Povijest F1

🕒 Razgovori o prošlim vremenima, mjesto za iskusne članove.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Clark je napisao/la: 04.08.2020., 14:26
Har Kl je napisao/la: 02.08.2020., 13:12Mislim, pogledaj samo uslove kvalifikacija u Austriji. Cijele kvalifikacije su odvežene bez crvene zastave. To je nezamislivo bilo prije.
Nije to bilo tako davno... Nešto se zacrvenilo u Q1.
Hvala, zaboravio sam na Gio :thumbs: . Da se ispravim, prije je nezamislivo bilo da u full wet kvalifikacijama imamo samo jedno izlijetanje.

U postotcima, Massa je kroz četiri sezone za Alonsom zaostajao 100,317 %, ili vremenski 0,279.
U prvoj zajedničkoj sezoni, Massa je za Bottasom u postotcima zaostajao 100,085%, ili vremenski 0,039.
Kroz sve tri sezone Massa je za Bottasom u prosjeku zaostajao 100,155 %, ili vremenski 0,118.
Hvala na brojkama. Ja se ne sjećam brojki koje sam pročitao, mislim da su bile bliže. Tvoje uzimam kao mjerodavnije :thumbs:
Opet poenta stoji. 0,279 i 0,118 i nije velika razlika. Alonso je ipak TOP vozač. O Bottasu ću možda nekad ponovo nešto reći, zaista sada nemam vremena, a ni volje da pregledam sezone prije F1
Clark je napisao/la: 04.08.2020., 23:42
_bataziv_0809 je napisao/la: 04.08.2020., 21:12 Ali zasto mislis da su izjave aktera argument?
Svakako su veći argument nego već spomenute "izjave nekih ljudi iz F1"?
Mogu li se ja umiješati kratko ovdje samo da ubacim dodatne izjave.
Ako ćemo uzimati izjave aktera, onda uzmimo i ovu u obzir.
https://www.grandprix247.com/2015/03/20 ... d-be-mine/
Ja zaista ne znam na koju sezonu je RB mislio, to nije ni pojasnio. Ovaj link sam stavio samo da se vidi kako se citiranjem različitih izjava može dovesti u zabludu korisnik koji nije aktivno gledao te sezone.
Ja sam stava da u 10 šampionskih godina on ne bi uzeo nijednu pored MS.
Ali također sam stava, da su RB pustili da se bori za šampionat (bar u prvoj polusezoni) da bi stvari bile drugačije, što se tiče omjera.
Možda RB ne bi mogao osvojiti pehar, ali je mogao uticati na to da MS ne uzme bar 1/5 titula.
Clark je napisao/la: 04.08.2020., 23:42 U biti, može protupitanje? :D
Gdje imamo dokaz, crno na bijelo (a ne izjavu nekog aktera ili ne znam koga), da je Schumacher doista imao No1 ugovor, a njegovi timski kolege No2 ugovor?
Dakle, nešto što bi mogli uzeti kao nepobitan argument?
Ovdje si u pravu. Nemamo dokaz, jer nemamo pristup ugovorima.
Barichello čak tvrdi da u ugovoru nikad nije pisalo da je on No.2 vozač.
Međutim, u ugovoru je stajalo milion stvari koje su se poslije otkrivale.
“Jean Todt talked to me, one to one. It didn’t take very long to do the deal. I said to Jean, ‘If you’re going to give me a contract that says I always have to stay behind Michael, I’ll say, thank you very much, but I’m happy where I am.’ Jean said, ‘No, no, no, we don’t want anything like that.’ And the contract I signed had nothing like that in it. So at the first races in 2000, when I saw that the T-car was just set up for Michael, I said, ‘Why is the T-car not alternating between the two of us?’ And they said, ‘Because it is in Michael’s contract that the T-car is always his.’ There was nothing in my contract about that. Then I began to discover that there were a lot of things in Michael’s contract that were not mentioned in mine.”
Ovaj članak još svašta nešto otkriva, ako nekoga interesuje.
https://www.motorsportmagazine.com/arch ... arrichello
Clark je napisao/la: 04.08.2020., 14:26 If I’m in front and by chance Schumacher is behind and is coming faster and he has a chance to win the race, I don’t need any instructions to let him by...
Ovu situaciju dosta drugih vozača nema ili nije imalo. Jednostavno su morali preteći svog kolegu.
U Ferrariju je bilo okrenuto prema MS. S pravom naravno, ali to onda mijenja neke slike koje su godinama stvarane.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18180
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
I ja bi baš volio znati na koju je to MSovu titulu (jednu od njih) mislio Rubens?
Od 5 titula koje je MS uzeo sa RB kao timskim kolegom, dvije su bile relativno na guzove i teškom mukom zarađene.
2000. i 2003.
Ni u jednoj od te dvije sezone Rubens nije imao rezultate niti je mogao uticati na to da otkine MSu određenu količinu bodova, koja bi donijela titulu Miki i/ili Kimiju.
Čak je 2003. imao par vrlo jakih vikenda, prouzrokovanih lošijom pozicijom u kvalama MSa (zbog formata kvalifikacija) i/ili nekim problemima, gdje je završavao ispred MSa, pa je opet ovaj osvojio titulu.
Jedne prilike sam napisao da je 2003. najbolja Rubensova sezona. Na njegovu nesreću bila je i jedna od Michaelovih najboljih.
2000. je završio hladno četvrti u prvenstvu.
Pa čak ni 2001. nije uspio biti viceprvak.

Ovdje (a možda i na drugoj temi) se prije koji mjesec hladno napisa da je Rubens imao ugovor da je bio no.2 vozač (jbga, ne mogu da nađem post, na znam da li je bio u pitanju @Har Kl ili @bata, mislim da je @Har Kl). Ne znam koliko je bio ozbiljan. A baš smo tada komentarisali da nemamo dokaz, niti imamo pristup ugovorima.....
Ovo za T-car i slične stvari stoji, i apsolutno sa slažem da je to bilo s pravom, s obzirom na 5. godinu staža u ekipi (i šta je sve MS prošao u prethodne 4 godine), kao i na sam kvalitet vozača.
Opet, ne vidim kako to mijenja neke slike koje su godinama stvarane.

Da li to mijenja sliku:
- da je Rubens u godini kada je Ferrari imao al pari bolid sa Mclarenom zavšio na 4. mjestu, čak i iza DCa (2000.);
- zatim u godini kada Ferrari nije ni bio najbolji bolid (2003,.) MS osvaja titulu, a RB završava (u svojoj najboljoj sezoni) opet 4.;
- u godini (2001.) kada je Ferrari dooobro odmaknuo u drugom dijelu sezone i bio dominantan bolid MS osvojio titulu sa 58 bodova ispred DCa, a RB završio, kao treći, opet iza DCa (i to bez ijedne pobjede);
- i da je tek u godinama apsolutne i izrazite dominacije Ferrarija (2002. i 2004.) završavao kao viceprvak (2002. sa 67 bodova zaostatka, a 2004. sa novim sistemom bodovanja sa 34 boda zaostatka, odnosno 56 bodova zaostatka po sistemu bodovanja koji je bio na snazi 2002.)

Da li to mijenja sliku da se, kada mu je Irvine bio timski kolega, dva puta sa vidno lošijim bolidom borio za naslov, dok je taj isti Irvine imao maksimalan domet na 4. mjesto u poretku (3. mjesto, nakon MS DSQ iz kompletne sezone)?

Da ne pominjem ovo što je pomenuto x puta do sada, a evo @Clark je to ponovo naveo, o tome koliko je MS bio brži od JJa u JJovom bolidu i kako se Joss izvrtio u MSovom bolidu....?

Šta mijenja, kakve slike mijenja?
Sliku da je MS imao uvijek podršku ekipe, tj. da je ekipa više na njegovoj strani, nego na strani onih drugih vozača.
Pa to ni najzagriženiji fan MSa neće negirati.

Ili možda ipak MS nije bio toliko "dobar", i da je sve bilo do bolida (iako npr. sezone 1994., 1995., 1997., 1998., 2000. i 2003. govore apsolutno suprotno) , da su mu timske kolege bile smeće, itd...., i da je MS, kako to obožavaju reći neki njegovi hejteri (sa drugih portala) "najveća prevara od F1 vozača/prvaka ikada".
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Barichello je bio klasični No2 vozač. Njemu nije ni trebao ugovor.
Ne sjećam se da sam ja rekao da je Barichello ugovorno vezan da bude No2. vozač.
Možda ako smo govorili o izjavama da su neki vozači bili ugovorno vezani da budu 2. violina. Ali nije ni bitno, daleko od toga da ne smatram da je tako.
To je Jordan davno rekao. I ja vjerujem Jordanu da je to tako. Samo što nemam dokaz osim tih nekoliko izjava.
Ovaj tekst što sam linkao, govori da u ugovoru i ne mora biti stavka da si 2. vozač. Dovoljno je da piše i MS-ovom ugovoru da je on 1. vozač. U tvom ugovoru piše da moraš slušati šefa šta kaže. Šef ti kaže to je u MS-ov ugovoru i ti se slikaj.
Takvu situaciju nismo imali kod drugih šampiona. Pogotovo kod onih šampiona, čija dostignuća volite omaložavati.

To sad sa drugih portala, opet ne znam na koga referišeš. Ja tako niti mislim, niti govorim.

Da budemo jasni do kraja.
Schumacher je imao takav status, da njegove timske kolege nisu imale jednake uslove čak ni na startu sezone. Bili su čak uskraćeni za podatke sa testiranja. MS nije dijelio svoje podatke sa kolegama. Lehto i ekipa ga ne bi pobijedili ni u istim bolidima, to ja i ne sporim. Ali bi bili bliži njemu.Neki čak i značajno bliži.

Mijenja sliku da je MS bio nepobjediv u svim uslovima u odnosu na svoje kolege, osim kad je imao mehanički kvar.
Sjećam se da smo diskutovali oko OFF vikenda.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Bilo bi zanimljivo da Rubinjo sam kaze na koju je sezonu mislio. U Beyond the grid takvu tvrdnju nije iznio, a inace nije poganog jezika, tako da bi bilo izuzetno zanimljivo da kaze u kojoj to sezoni misli da je imao sansu i na osnovu cega. Da li mozda postoje neke stvari koje su nepoznate siroj javnosti a zbog kojih on misli da je imao sansu :? Frantic je dao dobar pregled njegovih sezona, s tim da bih ja ponovio da je moje misljenje da se on od Austrije nikad nije do kraja oporavio. Gdje je 2001 zapocela, tu je 2002 zavrsila posao.

Sto se tice ugovora, tu se ne trebaju puno trositi zivci ni vrijeme. Ne morate biti pravnici da znate da ugovori i nisu bas sveto slovo, narocito u svijetu gdje se vrte ozbiljni novci, i da nisu bez razloga izmisljeni aneksi na ugovore ;) I ja cisto sumnjam da je u Rubensovom ugovoru bilo eksplicite formulisano da je on vozac broj 2. Ali mi je potpuno jasno da su imali razlicite ugovore. Kao sto i svi vozaci imaju, ako nista onda u poglavlju gdje se definisu plate i dodaci na plate :mrgreen:

I ja sam u bivsoj firmi imao bolje uslove od radnih kolega jer sam prelazak uvjetovao beneficijama koje sam imao u firmi u kojoj sam do tad radio, odnosno svojih stecenih prava. Tako se ni Sumaher nije htio odreci svojih stecenih prava, a Rubens je toga morao ili barem trebao biti svjestan.

