Iskreno voleo bi da Halo već sledeće godine odbije neku veću krhotinu ili kotač od mogućeg udara u glavu, tada ćete ga zavoleti..
Zašto smo negativni?
Zato što taj Halo je ništa drugo nego alibi vatrogasna mjera FIA-e da zaštite svoje guzice.
Džastin Vilson se prevrće u grobu. Ako referiraš na Bjankija, VSC je bila mera FIA da zaštiti guzove. Vilsonova smrt je samo celu stvar prebacila u 8. brzinu. Zapravo, FIA se trudi još od Masinog federa na onim nesretnim kvalama implemetirati neku vrstu zaštite vozača.
Od čega Halo štiti? Od guma? Gume ne lete po stazi jer su vezane sa dvostrukim sajlama...
[ link do slike ]
Ove slike pokazuju suprotno, lete delovi po pisti i FIA će sedeti skštenih ruku čekajući sledeću smrt vozača.
F1 bolid je OTVORENI kokpit. Od toga se treba voditi.
Što se tiče performansi...ovo ne daje performanse.
Ovo je dodatnih 7 kg...
Težina je jedina mana, mada ako sagledaš ovogodišnji bolidi su i dalje brži od onih od pre 10 godina bez obzira na 100 kg viška. F1 je inače i open-wheel ali ziher je u ono doba Mečka vozila W196s, Cooper T40 i Connaught Bs.
Isto tako fanovi ovo ne žele, momčadi ovo ne zele i najvažnije SVI vozači ovo ne žele.
Retko ko je želeo V6 hibride pa su ipak uvedeni.
P.S sto se tice Formule E...koga briga.
To ionako nitko ne gleda.
Ovo mišljenje je frlo zanimljivo.