F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA donijela velike promjene pravilnika koje vrijede već od VN Njemačke!

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA, Formula 1

Radio komunikacija

Kontroverzno pravilo o ograničavanju komunikacije vozača i ekipe više ne vrijedi – odlučeno je danas u Njemačkoj na sastanku Strateške grupe.

Restrikcije su uvedene zbog prigovora kako vozači dobivaju predetaljne instrukcije o tome kako treba voziti određeni dio staze, a danas je FIA obznanila da to više ne vrijedi, i to zbog “zahtjeva momčadi i vlasnika komercijalnih prava”.

“Osim u formacijskom krugu – vozači i momčad neće imati ograničenu radio komunikaciju.”

“Ovim želimo poboljšati sadržaj za navijače i gledatelje jer će ekipe sada morati pružiti vlasniku komercijalnih prava kompletnu radio komunikaciju od trenutka izlaska bolida iz garaže.”

Start po kiši

Ono što se nagađalo proteklih dana i što je kod navijača i gledatelja uglavnom naišlo na pozitivne reakcije – sada je napokon i usvojeno. Naime, vozači će za slučaj jake kiše utrku startati iza sigurnosnog automobila, te će se tako voziti nekoliko krugova dok suci ne odluče da su uvjeti sigurni za utrkivanje. Nakon toga će se poredati na grid na svoje startne pozicije i utrka će se nastaviti na taj način.

Granice staze

Vjerojatno iritirani reakcijom javnosti na nekonzistentno provođenje pravila o poštivanju granica staze – FIA je odlučila da više neće kažnjavati slično ponašanje. Podsjetimo, u Velikoj Britaniji problem je bio u selektivnom brisanju vremena, dok su u Mađarskoj pokušali ići po sistemu tri dozvoljene pogreške i kazne za svako naknadno kršenje. No, čini se da im je dosta javnih kritika i sada su okrenuli ploču pa je vozačima odsad dozvoljena vožnja van granica staze. Kako kažu – problem je u tome što se ne može procijeniti gdje vozač stječe prednost, a gdje gubi grip ili šteti gumama.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Napokon došlo iz guze u glavu. Još i HALO neće uvesti, bar ne 2017. Idemo na bolje.


    0

    0
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Bilo je i vrijeme. Fali više team radija a bogami i start po kiši.


    0

    0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Smijurija se nastavlja…


    0

    0
  4. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Užas opet mijenjanje pravila ured sezone,pa oni neznaju šta rade.
    Premda ja podržavam ove promjene ali ovo je slika FIA-e lutaju i lutaju …


    0

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Slažem se.
      Podržavam, ali su neki već spušili bezvezne kazne za radio komunikaciju, a još je to bilo u svrhu “pouzdanosti i sigurnosti”.
      Što se tiče track limita, jbga, neko će profitirati, neko neće, neko će oštetiti bolid….
      Treba vratit šljunak i travu svuda okolo staze. :prcnjau:
      Za kišu i SC, OK, kompromis.


      0

      0
  5. Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Konačno nešto da pozitivno i od njih doživimo, nadam se da ovo pitanja neće otvarati i mijenjati dugi niz sezona :D

    Nego, zna li itko da li će se tih nekoliko krugova kod ponovnog starta uzimati kao već odvoženi (što smo dosad imali) ili će utrka krenuti opet od “nultog” kruga?


    0

    0
  6. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    Sve bolje od boljeg :D :jupije:


    0

    0
  7. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    To je ono kad gledatelji i vozaci pobjede :) I like it


    0

    0
  8. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    ma tooo, ajde napokon


    0

    0
  9. Fernando Alonso croatic f1 urednik Prikaži

    4 pametne odluke za Formulu 1 u jednom danu, teško je povjerovati da je ovo stvarnost :D


    0

    0
  10. Michael Schumacher khar Prikaži

    Buttonu unište utrku, Rosu uzmu bodove, Perez u zid bez kočnica, a Ham i Rai su se pržili 12 krugova po “Europi” dok su tražili on/off kilma gumb. Pa FIA kaže šala mala, zeka peka , mi smo se malo šalili.
    Divno
    Kao i 2006., pol sezona pa skuže da je Renault neregularan.
    Kaže FerarriFan: zašto ih ne diskvalificirate?, a RenaultFan: kako baš na pola sezone?
    Na to će Flavio Briatore: (čitaj TotoWolf) Što FIA da, to FIA uzme.

    Granice staze

    krumpirove mu zlatice, ovi mi je krvavo

    Nakon što su pravilo donjeli, onda ignorirali godinama, sada nakon selektivnog provođenja, odlučju (vjerovatno ga neće brisati —>>>> ima smisla) da će ga opet ignorirati. BRAVO FIA

    Bolje bi bilo da se preselim u GraškoGrad, i tamo stvati imaju više smisla.


    0

    0
  11. Mercedes Jester Donator Prikaži

    “Kako kažu – problem je u tome što se ne može procijeniti gdje vozač stječe prednost, a gdje gubi grip ili šteti gumama.”

    Ja ne vidim nikakav problem…izašao si van – kazna. Nisi izašao – nema kazne. Vrlo jednostavno. Čemu onda pravilo? Ili nek ga poštuju ili ga brišite, jednostavnije ne može biti.


    0

    0
    • Michael Schumacher khar Prikaži

      i to bi bilo ok

      + glavna razlika izlaska na travu je bila otpuštanje gasa,
      što možemo vidjeti iz Ham PP kruga u VB da nije slučaj

      prije 10 godina kad si napravio grešku orao si po sljunku,
      danas baja napravi grešku, fula apex, uđe s prevelikom brzinom u zavoj… Nema zime imaš 1,5m beton van staze gdje možeš rukat punim gasom kao da si na stazi.

      I onda kaže nema prednosti, a lik si spasi izlaznu brzinu iz zavoja, i brzi krug bar za 0,5sec.


      0

      0