Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina.
Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
WEC je fora, ali ne može se mjeriti sa F1. Jedino te utrke Le Mans i 24h Daytone i slično..... iako je to teško za pratiti i gledati preko TV, a i uživo. Ali fora. Kao i Indy 500.
Da. Micku bi to bio, ostanak u kontaktu sa F1. To bi bilo OK. Po meni, Cadillac uzima Pereza i Bottasa, ili jedan od njih dvojice i pod obavezno jedan Amer. Od rezervnih, može biti baš bilo tko..... pa eto i Micka na dobrom putu za povratak u F1.
Ubrzanje u sezoni u pravilu dolazi zbog optimizacije bolida i optimizacija postavki. Đabe dobar bolid ako ga ne možeš brzo prilagođavati svakoj utrci i izvući sve performanse.
Ne djeluje mi sve ovo bas optimisticno. Moglo bi se dogoditi da imamo par sekundi sporije krugove upravo zbog ovih ogranicenja snage na vecim brzinama i potrebnim kalkulacijama s kocenjem i skupljanjem struje.
Ima jedan tipfeler:
“ Negdje pri ulasku u zonu kočenja, bolid se automatski prebacuje u Z mod, a pri izlasku iz zavoja ponovno vraća u Z mod prikladan vožnji na pravcu.”
Tu bi trebao X mod biti nakon zavoja. Ili sam krivo shvatio?
Što se tiče Artura Merzaria, ne sumnjam u njegov sud..... Talijan i F1 vozač.
Ali što se tiče Artura Merzaria i njegove fizičke spreme..... ne znam. Ali je zato Bernie Ecclestone fit..... sa svojih 95 godina je nedavno bio na dvije ili tri F1 utrke..... na gridu..... škicao mlade koke. Tako da, ne diraj mi Bernieja. 😉
WEC mi je malo cudnovat. Trojica su u timu i dijele auto. Dakle, desavalo se da su kolege usosili cijeli tim, pa su i Mickovi rezultati slabiji nego ih je mogao ostvariti. Unatoc tome, oko 25% utrka dospio je na podij, sa Alpineom koji nije baš nešto. Problem najveci u WEC-u je sto se vozio samo 8 utrka. Idealno za penzionere kao gorespomenuti Button. Steta da Formula E nije malo jaca i poznatija, to mi izgleda finta. Cadillac bi mogao dovesti Drugovicha, po meni nimalo bolja solucija od Micka. Za Micka mjesto rezervnog vozaca vjerojatno je slamka spasa jer ce biti u doticaju s bolidima 2026., inace bi bio totalno out.
Kvaka je u aerodinamici i držanju guma na radnoj temperaturi, to rade najbolje i zato mogu biti brzi u kvalama i istovremeno nizat brze krugove na trci bez da unište gume. Eh sad aerodinamiku svi vide ali šta je to što s gumama rade to je fakat najveća misterija u F1.
Uz poduži staž u formuli, meni ipak nije jasan Mclarenovo ubrzanje prošle godine, sve to se događa tijekom sezone. Ne sjećam se slićnog napretka. Baš me zanima gdje je kvaka. Ne insinuiram prevaru. Znatiželja
'sezona kiselih krastavaca? :)
di su ovog našli?
vozio u Ferrariu prije 50 godina pa sad zna situaciju tamo. ruku pod ruku s Berniem u starački dom. mogu voziti utrke s hodalicama.
Pa moguće je, neka bude rezervni vozač.
Po meni, bitno je da se aktivno utrkuje ( WEC ), a za F1..... tko zna, možda nešto ubode. Iako, godine mu za F1 prolaze.
Odgovor za zekohonda: veliki dio je ovdje dom crvenih, možemo ih nazvati sekta. Zato to što je "fetma skonto" što je bolje čega da se drže mogu biti i osobni interesi ili određenih članova. Dalje, karte se miješaju pa kako to da dominantni RBR iz 2021 je nastavio još veću dominaciju u 2022? A evo i malo dio odgovora na neke moje konstatacije od prije: "stella-dio-mclarenovih-prednosti-prenosiv-je-na-2026" Što se Maksa tiče, on nije vozač kao Alonso, Kimi, Lewis, Vettel, ne, on je onakav kakav se i pokazuje na stazi. Kad ne ide, ajmo u drugog onako prljavo kao loše odgojeno dijete. Kad mu neće ići, odustat će i povući će se, ne može on to trpiti, vidljivo je po njegovim vožnjama.
