Max Verstappen tvrdi da bi ishod bitke s Danielom Ricciardom u Maleziji bio drukčiji da je kraj njega bio netko drugi, a ne timski kolega.
Verstappen i Ricciardo su se borili kotač uz kotač kroz nekoliko zavoja prije nego je eksplodirao motor Lewisa Hamiltona što je prouzročilo novi virtualni sigurnosni automobil i tako pauziralo bitku Red Bullovih vozača.
“U zavoju broj 6 razmišljao sam – pa, da je bilo tko drugi pokraj mene – obavio bih pretjecanje. Izgurao bi ih široko, ali to ne možete svom timskom kolegi.”
Verstappen je pohvalio svoju ekipu što im je omogućila da se bore i što nije primijenila timske odredbe.
“Pokazali smo ekipi da možemo to napraviti uz međusobno poštovanje, a to je također znam da nam ekipa vjeruje.”
Verstappen također tvrdi da ga nije iritiralo gledati kako mu druga pobjeda u karijeri bježi kroz prste:
“Nema frustracija. Mislim da morate gledati pozitivne strane i cijeli vikend smo bili brzi. Samo nisam imao previše sreće s posljednjim virtualnim sigurnosnim automobilom. Ali, to je utrkivanje. Ima puno godina utrkivanja ispred mene pa neću prigovarati zbog jedne utrke.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aha, ti bi vjerojatno izgurao druge kao Rosberg tebe u Hockenheimu, samo što bi ti to učinio namjerno i jooš zbog toga nebi sigurno bio kažnjen! Pa pitam se imaš li ti uopče srama i poštovanja!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mama, sinek bi se gural
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko o čemu – Max o poštovanju. Tragikomedija na maksimumu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tip uopšte nema srama…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volim takve vozace, branio sam ga ali sad je pretjerao..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam fan Verstappen ali sa ovakvim stavom nema sanse da ne bude svjetski prvak. Nemilosrdnost i ego na maximumu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno, i baš zato bih volio da nagodinu renault složi konkurentnu šasiju, pa da imaju razloga RB-u isporučivati “malo uštrojeni” motor, odnosno ne sa najnovijim specifikacijama, nešto slično što je merc radio mcl-u, samo se ovi nebi mogli žalit kao mcl, jer su službeno pogonjeni TAG-om, a ne renaultom, a obzirom na riječi koje su upućivali francuzima, nekako mislim, da će ako, tj kad budu iole na nivou, ’17., ’18. nebitno, francuzi i zbog strateške potrebe, a i zbog “pamti pa vrati” to i učiniti, a RB-u će onda preostati ili mcl-ov scenarij sa novim proizvođačem i par god. muke, ili izlazak iz sporta.
malo su se mislim zaletili bili, kao i mcl, jer mi nešto govori da bi i sa kupovnim mercom, bili bolji nego sa ovom hondom svake sezone – do sad, jer tu 2014. su oni totalno unakazili šasiju (auto) sa svojim rješenjima, poput stražnjeg ovjesa a za sve okrivili isključivo merc, možda im se to vrati konačno nagodinu – ali, ima jedno ali:
-ako se honda samo svojim japanskim resursima po snazi izjednači s konkurencijom totalno, a mcl ne bude u borbi za naslov, onda japanci ništa ne duguju englezima, i bez rezultata, (prvenstva), lako bi RB koji je već sad kupac kod renaulta mogao tu uletit na gotovo i uzeti razvijen motor, jer honda želi više momčadi, no mcl ne želi konkurenciju, pa ako mcl ne dostavi rezultat, i japanci i austrijanci bi se mogli okrenuti boljoj, tj opciji sa više vjerojatnosti – vidjet ćemo, nagodinu se sve mijenja sa strane pravilnika, i ovisno o tome tko će dobiti, a tko izgubiti time, godinu poslije bismo mogli vidjeti neke tektonske poremećaje u vlasničkoj strukturi, kao i u partnerstvima, jedino ne možemo znati kakve točno, no ovo što sam gore rekao, ne zvuči nemoguće..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam u kojim okolnostima i kontekstu je upitan, ali meni je ovo najnormalnija izjava i stav. Normalno je i pohvalno da ces prema timskom kolegi biti oprezniji nego prema drugima…
Izgurivanje van staze je jedno, a takticko izgurivanje van trakce linije radi stvaranja bolje svoje trkace linije smatram normalnim racerskim potezom. Da, riskantno je, opasno i nijansa odlucuje da li ce zavrsiti sudarom ili odlicnim pretjecanjem. U tim nijansama se kriju spretnost, inteligencija, karakter (promisljenost, impulzivnost), ego-igre, ali naravno i mogucnost pogreske i krive procjene… To je meni jednom rijecju, utkivanje.
Netko voli riskantnije i agresivnije, a netko “čistaka” i DRS zone…
0
0