Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
# | Vozač | Bodovi | Δ | Δ |
---|---|---|---|---|
1. | Max Verstappen | 400 | ||
2. | Sergio Pérez | 223 | -177 | |
3. | Lewis Hamilton | 190 | -33 | |
4. | Fernando Alonso | 174 | -16 | |
5. | Carlos Sainz | 150 | -24 | |
6. | Charles Leclerc | 135 | -15 | |
7. | Lando Norris | 115 | -20 | |
8. | George Russell | 115 | = | |
9. | Oscar Piastri | 57 | -58 | |
10. | Lance Stroll | 47 | -10 | |
11. | Pierre Gasly | 46 | -1 | |
12. | Esteban Ocon | 38 | -8 | |
13. | Alexander Albon | 21 | -17 | |
14. | Nico Hülkenberg | 9 | -12 | |
15. | Valtteri Bottas | 6 | -3 | |
16. | Guanyu Zhou | 4 | -2 | |
17. | Yuki Tsunoda | 3 | -1 | |
18. | Kevin Magnussen | 3 | = | |
19. | Liam Lawson | 2 | -1 | |
20. | Logan Sargeant | 0 | -2 | |
21. | Nyck de Vries | 0 | = | |
22. | Daniel Ricciardo | 0 | = |
# | Ekipa | Bodovi | Δ | Δ |
---|---|---|---|---|
1. | Red Bull | 623 | ||
2. | Mercedes | 305 | -318 | |
3. | Ferrari | 285 | -20 | |
4. | Aston Martin | 221 | -64 | |
5. | McLaren | 172 | -49 | |
6. | Alpine F1 Team | 84 | -88 | |
7. | Williams | 21 | -63 | |
8. | Haas F1 Team | 12 | -9 | |
9. | Alfa Romeo | 10 | -2 | |
10. | AlphaTauri | 5 | -5 |
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Ni taktika s ranim ulaskom u boks mu nije bila sumnjiva.
Ma Perez je bio zreo za nogometni crveni karton. Dakle diskvalifikacija+ 1 utrka pauze. Cijelu utrku je radio sranja. Možda je trebalo toksikoloski pregled napravit
Kazna stop&go je najbolje rjesenje za kaznjavanje prijestupa kao sto je naparvio Perez
Alonso kaže da ništa nije znao... čak ni naknadno posumnjao poslije trke.
Mislio je i Ross Brawn da je nezamjenjiv u Mercedesu, pa su mu pokazali vrata. Mercedes je prevelika korporacija da bi je neki pilot bolida držao u šahu, pa makar bi crnac i sedmerostruki prvak…
Po cemu je honda najbolja, tu je negdje i ferrari ako nije cak i najbolji trenutno
Tako je početkom osamdesetih kod nas (i u ostalih 5 republika i jednu autonomnu pokrajinu, sasvim ozbiljno uveden pojam "Ekonomska stabilizacija"
"Ove godine moramo prepoloviti dugove koje stvara naša firma"
Razlika od Mercedesa je samo ta što se u socijalizmu smatralo da su tvornice, škole..... društveno vlasništvo.
Tako su i direktori govorili u množini jer iako je on odgovoran firma je društvena "naša" pa se mora podijeliti i odgovornost.
Krivac za loše poslovanje je osim vanjskih faktora bila je "društvena odgovornost" "jer smo smo bili svi društveno odgovorni radnici"
Vau. Ovo je preljepo receno.
Budućnost uvijek osvaja Ferrari, ali tko će osvajati sadašnjost teško je reći.
Odgovor na anketu: mercedes nece tako brzo dostici rb da ih izazovu,sa nadogradnjama su mercedesi medu najboljima ali imaju prevelik zaostatak kao i ferrari ,aston i mcl . Motori su zamrznuti do 2026 a rb/honda su najbolji u tom djelu, i do tada , dokle god je newey u rb, jednostavno nema niko velike prilike da ih izazove bas zbog motora i sefa aerodinamike AN jer covik ima slobodu da se radi po njegovoj ideji i planovima i tu su rezultati ,aston nece ni iduce godine bas biti prijetnja bez obzira na bolid jer imaju strolla pa mogu zaboraviti na pokusaj titule,ferrari naš ko uvik naidje na drugi problem kad rijese prijasnji,mclaren ako od pocetka sezone imaju bolid koji se bori za top 5 moze dogurat vise nego 2020,mercedese neizbacujemo nikako jer se znaju vratit ,ugrozili su P2 konstruktora prosle godine naspram brzeg ferrarija ,isto imaju vrhunske vozace koji su "inace" konstantni...sve u svemu ne ocekujte borbu naslova do zadnjih utrka iducih 2,3 godine jbg,ali mi fanovi f1 smo uvik tu :)
S ovakvim stavovima, Williams će se naći izvozan kao Alpine jednog dana.
Glede Micka da nije završio kod debila nego u Sauberu, jos uvijek bi vozio F1.
Mislim da godine Lewisa ne igraju neku ulogu. Covjek je top atleta. Jos vaznije, strasno mu je stalo da uzme osmu titulu. On ostaje do polovine 40-tih ako ne uzme jos jednu do tada.
I koliko naslucujem, on je taj koji odlucuje oko ugovora sa mercedesom. Jos jedna stvar, skoro dvije godine je trpio GR, cuta je, bio strpljiv. Sada to vise nije, ipak je on broj 1. Jedan od najvecih.
P.S danas je proslo vec 15 godina od prevare Flavia i Alonsa u Singapuru.
onda daj radije verstapena u ferariju. to je veći izazov hi hi hi
ovo s mercom je too easy XD
Ako itko može srušiti Red Bull - to je Mercedes.
Međutim, vozačka postava za 2026. mi ne izgleda previše privlačno. Hamilton u 40-ima, Russell dosta nekonzistentan.
Priželjkujem u Mercedesu Leclerca ili Verstappena.
Leclerca jer će mu Ferrari uništiti svu životnu radost ili Verstappena da uzme na sebe neki novi karijerni izazov nakon 5 naslova u Red Bullu.
Pa ganjali su mercedes 2014 do 2020 i sam kaze da je bio frustritan. Zanimljvo je i ovako a zaradili su
Istina sa inženjerske strane teško je priznati poraz, ali protiv genijalnosti se teško može, samo šteta što trenutno nema nekog tko bi mu mogao konkurirati, sigurno bi i njemu bilo zanimljivije :D
Ne vjerujem u tu priču da bi Mercedes davao podatke iz simulatora, ako oni ne pokazuju da je Mick kvalitetno radio. Također, za razliku od Sargeanta i Lawsona, Mick je bio prvak F3 i F2. Tako da mi je žao da neće natrag u F1. Potajno se nadam da će ipak se vratiti jednog dana, npr. kroz Audi ili Andretti. Šteta, bilo bi ga zanimljivo vidjeti u Williamsu. Na žalost svoje vrijeme je prokockao prvenstveno skromnim rezultatima u kvalifikacijama garnirano sa sudarima u Saudijskoj Arabiji i Japanu. O Sergeantu neću trošiti riječi. Ima tu sila vozača koji bi bili zanimljiviji u tom kokpitu (Lawson, Drugovich, Pourchaire, Vestti...).
Mick niti u F2 nije bio često najbrži.
Ali znao je koristiti pamet i savjete iz boksa.
Da je Schumaherova familija Talijanska
Ferrari bi ga sigurno uzeo za drugog vozača na odobravanje cijele talijanske javnosti.
Na žalost (ili ne) U Njemačkoj je situacija sa mentalitetom potpuno drugačija.
Tamo kada neko zove van na piće svako sam sebi plaća.
To je bolje opisuje nego kakvo je ponašanje Mercedesa i Njemaca kao ljudi.
Prava odluka.
Mada... Sargeanta smo malo gledali da bi mogli sa sigurnošću zaključiti.
Međutim dosadašnja njegova karijera ne može zvučati bolje za novog vozača F1.
Uostalom, nije baš da mogu pogriješiti.
Ja mislio na sliki HAAS bez natpisa
Neki strani mediji pisu da je TW pokusava gurnut na sve nacine Micka u Williams ali pogledom na podatke Micka iz simulatora jednostavno da su odbili.
A kako onda kazniti ako oštećeni bude DNF?
Logičan izbor. Čovjek je spor, a također se i često razbija. Baš kakve Williams voli.
Ne može on tolko auta satrt kolko oni imaju para. Ako ie novac problem, problema nema… 😂
Treba staviti da mora odraditi kaznu (kolika god bila) u sljedeca tri kruga. Drive through ili stop&go koji odradjujes u sljedeca tri kruga pa nek paze. Ako ne odradi - crna zastava.
A ne da dobije +5s kazne u 23. krugu i do kraja utrke nabije prednost i kazna nema efekta.
Edit: i FIA mora ubrzati odluke. Ako u roku npr. 5 krugova ne odrede tko je kriv - gotovo. Nema vise smisla vijecati. A ne da poredak saznajemo u ponedjeljak navecer.