I ne, ne ispadaju Azerbajdžan, Abu Dhabi i Rusija nego vrlo vjerojatno Kanada, Italija i Njemačka. Bernie Ecclestone je već u nekoliko navrata spomenuo da su te tri utrke pod znakom upitnika, pa time dobivao smisao kontekst izjave o samo 18 utrka iduće godine. Podsjećamo, ove godine imamo rekordno natrpan kalendar – čak 21 utrku.
Njemačka je prošle godine preskočena jer Nurburgring nije mogao ugostiti Formulu 1, a izmjenjivao se s Hockenheimom. Monzin ugovor je pod znakom upitnika već duže vrijeme, a dogovora još nema. Što se tiče Kanade – Ecclestone želi određene promjene u paddocku, a u slučaju da organizatori ne ispune njegove želje – lako se može dogoditi da ne vidimo ni Kanadu iduće godine.
Zanimljivo da je svaka F1 sezona u posljednjih 8 godina imala više od 18 utrka.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Što će biti s Brazilom i SAD-om? 16 utrka?
Nemojmo brinuti, ubacit će naš dragi Bernard još jednu utrku u Abu Dhabiju, da malo popuni kalendar.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Umri više!!!
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/:rofl: :rofl:
Ma on je kao Broj 1 iz Alan Forda
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/baš. :)
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Nikome ne želim zlo, ali………….vrijeme je da odeš s pozicije.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Prica koju stari papak pjeva svaki put kad treba obnovit ugovor s nekom stazom. Dobro on zna sto bi znacio izostanak Monze
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Šta bi značilo? Ljudi moji, najbitnije je gusto utrkivanje. Da niko ne odskače. I jedino će to okupiti publiku. Nije važno koje su i kakve su staze. Na svakoj će biti odlično utrkivanje, ako se ima ko utrkivati. A ne ovako da se jedna ekipa ispali…
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Značilo bi da je ova priča već viđena i sa Slverstoneom, Monzom i Spa. Bernie pred potpis novog ugovora uvijek voli izlaziti s ovakvim pričama kako bi stisnuo drugu stranu kako bi dobio onoliko novaca koliko želi. U priči s Monzom se ne smije zaboraviti i druga stvar – Ferrari. Mislite da će Ferrari dopustiti da nemaju domaću utrku? Nema šanse.
Za Kanadu i Njemačku je teško garantirati, ali F1 će jako teško ostati bez Monze.
Ali čak i da ostanu sve tri staze, stari prdonja i FIA su već doboljno uništili F1, koja će već iduće godine početi bilježiti ozbiljnije padove. Jer mogu oni zarađivati od staza koliko hoće, ali ako nema gledatelja na stazama, i ako nema gledatelja pred TV-ima, sve pada u vodu. Samo što će stari prdonja to kasno shvatiti
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Kad može Mađarska plaćat, ne znam zašto su se ovi digli koji navodno moraju imati stazu. A ionako plaćaju najmanje. Ako hoćeš hoćeš. Ako nećeš razguli. Austrija (Red Bull) plaća najviše. Zašto bi neki bili povlašteni?
A navijače će okupiti samo zgusnuto utrkivanje, bez odskakanja pojedinih ekipa. Nebitno na kojim se stazama vozi.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Daj ba senja, da ti neko kaze plati da gledas utrku, koju bi ti gledao? Pola ovih utrka nema veze sa F1, nego ko ima para, taj ce da promovise svoj turizam, jer na tome rade ove “naftaske” zemlje.
Vecina ovdje na forumu sta radi, a to je pljuju staze poput Rusije, Baku-a, Abu Dhabi-ja itd.
Jednostavno otislo je sve u helac. F1 je dozivila razvrat u negativnom smislu. Lako je finansirat onaj mali RB ring, no staze koje su giganti naspram njih iziskuju vecu svotu novca za odrzavanje i organizaciju. Ali za takvo sto bi F1 (Bernie) mogla pogurat, no njima ocigledno nije u interesu da imaju sto vise navijaca, vec ko moze vise platit.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Staza F1 nema veze sa F1? Kakva je razlika? Samo što je ova napravljena u začetku F1, a ove nove tek sad. I ove stare su se tada vozile zato što su imale para da se baš tu održi utrka. Održavanje? Pa jbt svaka ova nova staza ima infrastrukturu boli glava u odnosu na te stare staze. Misliš da je novu stazu jeftinije za održavati? Vama je pošteno da nove staze izdvajaju silne milione za održavanje utrke + još koliko su uložili u infrastrukturu. A da ovi plaćaju siću? Koliko košta osvijetliti jednu stazu za noćnu utrku? A neki ne mogu WC-ove srediti oko staze…
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ja sam ti sve objasnio u prvom komentaru i tjeras me opet da pisem.
Ove nove staze su vise za promociju svoje zemlje, nego sto su namjenjene za neko istinsko utrkivanje.
Monza je simbol utrkivanja, simbol Italije, no drzavi se ocigledno ne isplati ulagat ogromne svote novca da bi se odrazala jedna utrka. Ove novije staze su finansirane privatnim sektorima (naftasima).
Sve ove nove staze su radjene da se prije, za vrijeme i poslije utrkivanja nesto desava.
Lako je RBR odvojit 5-10 mil $ za organizaciju utrke, kad oni privatnim sektorima zaradjuju milijarde.
Ne vidim poentu tvog posta,.
Jel ti bolje da staze poput Montreala, Spa i Monze se ugase, a da ti vladaju Baku, Sochi itd.
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Opet ponavljam, koja je razlika? I Monza kad je nastala, je bila promocija. Sada je simbol. I tada se vozilo tamo gdje je bilo para da se to organizuje. Zašto ste protiv da ove države koje sada imaju pare stvaraju svoju tradiciju?
Održava se na Monzi i još drugih utrka., kao i na mnogim drugim stazama. Ako to nije razlog da se održava i staza u najboljem stanju, onda nek se počnu baviti nečim drugim…
0
0