Izdvojeno

Da je bio bilo tko drugi osim Ricciarda – izgurao bih ga

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Max Verstappen, Daniel Ricciardo

Max Verstappen tvrdi da bi ishod bitke s Danielom Ricciardom u Maleziji bio drukčiji da je kraj njega bio netko drugi, a ne timski kolega.

Verstappen i Ricciardo su se borili kotač uz kotač kroz nekoliko zavoja prije nego je eksplodirao motor Lewisa Hamiltona što je prouzročilo novi virtualni sigurnosni automobil i tako pauziralo bitku Red Bullovih vozača.

“U zavoju broj 6 razmišljao sam – pa, da je bilo tko drugi pokraj mene – obavio bih pretjecanje. Izgurao bi ih široko, ali to ne možete svom timskom kolegi.”

Verstappen je pohvalio svoju ekipu što im je omogućila da se bore i što nije primijenila timske odredbe.

“Pokazali smo ekipi da možemo to napraviti uz međusobno poštovanje, a to je također znam da nam ekipa vjeruje.”

Verstappen također tvrdi da ga nije iritiralo gledati kako mu druga pobjeda u karijeri bježi kroz prste:

“Nema frustracija. Mislim da morate gledati pozitivne strane i cijeli vikend smo bili brzi. Samo nisam imao previše sreće s posljednjim virtualnim sigurnosnim automobilom. Ali, to je utrkivanje. Ima puno godina utrkivanja ispred mene pa neću prigovarati zbog jedne utrke.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    Aha, ti bi vjerojatno izgurao druge kao Rosberg tebe u Hockenheimu, samo što bi ti to učinio namjerno i jooš zbog toga nebi sigurno bio kažnjen! Pa pitam se imaš li ti uopče srama i poštovanja!


    0

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Mama, sinek bi se gural


    0

    0
  3. Tko o čemu – Max o poštovanju. Tragikomedija na maksimumu.


    0

    0
  4. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    tip uopšte nema srama…


    0

    0
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Volim takve vozace, branio sam ga ali sad je pretjerao..


    0

    0
  6. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nisam fan Verstappen ali sa ovakvim stavom nema sanse da ne bude svjetski prvak. Nemilosrdnost i ego na maximumu.


    0

    0
    • Vjerojatno, i baš zato bih volio da nagodinu renault složi konkurentnu šasiju, pa da imaju razloga RB-u isporučivati “malo uštrojeni” motor, odnosno ne sa najnovijim specifikacijama, nešto slično što je merc radio mcl-u, samo se ovi nebi mogli žalit kao mcl, jer su službeno pogonjeni TAG-om, a ne renaultom, a obzirom na riječi koje su upućivali francuzima, nekako mislim, da će ako, tj kad budu iole na nivou, ’17., ’18. nebitno, francuzi i zbog strateške potrebe, a i zbog “pamti pa vrati” to i učiniti, a RB-u će onda preostati ili mcl-ov scenarij sa novim proizvođačem i par god. muke, ili izlazak iz sporta.
      malo su se mislim zaletili bili, kao i mcl, jer mi nešto govori da bi i sa kupovnim mercom, bili bolji nego sa ovom hondom svake sezone – do sad, jer tu 2014. su oni totalno unakazili šasiju (auto) sa svojim rješenjima, poput stražnjeg ovjesa a za sve okrivili isključivo merc, možda im se to vrati konačno nagodinu – ali, ima jedno ali:
      -ako se honda samo svojim japanskim resursima po snazi izjednači s konkurencijom totalno, a mcl ne bude u borbi za naslov, onda japanci ništa ne duguju englezima, i bez rezultata, (prvenstva), lako bi RB koji je već sad kupac kod renaulta mogao tu uletit na gotovo i uzeti razvijen motor, jer honda želi više momčadi, no mcl ne želi konkurenciju, pa ako mcl ne dostavi rezultat, i japanci i austrijanci bi se mogli okrenuti boljoj, tj opciji sa više vjerojatnosti – vidjet ćemo, nagodinu se sve mijenja sa strane pravilnika, i ovisno o tome tko će dobiti, a tko izgubiti time, godinu poslije bismo mogli vidjeti neke tektonske poremećaje u vlasničkoj strukturi, kao i u partnerstvima, jedino ne možemo znati kakve točno, no ovo što sam gore rekao, ne zvuči nemoguće..


      0

      0
  7. Ne znam u kojim okolnostima i kontekstu je upitan, ali meni je ovo najnormalnija izjava i stav. Normalno je i pohvalno da ces prema timskom kolegi biti oprezniji nego prema drugima…
    Izgurivanje van staze je jedno, a takticko izgurivanje van trakce linije radi stvaranja bolje svoje trkace linije smatram normalnim racerskim potezom. Da, riskantno je, opasno i nijansa odlucuje da li ce zavrsiti sudarom ili odlicnim pretjecanjem. U tim nijansama se kriju spretnost, inteligencija, karakter (promisljenost, impulzivnost), ego-igre, ali naravno i mogucnost pogreske i krive procjene… To je meni jednom rijecju, utkivanje.
    Netko voli riskantnije i agresivnije, a netko “čistaka” i DRS zone…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni