško protiv Manora, ali i kroz cijelu utrku, koju je upisao kao užasnu.

“Start je bio veoma loš. Problem je što je sve bilo novo iza [prije utrke ugrađena nova pogonska jedinica] pa sam imao mnogo proklizavanja na zadnjim kotačima. Poslije je bilo zaista teško proći Manore. Oni su bili na mekanim gumama, a mi na tvrdim, no na kraju sam ipak nekako uspio. Završio sam 18. što je prilično užasno, ali imao sam malo zabave pretječući.”

Niti Alonso nije bio ništa sretniji:

“Naša današnja utrka bila je reflekcija cijelog trkaćeg vikenda. Bili smo neprepoznatljivi. Završiti na 16. i 18. mjestu je ružno iznenađenje, posebno nakon Singpura gdje smo bili sedmi i Malezije gdje smo završili na sedmom i devetom mjestu. Bilo je jasno da nam konfiguracija staze ne odgovara – nedostajalo nam je downforcea u brzim zavojima.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    Čak su prošle godine imali nekoliko utrka boljih od ove, Strahota njima za vozit, meni za gledat


    0

    0
    • Fernando Alonso
      croatic f1 urednik Prikaži

      Upravo to, ova utrka zbilja je podsjetila na 2015. Zbilja neugodno iznenađenje, nisam imao Arai-style očekivanja poput borbe s Ferrarijem, ali nakon Malezije sam očekivao barem jedan bolid u Q3 i koji bod u utrci, ovo je stvarno bio horor.


      0

      0
  2. veoma tužno.za ne povjerovati.A da mi je samo znati kako Alonso nije mogao preteći erricsona


    0

    0
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Austin is comingg.Sjecam se 2015.U onoj kanti,bas kanti alonso se razbije u prvom zavoju i do 10-15 krugova prije kraja eto njega na 5 mjestu.Tko zna da superiorno nepouzdana honda nije izgubila sbagu u zadnjim krugovima mozda bi Alo i napao Verstappena na cetvrtom.Button u isto to vrijeme na 7 mjestu ali zavrsava 6.Doslo mi je da zaplacem kad sam cuo Alonsov team radio.Po meni fantasticna utrka i uz Madarsku jedina koja iskace u toj sezoni.Trebala bi im odgovarati bolje nego ijedna druga osim Monaka mozda.Idemo po top 5 ?


    0

    0
  4. Sebastian Vettel
    senja Prikaži

    Ovdje se jasno vidjelo da nije Honda toliki problem. Alonso se upravo sa Toro Rossima borio. Stiže ih na pravcu (već je svima poznato da je Honda jača od prošlogodišnjeg Ferrarija), a kroz krivine im ne može ništa. Toro Rosso bi sa ovogodišnjim motorom bio glatko četvrta ekipa.


    0

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      A kada sam ja rekao na prošloj utrci da Mcl ne može pratiti TR po zavojima sam pobrao kubik minusa. Jednostavno Mcl nije na razini, ma ustvari ni Honda nije na razini konkurencije. U čistoj utrci oni ne mogu pomirisati bodove i točka.


      0

      0
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Mislim da ni u Austinu nece biti nista bolje.


    0

    0
  6. Fernando Alonso
    r.u.m. Prikaži

    Naslov -točan


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni