Red Bull Racing
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5729
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
[ link do slike ] [ link do slike ]
Puno Ime: Infiniti Red Bull Racing
Baza: Milton Keynes, UK
Direktor momčadi: Christian Horner
Tehnički direktor: Adrian Newey
Vozači: Daniel Ricciardo, Daniil Kvyat
Pogonska jedinica: Renault
2010.-2013. Red Bull je 2010. godinu započeo brzim, ali nepouzdanim bolidom. Nekoliko vozačkih pogrešaka i vremenskih nepogoda doveli su u pitanje osvajanje vozačkog i konstruktorskog naslova. Ipak, to im je uspjelo unatoč odluci da ne primjenjuju momčadske odredbe. Isti uspjeh ponovili su i tri godine nakon toga. Sebastian Vettel izdominirao je grid 2011. godine, a 2012. je započeo nešto lošije zbog drastično izmjenjenog tehničkog pravilnika. Ipak, prema kraju sezone se sve posložilo i treći naslov je otišao u Nijemčev portfolio. 2013. je Red Bull još jednom proizveo brz bolid, unatoč prigovorima o degradaciji Pirellijevih guma. Naslov je osiguran u Indiji.
2014. Nakon katastrofalnih predsezonskih testiranja s Renaultovom pogonskom jedinicom momočad je uspjela sezonu završiti na drugom mjestu, iza dominantnog Mercedesa. Zvijezda u usponu, Daniel Ricciardo, je pobijedio tri puta i tako nadmašio momčadskog kolegu, Sebastiana Vettela koji je na kraju sezone otišao u Ferrari.
2015. Sezonu će započet s novim vozačem - Daniilom Kvyatom. Hoće li se Rus moći nositi s Ricciardom u naletu?
Puno Ime: Infiniti Red Bull Racing
Baza: Milton Keynes, UK
Direktor momčadi: Christian Horner
Tehnički direktor: Adrian Newey
Vozači: Daniel Ricciardo, Daniil Kvyat
Pogonska jedinica: Renault
2010.-2013. Red Bull je 2010. godinu započeo brzim, ali nepouzdanim bolidom. Nekoliko vozačkih pogrešaka i vremenskih nepogoda doveli su u pitanje osvajanje vozačkog i konstruktorskog naslova. Ipak, to im je uspjelo unatoč odluci da ne primjenjuju momčadske odredbe. Isti uspjeh ponovili su i tri godine nakon toga. Sebastian Vettel izdominirao je grid 2011. godine, a 2012. je započeo nešto lošije zbog drastično izmjenjenog tehničkog pravilnika. Ipak, prema kraju sezone se sve posložilo i treći naslov je otišao u Nijemčev portfolio. 2013. je Red Bull još jednom proizveo brz bolid, unatoč prigovorima o degradaciji Pirellijevih guma. Naslov je osiguran u Indiji.
2014. Nakon katastrofalnih predsezonskih testiranja s Renaultovom pogonskom jedinicom momočad je uspjela sezonu završiti na drugom mjestu, iza dominantnog Mercedesa. Zvijezda u usponu, Daniel Ricciardo, je pobijedio tri puta i tako nadmašio momčadskog kolegu, Sebastiana Vettela koji je na kraju sezone otišao u Ferrari.
2015. Sezonu će započet s novim vozačem - Daniilom Kvyatom. Hoće li se Rus moći nositi s Ricciardom u naletu?
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Obrigado Felipe
-
gidra
- Formula 4
- Postovi: 253
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: SF
- Lokacija: Zagreb
Red bull je od Renaulta tražio da za Australiju pripremi poboljšanu motornu jedinicu koja nije testirana, što je tražio to je i dobio. Naime još u Jerezu, prorčuni RB i Renaulta su bili da če tek u Europi ta kombinacija moći izvući maksimalan potencijal. RB nije želio niti pomišljat na taj način te su zahtjevali od Renualta da već za Australiju naprave par promjena ,samo mi nije poznato kako su to uskadili sa tokenima. Renualt je upozoravao kako takve promjene zahtjevaju testiranja radi pouzdanosti pa čak i učinkovitosti i ispalo je kako je ispalo.
No gidra, no party.
- josip123
- GP3
- Postovi: 878
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
- Lokacija: F1 Paddock
Predooobro izgleda. Svu u svemu zanimljivije, a i meni bolje nego sto je sada ona njihova klasicna boja. Ovako je sa prugama ljepsi.
Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
RED BULL A STEP CLOSER TO BUILDING ENGINES
Znači kopa se, kopa u Miltonu.. bit će to još jedna bitna podrumska prostorija, samo je pitanje tko (ili što) će se uselit u nju?
Znači kopa se, kopa u Miltonu.. bit će to još jedna bitna podrumska prostorija, samo je pitanje tko (ili što) će se uselit u nju?
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
F1 | Ricciardo: "With the actual tires continue out-lap I drive like my grandmother"
However the main problem in Sepang Red Bull on a track with sharp deceleration as the Malaysian, was not optimal operation of the new braking system (which would no longer Brembo, but Hitcho or, according to other sources, Carbon Industries) which penalized especially the Australian. In China, however, beyond the longest straight of the world, will be less stress for tablets, and may be expected a better performance of the bulls Austrians.
Ricciardo knows to redeem a colorless performance in Shanghai, and is convinced that with the tires we will use in China can do it, today much more than in the past: "The tires are quite modern extreme but rather than a few years ago, which served three laps to go in temperature. With these instead in lap must walk the straight line at a speed that even my grandmother in order to save the tire and not finish it before you start the lap. "

- luka vz
- F1puls suradnik
- Postovi: 258
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Radovao bi se tom ishodu! 5 proizvodjac bi malo zakuhao situaciju u F1, dao bi veci znacaj. Audi je vrh kompanija, a RBR sa njima bi imao lijepu buducnost, samo postoji ono pravilo od 3-4 godine prirpema za tituli 
Kako god, meni bi bilo drago da Audi dodje, to bi bio "Rolling stone" za jos neke druge proizvodjace tipa Porchie, pa cak BMW i Toyotu!??

Kako god, meni bi bilo drago da Audi dodje, to bi bio "Rolling stone" za jos neke druge proizvodjace tipa Porchie, pa cak BMW i Toyotu!??
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- luka vz
- F1puls suradnik
- Postovi: 258
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
[ link do slike ]
Ako netko nije primjetio dotjeranu Lindsey Voon kako se mota oko RB-a - pa šteta što nije!
Ako netko nije primjetio dotjeranu Lindsey Voon kako se mota oko RB-a - pa šteta što nije!
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Franz Tost, šef Toro Rossa koji je radio Vettelom, Verstappenom, Sainzom, Kvyatom i Ricciardom, smatra Ricciarda među lošijim od svih njih.
Dok Vettela smatra apsolutno najboljim....
Evo članka:
Dok Vettela smatra apsolutno najboljim....
Evo članka:
Franz Tost, the principal of the Red Bull-owned Toro Rosso Formula 1 team, was asked to rank the best drivers he has mentored in Formula 1 and his list suggests Ricciardo needs to watch his back.
Tost, who has been team supremo at the Red Bull development team since 2006 after six years at Williams, says Ricciardo is just the fifth best driver he has worked with in Formula 1.
While Ricciardo stunned the sport last year to finish third in the championship behind dominant Mercedes pair Lewis Hamilton and Nico Rosberg, the 26-year-old is far from the most talented star in the Red Bull squad, according to Tost.
The Austrian official says current Toro Rosso drivers Carlos Sainz and Max Verstappen are better drivers than Ricciardo.
To add insult to injury, Tost says Sebastian Vettel is the best driver he has ever worked with.
He says Vettel’s first grand prix for the team in 2008 is what first brought the team together.
“Not for nothing is he four times world champion,” Tost told f1-insider.com.
Tost says he has a lot of admiration for Ricciardo, but still considers Vettel, Sainz, Verstappen and Red Bull teammate Daniil Kvyat better.
“He’s incredibly sensitive when it comes to the car,” Tost said of Ricciardo.
“He is technically the most experienced driver, with whom I have ever worked with. He can suit every car perfectly to his riding style.”
The biggest concern for Ricciardo is that Tost considers Kvyat the second best driver he has ever worked with after the Russian rising star finished second, ahead of Ricciardo, at the Hungarian Grand Prix last month.
“He has a sensational car control and is just [like] Vettel — extremely focused with great assertiveness,” Tost said of Kvyat.
“He comes from Russia, not just a motorsport stronghold. As a child he moved to Italy alone. That makes what he has done so far, even more valuable.”
Of Verstappen, Tost said: “At 17, he already has a sensational overview and an amazing maturity.
“He has an insane speed and great understanding of technology — especially when it comes to tyres. That fascinated me already in his first test.”
Of Sainz, he said: “He is also technically well-versed and an extremely hard worker.
“It is also striking how he is focused and how fast he can learn. His good results are the sum of all these properties.”
Meanwhile, Red Bull team boss Christian Horner has declared Ricciardo and Kvyat are the best partnership the team has ever had.
He says the two are very evenly matched on and off the track, but are able to focus on improving the team’s performance — unlike former driving partnerships like Vettel and Aussie driver Mark Webber.
“The drivers are very straightforward,” Horner told f1-insider.com.
“The relationships we have with our drivers are very straightforward, the way they are working together as a team is the best we’ve ever had. Feedback is exceptional and I’m very, very happy with the current driver pairing that we have.”
Horner also reiterated Ricciardo won’t leave the team at the end of the season, despite reports linking him with a move to Ferrari.
FRANZ TOST’S BEST DRIVERS
1. Sebastian Vettel
2. Daniil Kvyat
3. Max Verstappen
4. Carlos Sainz
5. Daniel Ricciardo
6. Ralf Schumacher (Williams)

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:

[ link do slike ]
Zanimljiva stav Mercedesovog vrha.. iako poprilično očekivan. Naime, izgleda kako je upitan RB-ov angažman lobiranja kako bi sljedeće godine dobili Mercedesove agregate. Pošto su ljuti rivali u DTM-u, te su bili vrlo buntovni oko novog konkordnog ugovora između Bernija i RB-a može se zaključiti da su između njih dosta hladni odnosti, barem sa Mercedesove strane. Dok je Ferrarijev vrh potpuno otvoren prema (ponovno) mogućoj suradnji..
[ link do slike ]
Sergio Marchionne:
[ link do slike ]"It’s in our DNA, we’ve done it before,” said Marchionne. “I think we can provide engines to any of the teams that want to race. As long as we keep control over the aerodynamic work on the car, I think there’s going to be enough distinguishing traits between us and the competition. We are more than glad to try and provide a level playing field, now that the engine is there.
“I talk to everybody. And I have a lot of respect for Red Bull. I think they’ve done a lot for the sport, they’ve had the world championship for a number of years. I think they will find their way again and if we can help them get there, we’d be more than glad to do it.”
Izvor
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4541
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Misle da ce im biti bolje s ferrarijem koji ce im da ti motor s 40hp manje. Dam se kladiti da ce nakon sto vide sto im je ferrari dao opet kukati pa ce na kraju preci na hondu za dve- tri sezone.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Renault ce motor razvijati sa svojom aerodinamikom, tu ce Red Bull izgubiti na nekim vaznim informacijama, pa onda je bolje krenuti za motorom koji ce 2016 opet biti bolji od Renaulta, a to su jedino Mercedes i Ferrari! Sad ne znam zasto mjesaju DTM, kad je Red Bull sa Audijem, opet to je sasvim drugo takmicenje, ali eto njima je Audi i BMW uvijek trn u oku, ali ovdje se radi o F1!
Vjerujem da je Mercedesa prpa dat dobar motor Newey-u, jer ako je ovako "polovican" Williams dobar, kakav bi tek bio Red Bull!? 2017 je revolucionarna za sve, ali 2016 je otvorena za jos jednu titulu, onda zasto bi sebi zagorcavali zivot, jer u 2016 nece biti puno cackanja po motorima, tako da ce Mercedes jos malo dominirati - nadam se da nece, al eto...
Kako god ja bi iskreno volio da vidin RBR sa dobrim motorom i kako i se to odrazilo na Mercedes!? Ali stvari kako stoje mislim da ce se presaltati na Ferrari (mozda po njima nezeljeno), ali Ferrari je opet jako blizu Mercedesu nego bilo ko drugi!
Vjerujem da je Mercedesa prpa dat dobar motor Newey-u, jer ako je ovako "polovican" Williams dobar, kakav bi tek bio Red Bull!? 2017 je revolucionarna za sve, ali 2016 je otvorena za jos jednu titulu, onda zasto bi sebi zagorcavali zivot, jer u 2016 nece biti puno cackanja po motorima, tako da ce Mercedes jos malo dominirati - nadam se da nece, al eto...
Kako god ja bi iskreno volio da vidin RBR sa dobrim motorom i kako i se to odrazilo na Mercedes!? Ali stvari kako stoje mislim da ce se presaltati na Ferrari (mozda po njima nezeljeno), ali Ferrari je opet jako blizu Mercedesu nego bilo ko drugi!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Mislim da su te gluposti kako netko nekom daje slabiji motor bez osnove.. prije će prije biti kako u startu momčad koja je ujedno proizvođač agregata ima stanovitu prednost od onih momčadi koji kupuju njihov agregat. npr. Mercedes ima sve podatke kako se agregat ponaša (sa dyno stola) puno prije, te sa tim podacima mogu bolje implementirati agregat u šasiju i prilagodit jedno drugome prije nego što cijeli paket prvi put dodirne asfalt. Jako je bitno u ovom sportu imati u početnom laufu par koraka više od konkurenta, jer to često čini razliku na kraju. Dok se jedni muče sa nečim, ovi već nesmetano razvijaju nešto drugo.. Naravno, RB je ekipa koja ima vrlo jake stručnjake u proizvodnji šasiuje, te bi bio prirodni strah Mercedesa ili Ferrarija. RB je pokazao i prošlih sezona (u Vettelovo vrijeme) kad su ciljano radili sa izmjenama pravilnika (prije ili čak tokom sezone) kako bi im uništili prednost. No uglavnom se to pokazalo kratkog vijeka, jer su uglavnom imali izvrsnu prilagodljivost i brzinu da preokrenu situaciju u svoju prednost.Mr.Spaceguy je napisao/la:Misle da ce im biti bolje s ferrarijem koji ce im da ti motor s 40hp manje. Dam se kladiti da ce nakon sto vide sto im je ferrari dao opet kukati pa ce na kraju preci na hondu za dve- tri sezone.
btw.. agregati imaju homologaciju na kojoj je napisan i nacrtan svaki položaj "šarafića" materijala i sl., te su uredno tokom proizvodnje nadgledani od FIA-nih izaslanika koji su također stručnjaci u tom segmentu. Mašine moraju biti identične homologaciji za sve timove.. stoga... sve ostalo je u domeni "trla baba lan".
Postoje neke razlike koje čine možda bitni odmak, pogotovo danas.. a to su maziva i goriva. Svaki od agregata je u simbiozi jednog dobavljača tih maziva i goriva. Tako je Ferrarijev agregat najbolje izbalansiran sa Shellovim proizvodima, dok je Mercedesov agregat sa Petronasovim. To bi moglo radit stanovite probleme ako u tom slučaju ne potpišu identične proizvođače maziva i goriva. Npr.. Mercedes može tražiti ekskluzivnost proizvođača u tom slučaju, tako i Ferrari. To su "dopuštene igre".
_______
Edit:
Slavenowsky, znaš kako kažu "prijatelj mog prijatelja je prijatelj, ali i prijatelj mog neprijatelja je neprijatelj"

Napomenimo da je Infiniti također konkurent Mercedesu na tom tržištu, dok Ferrari nije (mislim na auto-industriju).
Oni ti sve to gledaju.. jer glavni interes tih brendova u F1 je marketing.. a ne sport, stoga su im takve "gluposti" od neke važnosti u donošenju odluka.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Mislim da Infinity na trzistu i nije bas neka konkurencija Mercedesu, ali Red Bull u F1 je itekako! Meni samo nije jasno zasto RBR nije sa Nissanom malo vise zasukao rukave pa poceo proizvoditi svoje motore, vec se ovako grebu sa Renaultom, mada opet Nissan je pod vlasnistvom Renaulta, pa je sve jasno.
Williams je u par utrka pokazao Mercedesu misice, sad zamisli kakav bi bio RBR!? Newey cim se krenuo muvati oko garaze, odmah su ovi poceli da dizu formu.
Mercedes moze da tolerise Williams, FI i Lotus, jer njihov budjet je duplo manji od njihovog, ali RBR ulaze koliko i Mercedes. Mislim da RBR-u nebi bilo tesko da se privikne na Mercedes, vidjeli smo kako su se preporodili Williams i Lotus, a kamo li RBR...
Mislim da se Mercedes vise boji konkurencije unutar F1!?
Williams je u par utrka pokazao Mercedesu misice, sad zamisli kakav bi bio RBR!? Newey cim se krenuo muvati oko garaze, odmah su ovi poceli da dizu formu.
Mercedes moze da tolerise Williams, FI i Lotus, jer njihov budjet je duplo manji od njihovog, ali RBR ulaze koliko i Mercedes. Mislim da RBR-u nebi bilo tesko da se privikne na Mercedes, vidjeli smo kako su se preporodili Williams i Lotus, a kamo li RBR...
Mislim da se Mercedes vise boji konkurencije unutar F1!?
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
To je sigurno galvni razlog.. no neki navode da ih ima više, pa reko, red je i da to napišem. 

..naravno, glavni je razlog onaj što si naveo. Puno para, izvrsni inžinjeri i eto zla za Merc. Čudno mi je samo, kako to da Ferrari ima tako dobar odnos sa RB-om, a izgleda da su dobro surađivali i prije (dok je TR uzimao njihove agregate), a bili su toliki neprijatelji na stazi. Čudna je ta F1.The Austrian head of Motorsports at Mercedes also revealed these engine supply discussions were for 2016 aggregates. Manor this year have been using 2014 PU’s so a deal with Mercedes will see them using the latest engine technology in 2016.
Beside the obvious new rival, Red Bull has another problem in their hunt for a new relatively loud bit – to nail into the back of their cars. They have a contract with Infinity as their title sponsor for 2016 and the luxury brand of Nissan is a direct competitor of Mercedes in the consumer market.
Infiniti are not so much a competitor of Ferrari and Fiat boss Sergio Marchionne has already confirmed earlier in the season that the Italian manufacturer would talk “to everyone with a serious intent.”
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ima tu malo i markentinga. Merc je sve "kupio" rivale sa svojim motorom, to van staze igra veliku ulogu, dok Ferrari ima samo Manor i Sauber, timove koji se bore da opstanu u F1! Ferrari bi sa RBR imao ogroman PR , samim tim Red Bull bi bio ogroman sponzor u nekim drugim takmicenjima itd.
Sad mozda im to bude harakiri, ali opet mozda znaju sta rade, pa su na neki nacin sigurni da ih RBR nece puno ugroziti.? Haj ga znaj, biti ce tu svega..
Sad mozda im to bude harakiri, ali opet mozda znaju sta rade, pa su na neki nacin sigurni da ih RBR nece puno ugroziti.? Haj ga znaj, biti ce tu svega..
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7152
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
za ovo baš nisam siguran. renault se konstantno žalio da se slabo promovira preko red bull racinga, male oznake na bolidima, na kacigi tu i tamo, na odjelu sitno, službeni sajt tima je http://www.infiniti-redbullracing.com/ , kad su pobjeđivali nije se renault puno spominjo, a sad ih spominju samo po lošem.Slavenowsky je napisao/la:IFerrari bi sa RBR imao ogroman PR , samim tim Red Bull bi bio ogroman sponzor u nekim drugim takmicenjima itd.
..
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
To je samo jedna od teorija, opet ovisi kakav ce ugovor imat itd. Uz duzno postovanje prema Renaultu, al Ferrari je ipak brand koji privlaci paznju, njima i ne treba jedan RB kao PR, al opet ih imati pored sebe je odlicna stvar.
Ali eto citam malo po netu, RBR se zaljubio do usiju u Mercedes, sad je jedino pitanje koliko je ta ljubav obostrana!??
Ali eto citam malo po netu, RBR se zaljubio do usiju u Mercedes, sad je jedino pitanje koliko je ta ljubav obostrana!??
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...