Sto se tice T cara, tu je bila i dodatna zavrzlama jer je Rubens kocio desnom nogom a Sumaher lijevom pa je setup morao biti poprilicno razlicit.

Eh sad dolazimo do onoga sto je sustina, a to je pitanje da li je Rubens imao pravo da se utrkuje sa Sumaherom na fer osnovi. Koliko puta je ostvario plasman mjesto ispred Sumahera u utrci? Koliko je puta pobijedio da je Sumaher bio na drugom mjestu i da je nije vec osigurao titulu?

Naravno da je MS bio odlican, to niko ozbiljan ne spori, ne znam sto Frantic trosi svoje vrijeme na takve, osim ako i opravdane kritike ne namjerava strpati u isti kos sa tvrdnjom da je on prevara od vozaca.
slika

Post

Clark
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 376
S nama već: 10 god 4 mj
_bataziv_0809 je napisao/la: 05.08.2020., 10:26 Izjave od bilo koga treba uzimati sa dobrom rezervom. Znas i sam da se na F1 pulsu svaka izjava koja dolazi od npr. Hamiltona analizira i traze joj se skrivena znacenja. Slicna stvar je sa svakom izjavom iz Mercedeseovog tabora.
Što ekipa na F1 pulsu radi od Hamiltonovih izjava, ili izjava Mercedesa, me ne muči puno.
Da dijelu tih "analiza" manjka objektivnosti, to je istina. No to ostavljam Hamiltonovim i Mercedesovim pratiteljima da ih argumentirano ispravljaju.
Zasto mislis da je komplikovana?
E sad sta mislis da je njegova krivica tu? Sto je cekao do zadnjeg momenta da pusti Sumahera ili? Znamo li kad je timska naredba izdata? U kojem krugu?
Njegovo drzanje i odgovori novinarima poslije utrke mi je nesto najneugodnije sto sam vidio sve ove godine pracenja F1.
Za mogućnost naredbe znalo se i prije utrke, a izdana je nakon zadnjih odlazaka u boks, u 64. krugu.

Da, Rubensova krivica, ako to tako možemo nazvati, je način na koji je ta zamjena obavljena. Ako ga nisi do tad propustio, nisi trebao ni na cilju.
Schumacherova krivica je što je pretekao Rubensa. Jedna od stvari iz njegove karijere koje mu zamjeram.
Ferrarijeva je krivica što su toliko dugo inzistirali na zamjeni kad su vidjeli da joj se Rubens opire. Trebali su ostaviti stvar na miru i riješit je nakon utrke.

