Zadnji komentari

  1. Ako RB može držat godinama.drugog vozača.koji zaostaje 250 bodova može i Ferrari.


  2. Kad će podcast isključivo o pristranosti engleskih medija a kad o povijesti Ferarija?



  3. Tako i ja mislim. I vjerujem (nadam se) da je opet pogodio momcad. Ali i da nece on nego Leclerc biti prvak. ☺️


  4. Hamilton je došao za sezonu 2026. Tu će kocka biti bačena. Ako ne uspije na kraju te sezone odlazi.



  5. Ferrari bi tu mogao biti nemoćan, budući da mogućnost produljenja navodno leži isključivo na Hamiltonovoj strani


    Ovo ako je stvarno tako, ovi su veci nesposobnjakovici nego smo svi mislili..

    Sljedece onda ocekujem, Ferrari dao otkaz Hamiltonu ali po ugovoru to u biti ne mogu napraviti jer Hamilton sam odlucuje o tome.


  6. Kome nije jasno zašto se kvalifikacije tako zovu nek pročita članak. Nekad je F1 bila demokratična, činjenica da to nije nikud vodilo, ali je bilo nekako romantično.


  7. Naravno
    Ne može DNQ i DNS "istovremeno".
    Ili jedno ili drugo.
    Ili se nisi kvalifikivao ili si se kvalifikovao ali nisi startao.

    U svakom slučaju hvala na članku, da se nečim koliko-toliko ispuni pauza.
    Nadam se da bude još sličnog materijala.


  8. Sad sam pogledao wikipediju i skupa s tim malo mi je jasnije. Ima logike da Williams nije pripremio Nevea jer je bio DNQ, pa nije bilo izgledno da ce uopce imati priliku startati. Isto tako ima logike da de Villota je imao problem s motorom i da je kao i Neve tehnicki odustao od statusa rezerve. Tu Heyer postaje prva rezerva. I ulazi na stazu bez poziva 😂 Jasno je zasto je DNQ, DNF i DSQ, to i wikipedija uredno objasnjava. A DNS mi tu nema logike, a ni wikipedija ne spominje DNS. Imao je stono se po danasnjem kaze PL poziciju na gridu (pit lane) 😅 tako i pise na stranici 1977 German GP. Eto, mozda je imao 3D, a ne 4D.


  9. Vidim da je dosta konfuzije izazvala ta hijerarhija pa smatram da ne bi bilo loše ovdje to dodatno pojasniti. Prije svega, i sam sam ostao zbunjen općim statusom Heyera u čitavom tom cirkusu, pogotovo zato jer su izvještaji dosta opskurni, ako i to.

    Pokušat ću pojasniti.
    ATS je sve utrke te sezone do Hockenheima vozio s jednim bolidom kojim je upravljao Jean-Pierre Jarier. Drugi bolid prijavili su prvi put za utrku u Hockenheimu i tu u priču uskače Heyer koji se prijavio na utrku, sudjelovao u kvalifikacijama, ali je prespor i kao 27. ispada iz kruga 24 bolida koja se imaju pravo natjecati. E sad, ovdje terminologija postaje dosta čudna jer su se "rezervama" smatrali oni vozači koji su ostali "ispod crte" u kvalifikacijama. Neve je nakon kvalifikacija bio 25., de Villota 26., a Heyer 27. te je u utrci legalno mogao nastupiti tek ako bi tri vozača otkazala.

    Neve je vozio za March Ford (WIlliams Grand Prix Engeneering), de Villota je vozio za privatnu ekipu McLaren Ford, a Heyer za ATS. Nigdje nisam uspio pronaći konkretan razlog zašto Williams nije pripremio Nevea za utrku, ali on je prvi otpao. Zatim je otpao i de Villota i tu u priču uskače Heyer koji se na utrci pojavio kao 25. vozač i ilegalno ušao na stazu te se dobro proveo tih 9-10 krugova dok mu nije otišao mjenjač.

    Kao što sam rekao, terminologija postaje zbunjujuća i status rezerve ne treba shvaćati u današnjem obliku, već u kontekstu toga da vozači koji su nakon kvalifikacija ostali ispod crte, odnosno bili prespori, postaju zamjene ako netko od ovih ispred njih iz bilo kojeg razloga otkaže svoj nastup u glavnoj utrci.

    Nadam se da sam barem donekle uspio ovo pojasniti.


  10. haha pa nije bio na startu u startnoj proceduri i tu su ga okvalificirali kao "DNS" a kasnije je DNQ i DNF ..logično haha preedobro, nevjerojatna priča.. pa o ovome treba snimiti film a ne Brad Pitt i gluposti koje dolaze s njim



  11. Totalno nekad smetnem s uma da je Scheckter 1977 skoro bio prvak
    A te 70e su stvarno bile lude, opicene godine koje se nikad nece ponoviti
    50 i 60 se jos doimalo sve gospodski, old school
    A od 80 nadalje je bio pocetak nekog modernijeg doba i razvoja tehnologije


  12. Zanimljiv članak, samo neke stvari nisam razumio. Da li je lik bio 3. rezervni vozač svoje momčadi? Nije mi jasno kako Neve "nije bio spreman", pa tko je onda trebao voziti? Ovaj de Villota je ostao bez motora, pa koji motor je imao Hayer?
    Ne kužim zašto je dobio DNS, ako je imao DNQ? DNS bi dobio ako je trebao nastupiti, a kao DNQ nije bio u planu za nastup. Dosta zbunjenosti mi je napravio članak, ali svakako bizarno i zanimljivo.


  13. rekao bi da je trebalo pisati touring, ali je možda softver za korekciju prebacio turnirske.





  14. Ovdje se osvrćem samo na dio "brojke sve govore" i to u toliko što je to u cijeloj priči i najdiskutabilnije... Ne poriče nitko brojeve, ali treba uzeti u obzir kako se broj utrka po sezoni drastično promijenio u odnosu na neka druga vremena, pa samim time i sama mogućnost da se ima najveći broj nečega, pogotovo danas kada su u prilici da u jednoj sezoni ostvare postignuća koja prije nisu mogli u dvije, a nekad čak i tri sezone... Sistemi bodovanja su se vremenom više puta mijenjali, što također dovodi i do promijenjenih okolnosti za sva postignuća na bodovnom planu. O konkurenciji u vozačkom smislu ne treba ni govoriti... sve više sportaša, rekreativaca, pay drivera i juniora... konkurencija koju, uz par izuzetaka, nije uopće teško pomesti za nekoga tko se smatra jednim od, nebitno koliko, najboljih vozača u povijesti...



  15. Isti tip vozača kao i Verstapen, ali ipak inteligentniji od Verstapena... Zapravo, Verstapena po tome nije teško nadmašiti.



  16. Meni je ovo za povući jednu paralelu, u smislu kako je sve "med i mlijeko", barem po brojkama, a u stvarnosti ipak nije (dosta stvari tu ne štima) barem kada se pita jedan prosječan, dugogogodišnji ljubitelj F1,a takvih je ipak najviše, rekao bih 80%.
    I u BiH, a vjerovatno i u okruženju, su rekordni prihodi (rastu iz godine u godinu) od direktnih poreza, indirektnih poreza, doprinosa, ostalih nameta, itd, itd...., pa je bolje samo onima na budžetskoj sisi, političarima i svima onima koji su na ovaj ili onaj način povezani sa strankama na vlasti. I naravno, poslodavcima manjih i srednjih firmi, te visoko pozicioniranim osobama u onim većim "privatnim" (ne nužno da su u vlasništvu jedne osobe ili porodice) firmama kod gore pomenutih poslodavaca (više su to predstavništva - filijale banaka, osiguravajućih kuća, itd, farmacijski sektor....). Onima na nižim pozicijama, rekli bi "običnim" radnicima, je u najboljem slučaju, isto. Penzionere, generalno, "ko yebe", nezaposlene "ko yebe na kvadrat",....
    Imamo negativan prirodni priraštaj, ljudi (čitave porodice) još uvijek "bježe" u Baušteliju (Njemačku,.....), odnos zaposleni:penzioneri je 2:1 (ako i toliko, a optimum je 7:1), ali su se lomila koplja i kmečalo se (uglavnom ovi što su "siti" - političari i poslodavci) oko neradne nedjelje, povećanja minimalca i smanjenja jednog dijela doprinosa za 5%.
    Ali lijepo zvuči kako su prihodi od poreza i nameta rekordni (i sve veći, iz godine u godinu), kako raste prosječna plata, ....., lupam, kako je smanjen vanjski dug, ovo, ono, dsz,...
    Dakle, prihodi rekordni, izbacuju se polako stare legendarne ruralne (mahom evropske staze) nauštrb novih naftaško-kockaških (čast izuzecima), F1TV "šteka i zayebava" (srećom, nisam imao to zadovoljstvo), nova (11.) ekipa mora "krv da propiša" ne bi li ušla u sport, wet gume i dalje ne služe ničemu, kiša duplo manjeg intenziteta nego je bila npr. u Španiji 1996., prouzrokuje odgodu trke za 80 minuta, ekipa auto proizvođača čiji motori su u vrhu po broju pobjeda u F1 odbacuje svoje motore i počinje da koristi konkurentske, suci i njihove odluke su nerijetko (pre)smiješne, bitne su objave, klikovi, bajtovi, X-ovi, Instagrami, 3.14čke materine.
    Ali, prihodi su tu i sve je med i mlijeko.


  17. Okreće se rekordna lova...ali i dalje nedovoljno da se plati stalna sudačka postava i profesionalni režiser live prijenosa utrke.
    Neke stvari su beskonačne...ljudska pohlepa je jedna od njih.


F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.