Izdvojeno

Arrivabene: Raikkonen je gubio 0,3 sekunde po krugu nakon sudara s Rosbergom

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Maurizio Arrivabene izjavio je da Kimi Raikkonen nije mogao lako pratiti Nicu Rosberga zbog oštećenja na bolidu koje je nastalo uslijed sudara. Trenutno vodeći čovjek prvenstva obavio je vrlo riskantno pretjecanje u drugom zavoju, za što je dobio 10 sekundi kazne za kraj utrke. No, to nije bio nikakav problem za Rosberga, pa je završio gotovo 14 sekundi ispred preostalog Ferrarija.

“U sudaru s Nicom, izgubio je dio podnice te dio prednjeg krila. Prema kalkulacijama koje smo dobili od naših inženjera, gubitak je iznosio oko 10 posto, stoga je bilo prilično nemoguće pratiti tempo njegovog Mercedesa. Ali i pored toga, mislim da je radio dobra vremena. Probali smo napraviti sve što je u našoj moći, ali i drugi su odradili dobar posao. Kad smo bili agresivni, i oni su bili, kad smo usporavali, i oni su. Nakon sudara su nestale sve prilike koje su postojale za osvajanje postolja.”

Raikkonen je tako na trećoj uzastopnoj utrci osvojio četvrto mjesto, te se sada ponovno nalazi na četvrtom mjestu u poretku vozača, sa sedam bodova više od timskog kolege.

Komentiraj

4 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Znači ukupno 2 sekunde…?
    Arrivabene ne se.i da prostiš…


    0

    0
    • “Nijemac je na kraju 45. kruga imao 9.1 sekundu prednosti (nakon samo osam krugova od incidenta), a na kraju 50. kruga imao je potrebnih 10.7 sekundi. Na kraju 52. kruga prednost je bila 12.5 sekundi i Rosberg više nije imao razloga toliko pritiskati pa se zaostatak stabilizirao do kraja utrke.

      Rosberg je dakle u 13 krugova izgradio 10.7 sekundi što je prosječno 0.82 sekunde brže od Raikkonena. Da je Kimi išao u prosjeku tri desetinke brže, Rosberg bi šest krugova prije kraja utrke imao 6.4 sekunde, a kako mu Rosberg ne bi bježao 0.82 sekunde nego 0.5 sekundi bilo bi zaista blizu do kraja utrke – prema ovom jednostavnom modelu Rosberg bi imao nedovoljnih 9.4 sekunde prednosti.”


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni