Izdvojeno

Palmer siguran da će ostati u Renaultu i iduće godine

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jolyon Palmer, Renault

Jolyon Palmer, Renault

Iako još uvijek nisu splasnule glasine kako bi Jolyon Palmer mogao ostati bez vozačkog mjesta i prije kraja tekuće sezone – Britanac tvrdi da će vjerojatno zadržati mjesto i za iduću godinu.

“Siguran sam da ću biti tu i iduće godine ako napravim dobar posao ove godine. Sve ugodnije se osjećam, sve brže vozim, posebno posljednjih nekoliko utrka. Radujem se ovom europskom dijelu sezone i nadam se da ću se poboljšati.”

Bivši GP2 prvak pridružio se Renaultu ove godine u povratničkoj sezoni, i to zajedno s Kevinom Magnussenom.

Na početku sezone došao je blizu bodova (11. mjesto u Australiji), ali od tad nije išlo tako glatko. Problemi s bolidom i vozačkim vještinama udaljili su ga od završavanja u bodovima.

“Mogli bismo imati malo brži bolid, ali apsolutno obožavam utrkivanje u Formuli 1 i pokušavam konstantno napredovati. Posljednjih nekoliko utrka nije sve išlo po planu, ali imamo par ideja kako poboljšati stanje. Konkurencija je žestoka, ali doći ćemo i mi tamo.”

Njegov timski kolega, Kevin Magnussen, došao je do bodova sedmim u Rusiji.

Komentiraj

1 komentar

  1. ma bravo jolyon dobro zboriš “sve brže vozim, posebno posljednjih nekoliko utrka” samo … nekako mi se čini da je najbolja trka jolyona bila prva , australija kad je završija 11. , a sve posli je za zaborav . kad završi trku obično je plasiran od 13. do 15. mista i to sa krugom zaostatka . u renaultu bi bili glupi da se liše usluga sve bržeg palmera ( kako on za sebe tvrdi ) isto ka šta su se za sada usrećili sa magnussenom …. a mislija sam da kevin ipak može bolje , više posli prikazanog u McL 2014.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni