Zadnji komentari

  1. U cijeloj mi je priči najnevjerojatnija izjava i ponašanje Landa Norrisa. Bojim se da je dečko potpuno odlutao u neku njegovu stvarnost.

    Ono pasivno lobiranje da se utrka što dulje odgodi i komična izjava da je sprej od safety cara stvarno velik. Lando pa ti sa P1 imaš nabolju vidljivost i uvjerljivo najbolje uvjete od svih na stazi i umjesto da urgiraš da što prije počne da te OP ne može zaobić po mokrom dijelu kad koliko toliko pratiš racing line ??? . Maknut će se taj safety car i doslovno jedino što moraš paziti je da dovedeš gume u stanje da obraniš poziciju. Imaš pri tom sve pod kontrolom, konntroliraš tajming i mjesto kad ćeš krenuti.

    A za ne komentirati je izjava " da radio sam pogreške, ali radio ih je i Oscar" . Jbga Lando, nije.
    Šokantne izjave!


  2. Zašto onda Max tjedan dana ranije nije lobirao da se zaustavi utrka u Sliverstoneu.? Rekao je samo da će teško biti zadržati Mclarene po kiši, slegnuo ramenima i počeo voziti po kiši sa "Monza" setupom.


  3. Možda su te kasnije pozvali jer je u boxu bilo malo vlažno.



  4. Eh, ima se - može se. :) Ja škrtica bio u šumi - bronze. Svaki dan na drugom mjestu. U nedjelju na zadnjoj šikani.


  5. Nitko ne zeli izvlaciti leseve iz kombinezona. Otisli ste malo predaleko...


  6. Ma nema tu leševa. Ako je Zhou preživio onaj let na startu u Silverstoneu, 2022. godine ili koje već godine...... F1 je sigurica..... skoro na levelu IndyCara.

    Stvar je u glavama vozača. ( ili u njihovim srcima - da ne zaružim, evo popijem još jednu kafu.... ). George Russell je curica 90 i nešto posto. A nije daleko niti Lando Norris...... pa onda i Charles, Oscar..... što im je? Dajte nam više vozača kao što su Isack Hadjar i Oliver Bearman.


  7. Svi smo zbog toga na neki način poremećeni. Ili "poremećeni". Pomaknuti. To je u ljudskoj prirodi, nešto te vuče kada je ( tuđa) smrt u zraku.
    Vjerovatno se i Ayrton Senna na neki način bojao, kada je krenuo sa starta na utrci u Imoli.
    Mislim da je bila 1990., kada je Martin Donelly skoro fatalno stradao. Mislim da je bila utrka u Estorilu, Portugal. Ayrton otišao do mjesta nesreće, poslije je pričao da ga je bilo strah. Ali kada je sjeo u bolid, odvezao je PP za tu utrku. Ima nešto u tom strahu, i što se tiče prisutnosti smrti. Ponoviti ću se, to je tako prirodno. A izazivati samu smrt je na neki način,..... nadrealno?




  8. Bio sam i ja na Gold 3, tamo nije bilo loše što se vode tiče, kamion i traktor su ju bez prestanka otklanjali.Par izljetanja je bilo samo rano ujutro sa F3, tada je i padala jače.



  9. Zamislite da su lani prekinuli utrku u Brazilu i da nismo imali priliku vidjeti što smo vidjeli



  10. Ne odlucuju ovo birokrate vec sponozri tj. njihovo lobiranje.


  11. Ante, svaka cast sto si se ovako izrazio. Svi mi ovo mislimo.

    Martinu je bio pun racku ovih gluposti, kao profesionalac se sudrzao u prenosu. Max je bio jasan. Ona mala supcina od Russela je igrala igrice...

    Na kraju dana sponzori ne zele izvlaciti leseve u u kombinezonima sa svojim logovima. I to je u principu jedni razlog sto mi ne mozemo gledati utrkivanje pod takvim uvjetima.


  12. Ground efekt je uveden da se bolidi približe i da se maknu komplicirana prednja krila koja su proizvodila prljav zrak u kojem se nitko nije mogao pratiti. Sumnjam da nisu znali kako će to utjecati na kišne utrke ali bi dao ruku u vatru da su unaprijed računali na to da kad dođe do kišne utrke donosit će odluke ala ove u Spa, dakle moglo se pretpostaviti da će ovako završiti jer su se već dešavale slične situacije.

    A o tome koliko wet gume imaju ili nemaju smisla ne bi jer meni puno toga osim wet guma u F1 nema smisla.

    FIA treba odlučiti žele li da F1 ide u smijeru showa i business sa puno politike ili u smijeru sporta. Ako idu u smijeru sporta puno toga osim wet guma treba promijeniti. Po meni već dugo vremena F1 je show i business jer ja tu puno sporta ne vidim.


  13. Došlo je do toga da me strah kiše, a nekad sam je čekao kao da je suša, najbolje utrke su redovito kišne... A sada se kad je kiša brinem hoće li se utrka uopće održati...


  14. Nije stil pisanja kakav preferiram ali bit pogođena da preciznije ne može.


  15. Po meni je ovdje kisa u drugom planu. Kisa je samo alibi za nesposobnost i neodlucnost FIAe.
    Imamo sport gdje se razmaci mjere u milisekundama, i kako je netko napisao - odstupanja i diskvalifikacije u desetinkama milimetra, a s druge strane imamo full wet gume vec par sezona iskljucivo za ukras i “A je to” upravu koja donosi odluke i pravila na stetu utrkivanja.
    Kisa je samo iznijela na vidjelo svu tu nesposobnost i neodlucnost.

    Primjer ground efekta - svakome s malo boljim poznavanjem fizike je jasno kako ground efekt “drzi” bolid na stazi i da bi isti taj efekt mogao na mokroj stazi uzrokovati podizanje kisne zavjese iza bolida. Ali ne, donese se novi pravilnik i onda se cude kao pura dreku - kako to?
    Isto i s full wet gumama koje izgledaju kao za reli. Odjednom izbacuju puno vode u zrak, opet - kako to?
    Oprostite, ali vi (FIA) ste debili.

    Nemoj ovo shvatiti ko napad. Krenulo kao komentar pa se malo oduzilo. 😄


  16. Već 15. članak o kiši na stazi... Vozači navijaju za odluku s obzirom na setup kojeg su postavili, fanovi lobiraju za svoje vozače a već godinama nema prave kišne utrke i svi znaju kako to ide s kišom i čekanjem da se staza osuši... Ne razumijem što je točno toliko sporno sad na ovoj utrci za razliku od prijašnjih


  17. Kišne utrke su bile lude i u onim najdosadnijim sezonama gdje bezobrazno dominira jedna momčad.

    Super reklama za nove fanove. Uzbudljivije je u igricama i na Netflixu nego u stvarnosti. U tom smjeru ide sport, a to će sigurno imati posljedice.


  18. Onda ja jesam poremećen. Ne želim smrt ikoga, ali želim da postoji ta vibra na svakoj utrci. Želim da postoji opipljiva opasnost jer to odmiče F1 od tamo nekog običnog sporta. Inače meni je bilo cool gledati utrku Charltona Hestona u Ben Huru. Sjetite se koliko je ljudi bilo na utrkama F1 kada se ginulo svako malo. Ljudi su sjedili na krošnjama drveća, skoro su stajali na samoj stazi. Tu je ta opipljiva opasnost koja je kao droga za raju. Kao Grupa B u reliju.




F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.