Har Kl je napisao/la: 05.08.2020., 10:50 Hvala na brojkama. Ja se ne sjećam brojki koje sam pročitao, mislim da su bile bliže. Tvoje uzimam kao mjerodavnije :thumbs:
Opet poenta stoji. 0,279 i 0,118 i nije velika razlika. Alonso je ipak TOP vozač. O Bottasu ću možda nekad ponovo nešto reći, zaista sada nemam vremena, a ni volje da pregledam sezone prije F1
Brojke je najbolje samostalno pogledati i proanalizirati, za svaki slulčaj. Ne gledamo na iste stvari na isti način.
I još čisto radi usporedbe. Bottas dosad za Hamiltonom u prosjeku kasni 0,136 (100,166%).
2007. Hamilton je kasnio za Alonsom 0,005 (100,004%).
Mogu li se ja umiješati kratko ovdje samo da ubacim dodatne izjave.
Ako ćemo uzimati izjave aktera, onda uzmimo i ovu u obzir.
https://www.grandprix247.com/2015/03/20 ... d-be-mine/
Ja zaista ne znam na koju sezonu je RB mislio, to nije ni pojasnio. Ovaj link sam stavio samo da se vidi kako se citiranjem različitih izjava može dovesti u zabludu korisnik koji nije aktivno gledao te sezone.
Ja sam stava da u 10 šampionskih godina on ne bi uzeo nijednu pored MS.
Ali također sam stava, da su RB pustili da se bori za šampionat (bar u prvoj polusezoni) da bi stvari bile drugačije, što se tiče omjera.
Možda RB ne bi mogao osvojiti pehar, ali je mogao uticati na to da MS ne uzme bar 1/5 titula.
Zanimljiva izjava. Bez dodatnog Rubensovog pojašnjenja, teško ju je komentirati.
Ono na što mogu dati komentar je to da je Rubens u jednoj sezoni utjecao na Schumacherovu titulu. A to je ona iz 2003..
Po mom mišljenju to je jedna od Schumacherovih lošijih kampanja (puno dobrih stvari, ali i dosta loših). Tad je nekim svojiim vožnjama Rubens u konačnici dosta pomogao Schumacheru.
Ovdje si u pravu. Nemamo dokaz, jer nemamo pristup ugovorima.
Barichello čak tvrdi da u ugovoru nikad nije pisalo da je on No.2 vozač.
Međutim, u ugovoru je stajalo milion stvari koje su se poslije otkrivale.
Evo, konkretno za treći bolid. Takvu stavku u ugovoru imao je Jacques Villeneuve.
Ovu situaciju dosta drugih vozača nema ili nije imalo. Jednostavno su morali preteći svog kolegu.
Ako može malo pojašnjenje.
Misliš da nije bilo situacija u kojima je vozač svojevoljno pustio momčadskog kolegu ili da nije bilo situacija u kojima su se koristile momčadske naredbe?

Har Kl je napisao/la: 05.08.2020., 14:08 To je Jordan davno rekao. I ja vjerujem Jordanu da je to tako. Samo što nemam dokaz osim tih nekoliko izjava.
Je li ta Jordanova izjava od prije par mjeseci u kontradikciji s ovim?
Har Kl je napisao/la: 05.08.2020., 10:50 “Jean Todt talked to me, one to one. It didn’t take very long to do the deal. I said to Jean, ‘If you’re going to give me a contract that says I always have to stay behind Michael, I’ll say, thank you very much, but I’m happy where I am.’ Jean said, ‘No, no, no, we don’t want anything like that.’ And the contract I signed had nothing like that in it.



Ovaj tekst što sam linkao, govori da u ugovoru i ne mora biti stavka da si 2. vozač. Dovoljno je da piše i MS-ovom ugovoru da je on 1. vozač. U tvom ugovoru piše da moraš slušati šefa šta kaže. Šef ti kaže to je u MS-ov ugovoru i ti se slikaj.
Takvu situaciju nismo imali kod drugih šampiona. Pogotovo kod onih šampiona, čija dostignuća volite omaložavati.
Senna je imao No1 ugovor u Lotusu, Piquet isto. Doduše nisu se nešto posebno usrećili, ali ti ugovori su činjenica.
Da budemo jasni do kraja.
Schumacher je imao takav status, da njegove timske kolege nisu imale jednake uslove čak ni na startu sezone. Bili su čak uskraćeni za podatke sa testiranja. MS nije dijelio svoje podatke sa kolegama. Lehto i ekipa ga ne bi pobijedili ni u istim bolidima, to ja i ne sporim. Ali bi bili bliži njemu.Neki čak i značajno bliži.
Može izvor. I detaljnija pojašnjenja.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Clark je napisao/la: 05.08.2020., 15:48
Ovu situaciju dosta drugih vozača nema ili nije imalo. Jednostavno su morali preteći svog kolegu.
Ako može malo pojašnjenje.
Misliš da nije bilo situacija u kojima je vozač svojevoljno pustio momčadskog kolegu ili da nije bilo situacija u kojima su se koristile momčadske naredbe?
Naravno da je bilo i to čak i u slučajevima kad se nije titula odlučivala. Ali ne od početka sezone. Obično to bude kad se titula lomi i kad je drugi vozač van relanih šansi za naslov. Prošle godine smo u Bakuu vidjeli trku između Hamiltona i Bottasa, gdje Hamiltonu nisu dali ni undercut taktiku niti jače modove motora da koristi u napadu.
Clark je napisao/la: 05.08.2020., 15:48
Har Kl je napisao/la: 05.08.2020., 14:08 To je Jordan davno rekao. I ja vjerujem Jordanu da je to tako. Samo što nemam dokaz osim tih nekoliko izjava.

