Svježi komentari
  1. Ma Perez je bio zreo za nogometni crveni karton. Dakle diskvalifikacija+ 1 utrka pauze. Cijelu utrku je radio sranja. Možda je trebalo toksikoloski pregled napravit

  2. Kazna stop&go je najbolje rjesenje za kaznjavanje prijestupa kao sto je naparvio Perez

  3. Mislio je i Ross Brawn da je nezamjenjiv u Mercedesu, pa su mu pokazali vrata. Mercedes je prevelika korporacija da bi je neki pilot bolida držao u šahu, pa makar bi crnac i sedmerostruki prvak…

  4. Po cemu je honda najbolja, tu je negdje i ferrari ako nije cak i najbolji trenutno

  5. Tako je početkom osamdesetih kod nas (i u ostalih 5 republika i jednu autonomnu pokrajinu, sasvim ozbiljno uveden pojam "Ekonomska stabilizacija"
    "Ove godine moramo prepoloviti dugove koje stvara naša firma"
    Razlika od Mercedesa je samo ta što se u socijalizmu smatralo da su tvornice, škole..... društveno vlasništvo.
    Tako su i direktori govorili u množini jer iako je on odgovoran firma je društvena "naša" pa se mora podijeliti i odgovornost.
    Krivac za loše poslovanje je osim vanjskih faktora bila je "društvena odgovornost" "jer smo smo bili svi društveno odgovorni radnici"

  6. Budućnost uvijek osvaja Ferrari, ali tko će osvajati sadašnjost teško je reći.

  7. Odgovor na anketu: mercedes nece tako brzo dostici rb da ih izazovu,sa nadogradnjama su mercedesi medu najboljima ali imaju prevelik zaostatak kao i ferrari ,aston i mcl . Motori su zamrznuti do 2026 a rb/honda su najbolji u tom djelu, i do tada , dokle god je newey u rb, jednostavno nema niko velike prilike da ih izazove bas zbog motora i sefa aerodinamike AN jer covik ima slobodu da se radi po njegovoj ideji i planovima i tu su rezultati ,aston nece ni iduce godine bas biti prijetnja bez obzira na bolid jer imaju strolla pa mogu zaboraviti na pokusaj titule,ferrari naš ko uvik naidje na drugi problem kad rijese prijasnji,mclaren ako od pocetka sezone imaju bolid koji se bori za top 5 moze dogurat vise nego 2020,mercedese neizbacujemo nikako jer se znaju vratit ,ugrozili su P2 konstruktora prosle godine naspram brzeg ferrarija ,isto imaju vrhunske vozace koji su "inace" konstantni...sve u svemu ne ocekujte borbu naslova do zadnjih utrka iducih 2,3 godine jbg,ali mi fanovi f1 smo uvik tu :)

  8. S ovakvim stavovima, Williams će se naći izvozan kao Alpine jednog dana.

    Glede Micka da nije završio kod debila nego u Sauberu, jos uvijek bi vozio F1.

  9. Mislim da godine Lewisa ne igraju neku ulogu. Covjek je top atleta. Jos vaznije, strasno mu je stalo da uzme osmu titulu. On ostaje do polovine 40-tih ako ne uzme jos jednu do tada.

    I koliko naslucujem, on je taj koji odlucuje oko ugovora sa mercedesom. Jos jedna stvar, skoro dvije godine je trpio GR, cuta je, bio strpljiv. Sada to vise nije, ipak je on broj 1. Jedan od najvecih.

    P.S danas je proslo vec 15 godina od prevare Flavia i Alonsa u Singapuru.

  10. onda daj radije verstapena u ferariju. to je veći izazov hi hi hi
    ovo s mercom je too easy XD

  11. Ako itko može srušiti Red Bull - to je Mercedes.

    Međutim, vozačka postava za 2026. mi ne izgleda previše privlačno. Hamilton u 40-ima, Russell dosta nekonzistentan.

    Priželjkujem u Mercedesu Leclerca ili Verstappena.

    Leclerca jer će mu Ferrari uništiti svu životnu radost ili Verstappena da uzme na sebe neki novi karijerni izazov nakon 5 naslova u Red Bullu.

  12. Pa ganjali su mercedes 2014 do 2020 i sam kaze da je bio frustritan. Zanimljvo je i ovako a zaradili su

  13. Istina sa inženjerske strane teško je priznati poraz, ali protiv genijalnosti se teško može, samo šteta što trenutno nema nekog tko bi mu mogao konkurirati, sigurno bi i njemu bilo zanimljivije :D

  14. Ne vjerujem u tu priču da bi Mercedes davao podatke iz simulatora, ako oni ne pokazuju da je Mick kvalitetno radio. Također, za razliku od Sargeanta i Lawsona, Mick je bio prvak F3 i F2. Tako da mi je žao da neće natrag u F1. Potajno se nadam da će ipak se vratiti jednog dana, npr. kroz Audi ili Andretti. Šteta, bilo bi ga zanimljivo vidjeti u Williamsu. Na žalost svoje vrijeme je prokockao prvenstveno skromnim rezultatima u kvalifikacijama garnirano sa sudarima u Saudijskoj Arabiji i Japanu. O Sergeantu neću trošiti riječi. Ima tu sila vozača koji bi bili zanimljiviji u tom kokpitu (Lawson, Drugovich, Pourchaire, Vestti...).

