Kontroverzno pravilo o ograničavanju komunikacije vozača i ekipe više ne vrijedi – odlučeno je danas u Njemačkoj na sastanku Strateške grupe.
Restrikcije su uvedene zbog prigovora kako vozači dobivaju predetaljne instrukcije o tome kako treba voziti određeni dio staze, a danas je FIA obznanila da to više ne vrijedi, i to zbog “zahtjeva momčadi i vlasnika komercijalnih prava”.
“Osim u formacijskom krugu – vozači i momčad neće imati ograničenu radio komunikaciju.”
“Ovim želimo poboljšati sadržaj za navijače i gledatelje jer će ekipe sada morati pružiti vlasniku komercijalnih prava kompletnu radio komunikaciju od trenutka izlaska bolida iz garaže.”
Ono što se nagađalo proteklih dana i što je kod navijača i gledatelja uglavnom naišlo na pozitivne reakcije – sada je napokon i usvojeno. Naime, vozači će za slučaj jake kiše utrku startati iza sigurnosnog automobila, te će se tako voziti nekoliko krugova dok suci ne odluče da su uvjeti sigurni za utrkivanje. Nakon toga će se poredati na grid na svoje startne pozicije i utrka će se nastaviti na taj način.
Vjerojatno iritirani reakcijom javnosti na nekonzistentno provođenje pravila o poštivanju granica staze – FIA je odlučila da više neće kažnjavati slično ponašanje. Podsjetimo, u Velikoj Britaniji problem je bio u selektivnom brisanju vremena, dok su u Mađarskoj pokušali ići po sistemu tri dozvoljene pogreške i kazne za svako naknadno kršenje. No, čini se da im je dosta javnih kritika i sada su okrenuli ploču pa je vozačima odsad dozvoljena vožnja van granica staze. Kako kažu – problem je u tome što se ne može procijeniti gdje vozač stječe prednost, a gdje gubi grip ili šteti gumama.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napokon došlo iz guze u glavu. Još i HALO neće uvesti, bar ne 2017. Idemo na bolje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je i vrijeme. Fali više team radija a bogami i start po kiši.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smijurija se nastavlja…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Užas opet mijenjanje pravila ured sezone,pa oni neznaju šta rade.
Premda ja podržavam ove promjene ali ovo je slika FIA-e lutaju i lutaju …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
Podržavam, ali su neki već spušili bezvezne kazne za radio komunikaciju, a još je to bilo u svrhu “pouzdanosti i sigurnosti”.
Što se tiče track limita, jbga, neko će profitirati, neko neće, neko će oštetiti bolid….
Treba vratit šljunak i travu svuda okolo staze. :prcnjau:
Za kišu i SC, OK, kompromis.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konačno nešto da pozitivno i od njih doživimo, nadam se da ovo pitanja neće otvarati i mijenjati dugi niz sezona :D
Nego, zna li itko da li će se tih nekoliko krugova kod ponovnog starta uzimati kao već odvoženi (što smo dosad imali) ili će utrka krenuti opet od “nultog” kruga?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao bi biti nastavak jer ako odrade 5-6 krugova, to je već dobra potrošnja, čak i pod SC uvjetima, te bi kasnije trebali dosta čuvat gorivo. Sumnjam da će ići na tu opciju, vjerojatno će samo s grida nastaviti gdje su stali.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa dobro to i je na kraju krajeva logičnije, vjerojatno bi onu granicu od 100kg po utrci svi ugrozili, a valjda kontaju da se to podrazumijeva pa nisu dodatno naglasili. Ali bit će neobično vidjeti npr. Lap: 5/62 i start utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne samo potrošnja goriva, nego i vrijeme utrke teče. Da se nebi probilo trajanje utrke od dva sata, a i to sa potrošnjom goriva, logično bi bilo da se računaju krugovi iza SC.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve bolje od boljeg :D :jupije:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je ono kad gledatelji i vozaci pobjede :) I like it
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma tooo, ajde napokon
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
4 pametne odluke za Formulu 1 u jednom danu, teško je povjerovati da je ovo stvarnost :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Buttonu unište utrku, Rosu uzmu bodove, Perez u zid bez kočnica, a Ham i Rai su se pržili 12 krugova po “Europi” dok su tražili on/off kilma gumb. Pa FIA kaže šala mala, zeka peka , mi smo se malo šalili.
Divno
Kao i 2006., pol sezona pa skuže da je Renault neregularan.
Kaže FerarriFan: zašto ih ne diskvalificirate?, a RenaultFan: kako baš na pola sezone?
Na to će Flavio Briatore: (čitaj TotoWolf) Što FIA da, to FIA uzme.
krumpirove mu zlatice, ovi mi je krvavo
Nakon što su pravilo donjeli, onda ignorirali godinama, sada nakon selektivnog provođenja, odlučju (vjerovatno ga neće brisati —>>>> ima smisla) da će ga opet ignorirati. BRAVO FIA
Bolje bi bilo da se preselim u GraškoGrad, i tamo stvati imaju više smisla.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Kako kažu – problem je u tome što se ne može procijeniti gdje vozač stječe prednost, a gdje gubi grip ili šteti gumama.”
Ja ne vidim nikakav problem…izašao si van – kazna. Nisi izašao – nema kazne. Vrlo jednostavno. Čemu onda pravilo? Ili nek ga poštuju ili ga brišite, jednostavnije ne može biti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i to bi bilo ok
+ glavna razlika izlaska na travu je bila otpuštanje gasa,
što možemo vidjeti iz Ham PP kruga u VB da nije slučaj
prije 10 godina kad si napravio grešku orao si po sljunku,
danas baja napravi grešku, fula apex, uđe s prevelikom brzinom u zavoj… Nema zime imaš 1,5m beton van staze gdje možeš rukat punim gasom kao da si na stazi.
I onda kaže nema prednosti, a lik si spasi izlaznu brzinu iz zavoja, i brzi krug bar za 0,5sec.
0
0