Esteban Ocon dobio je 10 sekundi vremenske kazne za sudar s timskim kolegom Pierreom Gaslyjem, no kako nije nastavio utrku, to mu je pretvoreno u 5 mjesta kazne na startnom gridu za iduću utrku. Ocon se već tijekom utrke oglasio na X-u i ispričao se ekipi.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Preko X-a se ispričao ekipi? Preko X-a bi dobio i pedalu… instant i to u reply. Kužim ja da se PR ispričao preko X-a timu (a zapravo navijačima)… ali mi to malo onako… bzvz… takvo vrijeme došlo valjda, a mi stare kvrge se teško prilagođavamo.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otkaz mu uručiti na onom X-u za male hrčke :-)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nalazio sam opravdanja za Ocona dosada, onako, po zadatku jer vozi za Team Enstone, momčad za koju navijam još od vremena Benettona, no sada je potpuno jasno da tu pomoći nema. Mada, postalo mi je to jasno već pred par tjedana, kada je ničim izazvan po drugi put u nekom intervjuu izjavio da je on Mercedesov junior (u svojoj glavi).
Pošto je i njegovoj momčadi bilo potpuno jasno, jer se nalazio mjesto iza momčadskog kolege (P10-P11) da je to situacija visokog rizika za njih, odnosno da je tu 90% šansi da će se pokušati sudariti sa
momčadskim kolegom, dobio je iscrpne i isključive upute prije utrke da čuva leđa Gaslyu, da ga ne pretiče i da mu pomogne da osvoji taj 1 bod koji im je jako važan ove sezone. Doohana su odvezli avionom u Enstone, cijelu noć prije kvalifikacija je vozio u simulatoru, da bi omogućio dobre kvalifikacije za momčad, jedva je gledao drugi dan kada su ga vratili na utrku, i onda Ocon zaključi (u svojoj glavi) da je od svih 1200 zaposlenih u momčadi ipak najbitniji on sam.
Poslije utrke je Bruno Famin viđen u jednom podužem razgovoru sa Doohanom na krovu zgrade Alpinea, nadam se da to znači ono što bih volio da znači, i to po mogućnosti već od iduće utrke.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Junior sa 27. Interesantno
Kao dosta “mladih” wunderkinda u nogometu iz Afrike. Ima 24 a pise se da ima 17 pa je junior, kao Ocon.
Tu se nisu preticali ljuti rivali a Ocon zajasio momcadskog kolegu, nakon najboljih kvalifikacija sezone na stazi gdje pretices sa novim softom hard star 50 krugova a i to jedva.
Mislim da je zasluzio cipelu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bruno Famin je u live prijenosu rekao da će biti teških posljedica
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok ne vidim, ne vjerujem. Jako bi volio da on i Magnussen izlete iz F1 jer takvi idioti nikome ne trebaju, ali…
4
0