Što nije i Hrvatska? Svakih 10 godina netko se sjeti da bi trebalo negdje raditi stazu i onda "morski psi" krenu ganjati starce da im prodaju zemlju prije nego će država nacionalizirati.
-to 'sigurno vozačko mjesto za sezonu 2023' se odnosilo na williams koji 2022. završava kao zadnji.
a s obzirom da mu nisu ponudili ugovor u razumnom roku i nije bilo toliko sigurno.
-2022. sezonu alpine završava mjesto iznad mclarena u konstruktorima, 14 bodova ispred.
godinu prije obrnut raspored, mclaren 120 bodova ispred alpine.
tako da tvrdnja 'dosta ispred mclarena po perfomansama' ne stoji.
Ali u ono vrijeme je Alpine bio stvarno solidna momčad, dosta ispred McLarena po performansama , i još ga je čekalo sigurno vozačko mjesto za sezonu 2023 i on je to sve ostavio radi McLarena koji ničim nije obećavao da će postati ovo što je danas .
Alpine je bio 4. u konstruktorskom poretku te sezone
Hm, pa Piastri je očito "prvak" u genima jer , oprostite na izrazu, odje*** je Alpine i otišao u McLaren, to se meni tada činila vrlo upitna odluka a eto,dečko je to napravio i pogodio.
Samo to ga čini "materijalom " za prvaka...
Leclerc ne bi to nikad učinio. Zašto spominjem Leclerca ? Zato jer je on u sličnoj i sličnim situacijama već nekoliko godina,ali ne odlučuje se za neke promjene.
WEC je fora, ali ne može se mjeriti sa F1. Jedino te utrke Le Mans i 24h Daytone i slično..... iako je to teško za pratiti i gledati preko TV, a i uživo. Ali fora. Kao i Indy 500.
Da. Micku bi to bio, ostanak u kontaktu sa F1. To bi bilo OK. Po meni, Cadillac uzima Pereza i Bottasa, ili jedan od njih dvojice i pod obavezno jedan Amer. Od rezervnih, može biti baš bilo tko..... pa eto i Micka na dobrom putu za povratak u F1.
Ubrzanje u sezoni u pravilu dolazi zbog optimizacije bolida i optimizacija postavki. Đabe dobar bolid ako ga ne možeš brzo prilagođavati svakoj utrci i izvući sve performanse.
Vjerojatno mu je na vrhu jezika... opet...
Bernie je prvoklasni igrac 😄
Al nek se toga drzi.
Ne djeluje mi sve ovo bas optimisticno. Moglo bi se dogoditi da imamo par sekundi sporije krugove upravo zbog ovih ogranicenja snage na vecim brzinama i potrebnim kalkulacijama s kocenjem i skupljanjem struje.
Ima jedan tipfeler:
“ Negdje pri ulasku u zonu kočenja, bolid se automatski prebacuje u Z mod, a pri izlasku iz zavoja ponovno vraća u Z mod prikladan vožnji na pravcu.”
Tu bi trebao X mod biti nakon zavoja. Ili sam krivo shvatio?
Što se tiče Artura Merzaria, ne sumnjam u njegov sud..... Talijan i F1 vozač.
Ali što se tiče Artura Merzaria i njegove fizičke spreme..... ne znam. Ali je zato Bernie Ecclestone fit..... sa svojih 95 godina je nedavno bio na dvije ili tri F1 utrke..... na gridu..... škicao mlade koke. Tako da, ne diraj mi Bernieja. 😉
Hahaaaa👍
Aj da je Ferrari, ali ovo…
WEC mi je malo cudnovat. Trojica su u timu i dijele auto. Dakle, desavalo se da su kolege usosili cijeli tim, pa su i Mickovi rezultati slabiji nego ih je mogao ostvariti. Unatoc tome, oko 25% utrka dospio je na podij, sa Alpineom koji nije baš nešto. Problem najveci u WEC-u je sto se vozio samo 8 utrka. Idealno za penzionere kao gorespomenuti Button. Steta da Formula E nije malo jaca i poznatija, to mi izgleda finta. Cadillac bi mogao dovesti Drugovicha, po meni nimalo bolja solucija od Micka. Za Micka mjesto rezervnog vozaca vjerojatno je slamka spasa jer ce biti u doticaju s bolidima 2026., inace bi bio totalno out.
Kada nema vijesti, kada nema klikova na portalu.... Ferrari.
Kvaka je u aerodinamici i držanju guma na radnoj temperaturi, to rade najbolje i zato mogu biti brzi u kvalama i istovremeno nizat brze krugove na trci bez da unište gume. Eh sad aerodinamiku svi vide ali šta je to što s gumama rade to je fakat najveća misterija u F1.
Uz poduži staž u formuli, meni ipak nije jasan Mclarenovo ubrzanje prošle godine, sve to se događa tijekom sezone. Ne sjećam se slićnog napretka. Baš me zanima gdje je kvaka. Ne insinuiram prevaru. Znatiželja
'sezona kiselih krastavaca? :)
di su ovog našli?
vozio u Ferrariu prije 50 godina pa sad zna situaciju tamo. ruku pod ruku s Berniem u starački dom. mogu voziti utrke s hodalicama.
A sada mu 99% želi odlazak?
“ Hamilton: Maybe it's because I'm black...”
🤓
Pa moguće je, neka bude rezervni vozač.
Po meni, bitno je da se aktivno utrkuje ( WEC ), a za F1..... tko zna, možda nešto ubode. Iako, godine mu za F1 prolaze.
Odgovor za zekohonda: veliki dio je ovdje dom crvenih, možemo ih nazvati sekta. Zato to što je "fetma skonto" što je bolje čega da se drže mogu biti i osobni interesi ili određenih članova. Dalje, karte se miješaju pa kako to da dominantni RBR iz 2021 je nastavio još veću dominaciju u 2022? A evo i malo dio odgovora na neke moje konstatacije od prije: "stella-dio-mclarenovih-prednosti-prenosiv-je-na-2026" Što se Maksa tiče, on nije vozač kao Alonso, Kimi, Lewis, Vettel, ne, on je onakav kakav se i pokazuje na stazi. Kad ne ide, ajmo u drugog onako prljavo kao loše odgojeno dijete. Kad mu neće ići, odustat će i povući će se, ne može on to trpiti, vidljivo je po njegovim vožnjama.
Što nije i Hrvatska? Svakih 10 godina netko se sjeti da bi trebalo negdje raditi stazu i onda "morski psi" krenu ganjati starce da im prodaju zemlju prije nego će država nacionalizirati.
-to 'sigurno vozačko mjesto za sezonu 2023' se odnosilo na williams koji 2022. završava kao zadnji.
a s obzirom da mu nisu ponudili ugovor u razumnom roku i nije bilo toliko sigurno.
-2022. sezonu alpine završava mjesto iznad mclarena u konstruktorima, 14 bodova ispred.
godinu prije obrnut raspored, mclaren 120 bodova ispred alpine.
tako da tvrdnja 'dosta ispred mclarena po perfomansama' ne stoji.
Ali u ono vrijeme je Alpine bio stvarno solidna momčad, dosta ispred McLarena po performansama , i još ga je čekalo sigurno vozačko mjesto za sezonu 2023 i on je to sve ostavio radi McLarena koji ničim nije obećavao da će postati ovo što je danas .
Alpine je bio 4. u konstruktorskom poretku te sezone
Baš svašta! Odjebati Alpine i odjebati Ferrari nije uopće usporedivo. Ferrari nitko ne odjebe sve ih treba tjerati.
...još jedan u nizu pokazatelja koliko je max iznad svih trenutno, s nikakvim šansama da mu se netko približi...
Podržavam!
Hm, pa Piastri je očito "prvak" u genima jer , oprostite na izrazu, odje*** je Alpine i otišao u McLaren, to se meni tada činila vrlo upitna odluka a eto,dečko je to napravio i pogodio.
Samo to ga čini "materijalom " za prvaka...
Leclerc ne bi to nikad učinio. Zašto spominjem Leclerca ? Zato jer je on u sličnoj i sličnim situacijama već nekoliko godina,ali ne odlučuje se za neke promjene.