Zadnji komentari

  1. Potpisujem sve do riječi, zna Stroll i iznenaditi. A nije ni neki bahat ni nesimpatican lik, dosta korektan i u voznjama. Bilo je i puno gorih


  2. ....na scenu bi mogle stupiti i Intermediate te Wet gume i s njima strategijska neizvjesnost.

    Wet gume sigurno neće stupiti na scenu 😁😁


  3. Mclaren je favorit u svim uslovima na ovoj stazi. Ferrari kao i obično nakon jedne dobre utrke slijedeću se osramoti. Max će pokušati nešto sa zadnjim krilima, i ništa više. Mercedes ako dođe na utrku niko ih neće niti primjetiti. Ostali će samo popuniti grid.



  4. @zd
    Ja bi to postavio na slijedeći način.
    Možda Lawrence jeste ulupao silne novce da bi kupio ekipu u kojoj bi Lance vozio, ali upravo mu je Lance jedna od ispativijih "investicija" (mislim, ne sam Lance kao Lance, već ekipa AM zbog toga što Lance vozi u njoj). Pored pomenutih 118 miliona, 2020. je uložio još 236. Ajmo dodati tome i nove pogone, zračni tunel, itd....
    Eto, neka je ulupao pola milijarde u F1 ekipu. Ma neka je ulupao i milijardu u ekipu.
    Kada bi je sad prodao, imao bi 3,2 mlrd - 1 mlrd = 2,2 mlrd. Nije loša razlika, zar ne?
    Dakle, umjesto "Svi ti novci da bi držao Lance Strolla za volanom", bilo bi puno preciznije reći "svi ti novci da bi izvukao 200% od onog što je uložio". 😁 A uložio je puno.
    Zna Lawrence biznis puno bolje nego što mu sinčina zna voziti F1 auto. 😉



  5. Ako si digao vrijednost za toliko puta i zaposlio toliko ljudi, onda ti mozda i oproste i zanemare da imas samo jednog vrhunskog vozaca. Ako moze Red Bull i ne smeta im toliko da rade vece promjene, moze i vlasnikov sin biti u AM za volanom.

    Nitko to ne voli vidjeteti, ali na kraju krajeva ne sramoti se toliko koliko bi i ocekivao od tako nekoga, a bilo je i znatno gorih.





  6. Ma šta ti znaš, lako je tako pisati iz fotelje..da si bio kojim slučajem na stazi u nedjelju možda bi drukčije pisao.


  7. Ovako:
    1. to je navodno 20 najboljih vozača u krug na svijetu.
    2. poslušajte hrvatski mup, prilagodite brzinu uvjetima na cesti

    Uvijek se može voziti samo je pitanje kojom brzinom. Tko kaže da moraju voziti 300 na sat. Neka voze 98 na sat, ali neka voze ili neka neki od njih kao Lauda 1976 imaju muda pa kažu da ne žele voziti u takvim uvjetima. Ali da direkcija utrke odgodi utrku mi je totalno debilno.

    Evo još malo argumenata.
    Suha staza, kroz La source se ne može s 300 na sat i svi vozači znaju da bi bilo samoubilački to pokušati i nikome ne pada na pamet nekakvo glupiranje sa ograničenjem brzine kako se ne bi našla budala koja će tamo izletiti jer je bila prebrza....

    Zašto 20 navodno najboljih vozača utrka na svijetu ne zna procijeniti kojom brzinom smiju voziti po mokroj stazi. Šta rade kad dođu na novu stazu na kojoj nikad nisu bili? Malo po malo ispituju limite svog bolida na toj stazi, počnu od pretjerano niske brzine za koju su sigurni da prolaze, pa pomalo povećavaju. Pa majku mu kaj je to toliko nemoguće raditi s F1?

    Po meni F1 utrka može biti odgođena jer helikopter ne može letjeti ili padaju granate ili se dogodila prirodna katastrofa. Prošli vikend u Spa ne bi bio odgođen niti tjelesni u osnovnoj školi da slučajno traje nastava. Puno su gori uvjeti bili na F2 i F3 utrkama koje su uredno održane jer te momčadi vode trkači. a ne burzovni mešetari sa financijskom, a ne sportskom motivacijom.


  8. Takve planove ima i Trotter Independent Trading Co. - u ovo doba iduće godine....

    Lako je pisati velike planove po powerpointu treba ih realizirati. Top vozač? Možda za 2-3 godine, a realistično za 5-6.


  9. Realno, nije se ekipa plašila kiše ili vidljivosti, jer baš svi oni znaju i mogu vozit u takvim uvijetima. Plašili su se Gaslya,Ocona,Maxa pa čak i Hamiltona...tj onih za koje znaju da su bolji od njih kad je staza mokra. Jer nedaj bože da ih posrami Alpina i Haas pa budu brži.



  10. Odavno su tu nestali najbolji vozači na svijetu... sad je samo gomila klinaca sa skupim igračkama obljepljenim skupim naljepnicama...
    Jedini na tragu old school TRKAČA su Fernando i Max, ma šta ko rekao...


  11. Ajmo mi to sažeti ovako... Čisto prodavanje muda za bubrege... Ako je utrkivanje onda to znači da ja, tko god ja bio, imam za cilj biti brži i biti ispred tebe, tko god ti bio, na bilo koji način i u bilo kojim uvjetima na osnovu svoje vještine, brzine, taktike i kvalitete mašinerije kojom raspolažem i to samo i isključivo zato što se JA želim time baviti i prihvaćam sve opasnosti koje to nosi sa sobom... i to je onaj pošteni pristup nečemu čime se baviš i od čega zgrćeš šušku. I to je onaj pristup zbog kojeg i pratim sve vrste utrkivanja. Tako da Antin stav, kao i stav većine nije filozofiranje iz fotelje, nego traženje od svakog onog koji je odlučio baviti se time da pokaže osobni integritet i da nam, umjesto hipokrizije, ali ovog puta adresirano u pravom smjeru, isporuči ono što nam je obećao... jer na kraju dana mi to, na bilo koji način, plaćamo. Ako nemaš muda, bavi se šahom, curlingom, golfom...
    Jer ovo postaje kao da borce u borilačkim vještinama zatvoriš u zračni balon i gdje bi svaki udarac u sektor balona koji bi trebao pokrivati određeni dio tijela zasvijetlio u svojoj boji da označi bod... jer naravno, znate li vi kako je opasno kad te netko baci na pod udarcem... Ali ako se time bavim, JA sam svjesno izabrao i sve moguće posljedice...
    Stoga... želimo samo obećano... utrkivanje, flat out...


  12. Upravo tako. Ljudi su u svojoj prirodi morbidni. Rizik smrti je kao droga, a pogotovo kada nije naš život u pitanju. Zašto su ljudi za vrijeme Rima uživali u gladijatorskim borbama i utrkama kočija, zašto danas ljudi vole UFC i Formulu 1? Više me smeta woke ekipica koja bi me samo zbog mojeg komentara zabranila. Kako mogu biti bešćutan, kako mogu pričati o smrti u bezazlenom sportu, kako mi nije žao jadnih vozača? Jer sam čovjek kao milijuni drugih. I ja bih gledao Rollerball i vikao Jonathan, Jonathan, na kraju zadnje tekme.




  13. Ante to nadrobio da dobije komentara. MOžda je prvi put da se ne slažem sa vašom opservacijom iako je teško sažet sve. Jel je Lauda bio u skladu sa uvjerenjima u Fujiju? Jest možda nakon sjeverne petlje, ali nisam siguran da bi to tako bilo bez toga. Mene zanima jel moguće bilo kritične zavoje(sada u SPA) voziti pod žutim zastavama ?



  14. Rezoniranje na temelju umanjenja rizika i preuzimanja odgvornosti je ok, no što da se Piastri razbio kod pretjecanja Norisa prilikom prolaska kroz Eau Rouge-Radilion s vrlo sličnim uvjetima kao i 2-3 kruga prije (ovo je prvi krug u punoj brzini). Pomičemo li se onda teoriji da je utrka u SPA moguća samo u suhim uvjetima? Jolyon Palmer je već kod prvog kruga procjenio da je vidljivost dobra na tom dijelu, no eto mi ovdje bez ikakavog iskustva moraliziramo, ili racionaliziramo. Istina je uvijek negdje između, u sredini!



  15. https://youtu.be/ehQeRDLb740?si=X8FDXJfr7fgB9c9D

    Gdje ima više spreja ovdje ili na SPA? XD


F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.