  15. Mick niti u F2 nije bio često najbrži.
    Ali znao je koristiti pamet i savjete iz boksa.
    Da je Schumaherova familija Talijanska
    Ferrari bi ga sigurno uzeo za drugog vozača na odobravanje cijele talijanske javnosti.
    Na žalost (ili ne) U Njemačkoj je situacija sa mentalitetom potpuno drugačija.
    Tamo kada neko zove van na piće svako sam sebi plaća.
    To je bolje opisuje nego kakvo je ponašanje Mercedesa i Njemaca kao ljudi.

  16. Prava odluka.
    Mada... Sargeanta smo malo gledali da bi mogli sa sigurnošću zaključiti.
    Međutim dosadašnja njegova karijera ne može zvučati bolje za novog vozača F1.
    Uostalom, nije baš da mogu pogriješiti.

  17. Neki strani mediji pisu da je TW pokusava gurnut na sve nacine Micka u Williams ali pogledom na podatke Micka iz simulatora jednostavno da su odbili.

  18. Logičan izbor. Čovjek je spor, a također se i često razbija. Baš kakve Williams voli.

  19. Ne može on tolko auta satrt kolko oni imaju para. Ako ie novac problem, problema nema… 😂

  20. Treba staviti da mora odraditi kaznu (kolika god bila) u sljedeca tri kruga. Drive through ili stop&go koji odradjujes u sljedeca tri kruga pa nek paze. Ako ne odradi - crna zastava.
    A ne da dobije +5s kazne u 23. krugu i do kraja utrke nabije prednost i kazna nema efekta.

    Edit: i FIA mora ubrzati odluke. Ako u roku npr. 5 krugova ne odrede tko je kriv - gotovo. Nema vise smisla vijecati. A ne da poredak saznajemo u ponedjeljak navecer.

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

17 VN Katara

06.10.2023. - 08.10.2023.

1. trening 12:30
Kvalifikacije 16:00
Sprint kvalifikacije 12:30
Sprint utrka 16:30
Utrka16:00

18 VN SAD-a

20.10.2023. - 22.10.2023.

1. trening 19:30
Kvalifikacije 23:00
Sprint kvalifikacije 20:00
Sprint utrka 23:59
Utrka21:00

19 VN Meksika

27.10.2023. - 29.10.2023.

1. trening 20:30
2. trening 23:59
3. trening 19:30
Kvalifikacije 23:00
Utrka21:00

20 VN Sao Paula

03.11.2023. - 05.11.2023.

1. trening 15:30
Kvalifikacije 19:00
Sprint kvalifikacije 15:30
Sprint utrka 19:30
Utrka18:00

21 VN Las Vegasa

17.11.2023. - 19.11.2023.

1. trening 03:30
2. trening 07:00
3. trening 03:30
Kvalifikacije 07:00
Utrka07:00

22 VN Abu Dhabija

24.11.2023. - 26.11.2023.

1. trening 10:30
2. trening 14:00
3. trening 11:30
Kvalifikacije 15:00
Utrka14:00

Poredak vozača

#VozačBodoviΔΔ
1. Max Verstappen 400
2. Sergio Pérez 223 -177
3. Lewis Hamilton 190 -33
4. Fernando Alonso 174 -16
5. Carlos Sainz 150 -24
6. Charles Leclerc 135 -15
7. Lando Norris 115 -20
8. George Russell 115 =
9. Oscar Piastri 57 -58
10. Lance Stroll 47 -10
11. Pierre Gasly 46 -1
12. Esteban Ocon 38 -8
13. Alexander Albon 21 -17
14. Nico Hülkenberg 9 -12
15. Valtteri Bottas 6 -3
16. Guanyu Zhou 4 -2
17. Yuki Tsunoda 3 -1
18. Kevin Magnussen 3 =
19. Liam Lawson 2 -1
20. Logan Sargeant 0 -2
21. Nyck de Vries 0 =
22. Daniel Ricciardo 0 =

Poredak konstruktora

#EkipaBodoviΔΔ
1. Red Bull 623
2. Mercedes 305 -318
3. Ferrari 285 -20
4. Aston Martin 221 -64
5. McLaren 172 -49
6. Alpine F1 Team 84 -88
7. Williams 21 -63
8. Haas F1 Team 12 -9
9. Alfa Romeo 10 -2
10. AlphaTauri 5 -5

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni