Izdvojeno

Merhi: Honda je napravila veći pomak od McLarena za ovu sezonu

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLaren Honda MP4-31

Mišljenje je to Robertha Merhija, prošlogodišnjeg vozača ekipe Manor. Od početka partnerstva s Hondom, stalno se dobiva dojam da motor puno zaostaje za šasijom koju McLaren ima. No, sve se više čini da nije samo Honda krivac, već i McLaren. Pravi primjer se može pogledati u Red Bullu, koji s Renaultovim motorom kotira jako visoko, dok je tvornička ekipa Renaulta katastrofalna i imaju jedan od najgorih bolida za ovu sezonu. McLaren je zbog toga i uložio veto na to da jedino oni imaju pravo na korištenje Hondinog motora. To će se promijeniti za sljedeću godinu, kada će Honda biti obavezna dati motore momčadi koja to bude potraživala.

“Honda je napredovala više nego što sam očekivao. Čini se da je maksimalna brzina bolida sada stabilna, ali očito nedostaje šasija. U Monaku snaga motora ne igra toliku ulogu, pa ste mogli vidjeti dobru šasiju Toro Rossa.”

Prisjetimo li se izjave Padya Lowea koji je rekao da je Ferrarijeva inačica motora iz 2015. sada najslabija na gridu, onda se može relativno lako smjestiti McLarenovu šasiju na mjesto kojem pripada.

“Izgleda kao da McLarenu nedostaje još 20% na polju bolida i 20% na polju motora. Alonso je u Monaku završio peti samo zbog strategije, a ne bolida.  Hondin motor je za ovu godinu napredovao više nego McLarenova šasija.”

 

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni