Izdvojeno

Raikkonen: Možemo pronaći još dosta brzine u bolidu

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kimi Raikkonen, Ferrari

Kimi Raikkonen, Ferrari

Kimi Raikkonen nije bio posebno zadovoljan bolidom nakon prva dva treninga, no vremena govore drugačije, s obzirom da je završio tri desetinke iza vodećeg Rosberga. Na prvom treningu Finac je bio dosta sporiji, no na drugom kao da je pronašao bolji tempo, te je bio brži od Vettela za pola sekunde.

“Osjećaj je daleko od onoga što bismo htjeli. Bilo je bolje kako se trening bližio kraju, no još to nije ono što tražimo od bolida. Borim se s autom u prvom sektoru, stoga nas čeka mnogo posla. Mislim da ćemo postavljati dosta bolja vremena kad naštimamo auto kako bi htjeli. Današnji osjećaj u autu nije bio baš dobar, no vremena su bila ok. Očito, nije bila katastrofa, ali još nismo tamo gdje bi htjeli biti.”

Na pitanje novinara očekuje li da će se Ferrari moći boriti s Red Bullom, odgovorio je:

“Ne znam.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Kao i dosad u sezoni, sa sekunde zaostatka na 0,9 sekundi zaostatka po krugu :D


    0

    0
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ovo za sprdbox…


    0

    0
  3. Fernando Alonso
    zonosso Prikaži

    Jbt ovo slušam poslije svakog treninga i onda pušiona na utrci. Ma dajte več jednom “NAĐITE” tu brzinu, koju ovako i onako izgleda NEMATE!!!


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni