Izdvojeno

Ecclestone očekuje samo 18 utrka iduće godine

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

VN Kanade 2016.

VN Kanade 2016.

I ne, ne ispadaju Azerbajdžan, Abu Dhabi i Rusija nego vrlo vjerojatno Kanada, Italija i Njemačka. Bernie Ecclestone je već u nekoliko navrata spomenuo da su te tri utrke pod znakom upitnika, pa time dobivao smisao kontekst izjave o samo 18 utrka iduće godine. Podsjećamo, ove godine imamo rekordno natrpan kalendar – čak 21 utrku.

Njemačka je prošle godine preskočena jer Nurburgring nije mogao ugostiti Formulu 1, a izmjenjivao se s Hockenheimom. Monzin ugovor je pod znakom upitnika već duže vrijeme, a dogovora još nema. Što se tiče Kanade – Ecclestone želi određene promjene u paddocku, a u slučaju da organizatori ne ispune njegove želje – lako se može dogoditi da ne vidimo ni Kanadu iduće godine.

Zanimljivo da je svaka F1 sezona u posljednjih 8 godina imala više od 18 utrka.

Komentiraj

13 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Što će biti s Brazilom i SAD-om? 16 utrka?

    Nemojmo brinuti, ubacit će naš dragi Bernard još jednu utrku u Abu Dhabiju, da malo popuni kalendar.


    0

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Nikome ne želim zlo, ali………….vrijeme je da odeš s pozicije.


    0

    0
  3. Prica koju stari papak pjeva svaki put kad treba obnovit ugovor s nekom stazom. Dobro on zna sto bi znacio izostanak Monze


    0

    0
    • Sebastian Vettel
      senja Prikaži

      Šta bi značilo? Ljudi moji, najbitnije je gusto utrkivanje. Da niko ne odskače. I jedino će to okupiti publiku. Nije važno koje su i kakve su staze. Na svakoj će biti odlično utrkivanje, ako se ima ko utrkivati. A ne ovako da se jedna ekipa ispali…


      0

      0
      • Značilo bi da je ova priča već viđena i sa Slverstoneom, Monzom i Spa. Bernie pred potpis novog ugovora uvijek voli izlaziti s ovakvim pričama kako bi stisnuo drugu stranu kako bi dobio onoliko novaca koliko želi. U priči s Monzom se ne smije zaboraviti i druga stvar – Ferrari. Mislite da će Ferrari dopustiti da nemaju domaću utrku? Nema šanse.
        Za Kanadu i Njemačku je teško garantirati, ali F1 će jako teško ostati bez Monze.
        Ali čak i da ostanu sve tri staze, stari prdonja i FIA su već doboljno uništili F1, koja će već iduće godine početi bilježiti ozbiljnije padove. Jer mogu oni zarađivati od staza koliko hoće, ali ako nema gledatelja na stazama, i ako nema gledatelja pred TV-ima, sve pada u vodu. Samo što će stari prdonja to kasno shvatiti


        0

        0
      • Sebastian Vettel
        senja Prikaži

        Kad može Mađarska plaćat, ne znam zašto su se ovi digli koji navodno moraju imati stazu. A ionako plaćaju najmanje. Ako hoćeš hoćeš. Ako nećeš razguli. Austrija (Red Bull) plaća najviše. Zašto bi neki bili povlašteni?
        A navijače će okupiti samo zgusnuto utrkivanje, bez odskakanja pojedinih ekipa. Nebitno na kojim se stazama vozi.


        0

        0
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Daj ba senja, da ti neko kaze plati da gledas utrku, koju bi ti gledao? Pola ovih utrka nema veze sa F1, nego ko ima para, taj ce da promovise svoj turizam, jer na tome rade ove “naftaske” zemlje.

        Vecina ovdje na forumu sta radi, a to je pljuju staze poput Rusije, Baku-a, Abu Dhabi-ja itd.

        Jednostavno otislo je sve u helac. F1 je dozivila razvrat u negativnom smislu. Lako je finansirat onaj mali RB ring, no staze koje su giganti naspram njih iziskuju vecu svotu novca za odrzavanje i organizaciju. Ali za takvo sto bi F1 (Bernie) mogla pogurat, no njima ocigledno nije u interesu da imaju sto vise navijaca, vec ko moze vise platit.


        0

        0
      • Sebastian Vettel
        senja Prikaži

        Staza F1 nema veze sa F1? Kakva je razlika? Samo što je ova napravljena u začetku F1, a ove nove tek sad. I ove stare su se tada vozile zato što su imale para da se baš tu održi utrka. Održavanje? Pa jbt svaka ova nova staza ima infrastrukturu boli glava u odnosu na te stare staze. Misliš da je novu stazu jeftinije za održavati? Vama je pošteno da nove staze izdvajaju silne milione za održavanje utrke + još koliko su uložili u infrastrukturu. A da ovi plaćaju siću? Koliko košta osvijetliti jednu stazu za noćnu utrku? A neki ne mogu WC-ove srediti oko staze…


        0

        0
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Ja sam ti sve objasnio u prvom komentaru i tjeras me opet da pisem.

        Ove nove staze su vise za promociju svoje zemlje, nego sto su namjenjene za neko istinsko utrkivanje.

        Monza je simbol utrkivanja, simbol Italije, no drzavi se ocigledno ne isplati ulagat ogromne svote novca da bi se odrazala jedna utrka. Ove novije staze su finansirane privatnim sektorima (naftasima).

        Sve ove nove staze su radjene da se prije, za vrijeme i poslije utrkivanja nesto desava.

        Lako je RBR odvojit 5-10 mil $ za organizaciju utrke, kad oni privatnim sektorima zaradjuju milijarde.

        Ne vidim poentu tvog posta,.

        Jel ti bolje da staze poput Montreala, Spa i Monze se ugase, a da ti vladaju Baku, Sochi itd.


        0

        0
      • Sebastian Vettel
        senja Prikaži

        Opet ponavljam, koja je razlika? I Monza kad je nastala, je bila promocija. Sada je simbol. I tada se vozilo tamo gdje je bilo para da se to organizuje. Zašto ste protiv da ove države koje sada imaju pare stvaraju svoju tradiciju?

        Održava se na Monzi i još drugih utrka., kao i na mnogim drugim stazama. Ako to nije razlog da se održava i staza u najboljem stanju, onda nek se počnu baviti nečim drugim…


        0

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni