Izdvojeno

Hamilton: Trebamo još mekše gume za Monako kako bi utrku učinili zanimljivom

Piše: Marko Rakić

Prije 6 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton, Mercedes

Lewis Hamilton nije siguran da su ultra mekane gume dovoljno mekane za Monako, već smatra da bi trebale biti još mekše kako bi imali više promjena guma tijekom utrke te tako izbjegli uobičajenu “Monako procesiju”. Aktualnom svjetskom prvaku ne ide posljednjih godina u Monaku. Prošle godine je imao sjajnu priliku za pobjedu, te je bio najbrži tijekom cijelog vikenda, no odluka o promjeni guma koju je donio sa stratezima odnijela mu je pobjedu, te je na kraju završio kao treći.

“Za mene, ultra mekane gume nisu mekane. Mi trebamo ultra, ultra, ultra, ultra mekane gume, četiri puta mekanije od trenutnih kako bi mogli imati više zaustavljanja u boksu. To bi moglo pomiješati stvari ovdje. U mojim prvim godinama smo imali više zaustavljanja, pa je bilo i zanimljivije. Ove godine ćemo biti dvije sekunde brži nego prošle, ali po pitanju pretjecanja će i dalje biti isto.”

“Zadnje tri ili četiri godine smo imali utrku sa samo jednim zaustavljanjem u boksu, što je ustvari najdosadnije. Svi znaju da ako osvoje pole position da će i pobijediti, to je najdosadniji mogući scenarij. Svi koji očekuju uzbudljivu utrku ovdje bi trebali znati da je ovo staza na kojoj stvarno ne možete pretjecati, stoga će kvalifikacije biti utrka. Neće vidjeti da se borimo, vidjet ćete kako se bolidi slijede.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Fascinira me to što žele još mekanije gume a onda kad im na TR-u tokom trke kažu da ih štede onda pi*de i govore da se previše mora paziti na gume i gorivo i da takva F1 nema smisla…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni