Nekoliko medija izvještava da je uoči Imole FIA ekipama dala nove tehničke direktive, odnosno, pojašnjenja pravilnika. Navodno se odnose na podnicu i dio dizajna oko kotača. Nije poznato koliko je to utjecalo na performanse i je li ijedna ekipa trebala raditi značajnije promjene.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je BrozaRBR.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne možes vjerovati koliko toga FIA taji od nas.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…to bi se trebalo odnositi na Mcl i njihov sustav ‘dvostrukog’ (u nedostatku bolje riječi) sustava zračnog hlađenja ‘kočione košare’ i unutarnjeg dijela naplatka, a posljedično i gume…u monacu posljedice toga nećemo vidjeti no u ‘barci’ hoćemo..ili vanjski dio oko kotača?…
0
0