Svježi komentari
  1. Kako su tek pobjednički stav 6 godina imali Toto i Lewis, a? To je bila stavčina.

    Može se Ferrari postaviti na trepavice. Nema tu stava, nema tu magične taktike. Bolid je toliko dominantan da može pobijediti i sa začelja

  2. A jadan. Nečeš imati 200 već 199 polea u karijeri. Nije lako biti prvakom već 5 utrka prije kraja. Potpuno frustrirajuće.

  3. mozda je kriva mapa za full perf.
    tko zna.
    jebi ga, saznat ce se kroz koji dan svakak

  4. Fala zekohonda! U pravu si.

  5. Rekli mu da odustane od prethodnog kruga, da se spremi za zadnji. Max je s pravom ljut. Veliki propust su napravili. Kako da odmah nisu znali da su kratki sa gorivom, pa da završi onaj krug prije. Bio bi mu i više nego dovoljan.

  6. Koliko je bio ljut i lud da ako se do sutra ne razbistri i ne smiri pobjedit će ili završiti u zidu😀

  7. Ako ćemo geografski po bazama....nemaju oni odavno ruskog plina, VB je prva ostala bez plina :D

    Bit će zbilja na baterije

  8. hajde opušteno kao da će bit sankcionisano😝

  9. pa to kazem, proci ce ga ljutnja i sutra sve po starom.

  10. Vraćam se u hotel, malo ću razmišljati o drugim stvarima i to će pomoći.”




    ide se momčina razvalit ko hektor u disko pa sutra overcut i pobjeda.

  11. Pročitaj link pa komentiraj.

  12. Ne razumijem, što nije tako. Kaj nije Hamilton isto izgledao na prethodnih 100 utrka? Na prošloj nije imao nakit ili na pretprošloj ili prije 2 godine?

    Ja samo tvrdim da je danas napisana kazna za Totovo širenje glasina o budžetima.

  13. Da je ovakav stav imao Ferrari ove godine bili bi prvaci ili bi bila zestoka borba u ovom trenutku. Max ne prihvaca pogreske lik trazi najbolje sto je sasvim uredu. Da je Ferrari imao takav stav prica bi bila puno drugacija. Svi su oni ispod kacige vruci ali sad se vidi da RB/Max ne prihvaca greske kad zna da moze prvi biti. Na 116 bodova prednosti jos uvijek pokusavaju biti bolji i takav stav fali nazalost Ferrariju

  14. Da, uz dobru taktiku i voznju trebao bi postolje ubrati, pobjedu ipak malo teze...

  15. Max sutra moze bit sretan ako zavrsi na postolju.

  16. Jedno je pretjecati na pravoj stazi, a drugo na ulicnoj. Ne znam bas jeli Verstappen favorit za sutra.

  17. Blažičko je bar imao emociju i prenosio napade svih vozača istim tonom, bilo za prvo ili zadnje mjesto.

    Ovi danas sto prenose kao da su odrasli na pašteti

  18. Kakve veze, pobijedili su sa 10 i 14 mjesta na startu. Ovo bi trebala biti dječija igra kada je toliko bio brži i u kvalama gdje obično nisu bili toliko brži od ostalih. Moje predviđanje je da je Max iza prvog u par krugova i najkasnije do 10 kruga. Do kraja dominantna pobijeda.

  19. Max je vozacina ali i cvilidreta poprilicna. Sjecam se kad mu DRS u Spanjolskoj nije radio pa je cvilio cijelo vrijeme.
    Mislim vecina vozaca je takva i razumljivo je to kad su u utrci ili kvalama pod adrenalinom, ali kod nekih je vise iritantno, pogotovo kad vecinu sezone imaju mocniji bolid od ostalih

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

17 VN Singapura

30.09.2022. - 02.10.2022.

18 VN Japana

07.10.2022. - 09.10.2022.

1. trening 06:00
2. trening 09:00
3. trening 06:00
Kvalifikacije 09:00
Utrka07:00

19 VN SAD-a

21.10.2022. - 23.10.2022.

1. trening 18:30
2. trening 22:00
3. trening 21:00
Kvalifikacije 23:00
Utrka21:00

20 VN Meksika

28.10.2022. - 30.10.2022.

1. trening 20:00
2. trening 23:00
3. trening 19:00
Kvalifikacije 22:00
Utrka21:00

21 VN Sao Paula

11.11.2022. - 13.11.2022.

1. trening 16:30
Kvalifikacije 20:30
2. trening 18:00
Sprint 21:00
Utrka19:00

22 VN Abu Dhabija

18.11.2022. - 20.11.2022.

1. trening 11:00
2. trening 14:00
3. trening 12:00
Kvalifikacije 15:00
Utrka14:00

Poredak vozača

#VozačBodoviΔΔ
1. Max Verstappen 335
2. Charles Leclerc 219 -116
3. Sergio Pérez 210 -9
4. George Russell 203 -7
5. Carlos Sainz 187 -16
6. Lewis Hamilton 168 -19
7. Lando Norris 88 -80
8. Esteban Ocon 66 -22
9. Fernando Alonso 59 -7
10. Valtteri Bottas 46 -13
11. Pierre Gasly 22 -24
12. Kevin Magnussen 22 =
13. Sebastian Vettel 20 -2
14. Daniel Ricciardo 19 -1
15. Mick Schumacher 12 -7
16. Yuki Tsunoda 11 -1
17. Guanyu Zhou 6 -5
18. Lance Stroll 5 -1
19. Alexander Albon 4 -1
20. Nyck de Vries 2 -2
21. Nicholas Latifi 0 -2
22. Nico Hülkenberg 0 =

Poredak konstruktora

#EkipaBodoviΔΔ
1. Red Bull 545
2. Ferrari 406 -139
3. Mercedes 371 -35
4. Alpine F1 Team 125 -246
5. McLaren 107 -18
6. Alfa Romeo 52 -55
7. Haas F1 Team 34 -18
8. AlphaTauri 33 -1
9. Aston Martin 25 -8
10. Williams 6 -19

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni