hattrick je napisao/la:To je sigurno galvni razlog.. no neki navode da ih ima više, pa reko, red je i da to napišem.
..naravno, glavni je razlog onaj što si naveo. Puno para, izvrsni inžinjeri i eto zla za Merc. Čudno mi je samo, kako to da Ferrari ima tako dobar odnos sa RB-om, a izgleda da su dobro surađivali i prije (dok je TR uzimao njihove agregate), a bili su toliki neprijatelji na stazi. Čudna je ta F1.The Austrian head of Motorsports at Mercedes also revealed these engine supply discussions were for 2016 aggregates. Manor this year have been using 2014 PU’s so a deal with Mercedes will see them using the latest engine technology in 2016.
Beside the obvious new rival, Red Bull has another problem in their hunt for a new relatively loud bit – to nail into the back of their cars. They have a contract with Infinity as their title sponsor for 2016 and the luxury brand of Nissan is a direct competitor of Mercedes in the consumer market.
Infiniti are not so much a competitor of Ferrari and Fiat boss Sergio Marchionne has already confirmed earlier in the season that the Italian manufacturer would talk “to everyone with a serious intent.”
Iako sam te citirao, nadovezujem se na sve predhodne komentare.
Prvo Red Bull Ferrari zvuči super, barem meni. Radi se o dva vrlo jaka brenda. Naravno zvuče super sa marketinške strane, ali nisam siguran da dobro zvuči kada je u pitanju Newey + Ferrari = RB na vrhu. No i Ferrari ima svog Neweyja pa ćemo vidjeti s te strane što će se dogoditi u narednim godinama.
Ako je Ferrari toliko otvoren i siguran u sebe to onda znači:
1) Ferrarijevo vodstvo je novo vodstvo. Na čelu se nalazi čovjek koji ima talijansko ime i prezime, ali onaj tko ga je čuo rekao bi da se radi o amerikancu, u ovom slučaju kanađaninu. A svi znamo koliko ameri (kanađani) vole velika imena, velike sponzore, ekstremne sportove itd (u ovom slučaju radi se o Red Bull-u).
2) osovina Red Bull Ferrari nije samo jaka sa marketinše strane, već za posljedicu ima puno veće značenje u F1. Ferrari iako ima pravo veta danas nema toliki utjecaj kada se donose odluke za zelenim stolom (kada su u pitanju nova pravila i bilo što drugo). Mercedes trenutno ima vodeću ulogu jer opskrbljuje najveći broj timova. Kada bi došlo do suradnje RB - Ferrari, to bi bio jaki savez, vjerojatno jači od Mercedesovog. U tom savezništvu imali bi Ferrari, RB, Toro Rosso, Haas, Sauber. Eventualno bi možda ispao Sauber, ali o tom potom.
Dakle ako danas imamo 4 najjače i najbogatije momčadi na gridu (Ferrari, Merc, RB i McLaren), dvije od 4 bile bi na istoj strani.
3) Danas PU (motor) čini glavnu razliku, do prije 2 godine to je bila aerodinamika. Moje mišljenje je da će se do (do kraja) 2018. godine svi PU izjednačiti, a onda će opet nastupiti aero koja čini raliku između bolida. Mislim da su toga svi svjesni, pa i Ferrari, stoga im nije problem svojim PU opskrbiti RB.
4) Ferrari bi možda kroz ovu suradnju uspio isposlovati neke daljnje suradnje i izvan F1, ali možda bi imao i dostupan ulaz u Red Bull-o vrtić (čitaj Verstappen). Negdje ipak treba smjestiti svu tu djecu

Eto to bi bilo nekakvo moje mišljenje o ovoj suradnji. Nezz... da li je ova suradnje vrijedna sveg ovog prije navedenog, ali mudre glave u Ferrariju znaju što rade. Ako se ovo dogodi, onda su stvarno zapuhali neki novi vjetrovi u Maranellu.