Je li ta Jordanova izjava od prije par mjeseci u kontradikciji s ovim?
Har Kl je napisao/la: 05.08.2020., 10:50 “Jean Todt talked to me, one to one. It didn’t take very long to do the deal. I said to Jean, ‘If you’re going to give me a contract that says I always have to stay behind Michael, I’ll say, thank you very much, but I’m happy where I am.’ Jean said, ‘No, no, no, we don’t want anything like that.’ And the contract I signed had nothing like that in it.
Mala kritika kolega, nismo na natjecanju. Ja sam postavio cijeli citat, a ne samo jedan dio. Ja vam priznajem na startu da imate bolje znanje iz istorije od mene. Ako diskusija ide u tom pravcu da se dokazivamo, ja se unaprijed predajem :)
Jordanova izjava je upotunosti usaglašena sa zadnjim dijelom citata
said, ‘Why is the T-car not alternating between the two of us?’ And they said, ‘Because it is in Michael’s contract that the T-car is always his.’ There was nothing in my contract about that. Then I began to discover that there were a lot of things in Michael’s contract that were not mentioned in mine.”
Već sam objasnio kako ja gledam na ovo, a ti si citirao ispod.
Clark je napisao/la: 05.08.2020., 15:48
Da budemo jasni do kraja.
Schumacher je imao takav status, da njegove timske kolege nisu imale jednake uslove čak ni na startu sezone. Bili su čak uskraćeni za podatke sa testiranja. MS nije dijelio svoje podatke sa kolegama. Lehto i ekipa ga ne bi pobijedili ni u istim bolidima, to ja i ne sporim. Ali bi bili bliži njemu.Neki čak i značajno bliži.
Može izvor. I detaljnija pojašnjenja.
Nemam izvor. Treba na google upisati izjave Herbert, Verstappen, Barrichello.
Ne znam šta detaljnije da pojasnim. Da bi njegove kolege bile bliže njemu u unutar timskom duelu ili da one-way telemetry?
Kad se vratio sa pauze, prvi put se našao u situaciji da je bio jednak sa svojim kolegom i taj kolega ga je dobio 3:0 po sezonama. Znam, znam nije to isti MS. Sve znam, ali semafor i dalje govori 3:0.

Za kraj, u raspravu sam ušao, samo zato što sam vidio da se ne prilažu svi linkovi, koji bacaju drugačije svjetlo na neka dešavanja. Te sam linkove postavio, jer sam ih se sjetio. Dalje me sjećanje napušta, a ne da mi se podsjećati svih tih dešavanja.
Pogotovo jer nisam od onih koji umanjuju MS-ove uspjehe :thumbs:

Post

Clark
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 376
S nama već: 10 god 4 mj
Har Kl je napisao/la: 05.08.2020., 16:26 Naravno da je bilo i to čak i u slučajevima kad se nije titula odlučivala. Ali ne od početka sezone. Obično to bude kad se titula lomi i kad je drugi vozač van relanih šansi za naslov. Prošle godine smo u Bakuu vidjeli trku između Hamiltona i Bottasa, gdje Hamiltonu nisu dali ni undercut taktiku niti jače modove motora da koristi u napadu.
Ako idemo po tom kriteriju, Barrichello je već tada bio van igre za naslov.
Mala kritika kolega, nismo na natjecanju. Ja sam postavio cijeli citat, a ne samo jedan dio. Ja vam priznajem na startu da imate bolje znanje iz istorije od mene. Ako diskusija ide u tom pravcu da se dokazivamo, ja se unaprijed predajem :)
Jordanova izjava je upotunosti usaglašena sa zadnjim dijelom citata
Ova Jordanova izjava?
Looking back at all the contracts I had to sign with Ferrari when Schumacher was sitting there. He was really talented, but there’s one thing that speaks to him. In every contract, I had to sign on behalf of Irvine, Barrichello or anyone else, there was a clause stating that they should always play the second violin behind Schumacher. I wish he was the best, but he’s not.

Zašto je ovaj dio bitan za Jordanovu izjavu?
said, ‘Why is the T-car not alternating between the two of us?’ And they said, ‘Because it is in Michael’s contract that the T-car is always his.’ There was nothing in my contract about that. Then I began to discover that there were a lot of things in Michael’s contract that were not mentioned in mine.”

Nemam izvor. Treba na google upisati izjave Herbert, Verstappen, Barrichello.
Ne znam šta detaljnije da pojasnim. Da bi njegove kolege bile bliže njemu u unutar timskom duelu ili da one-way telemetry?
Od njih je jedino Herbert pričao o uskraćivanju telemetrije nakon prve ili druge utrke 1995..
Verstappen je drobio o različitim bolidima bez ikakvih dokaza. Što je napravio u njegovom bolidu u Njemačkoj, već sam spomenuo.
A spomenut ću i dvije utrke bez Schumachera u Italiji i Portugalu 1994.. Što su tamo napravili? Zašto bi ih tad Benetton zakinuo za "bolje" bolide?
Koliko znam, Barrichello nikad nije govorio o uskraćivanju podataka ili različitoj opremi.

Koji su podaci uskraćeni s testiranja i kojem vozaču?

Kad se vratio sa pauze, prvi put se našao u situaciji da je bio jednak sa svojim kolegom i taj kolega ga je dobio 3:0 po sezonama. Znam, znam nije to isti MS. Sve znam, ali semafor i dalje govori 3:0.
Puno toga semafori govore...

O Schumacheru i Rosbergu nekom drugom prilikom.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18180
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Premotaj svoje postove @Har Kl od prije 2-3-4 mjeseca (ova tema, eventualno Hamiltonova).
Nisam siguran 100%, ali to da je Rubens po ugovoru bio No.2 vozač je bio dio tvog jednog posta.
Ali nema veze.
Verujem da si to "ispalio" onako na brzinu (dešava se svima), pa si danas to ipak malo drugačije napisao.

Ne znam (ne mogu se sjetiti) za slučaj da su mu kolege bile uskraćene za podatke sa testiranja.

Takođe, na kraju te priče o OFF vikendima, ispravio sam se i rekao da nije bilo u potpunosti skroz tako (tj. da su MSa kolege mogle pobijediti samo uz kvar/probleme na njegovom bolidu ili ako je ovaj već riješio pitanje titule prvaka), ali da se ti vikendi (čisti vikendi za oba vozača) kada su mu timske kolege bili bolji, mogli nabrojati na prste (bukvalno).
Još nešto, sjećam se dobro da sam dodao i to da ukoliko je neki timski kolega bio brži/bolji od MSa, to nije nužno značilo da je MS imao off vikend.
Pa i Bottas je znao dobiti Hamiltona, a da Hamilton nije imao off vikend.
Pa npr. i Fisichella je znao biti bolji od Alonsa, itd, itd....

Još jedna mala ispravka za par postova iznad.
Irvineov max. domet je bilo drugo mjesto 1999. , nakon MSovog loma noge :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
@Frantic, ne mogu toliko premotavati.
Lakše mi je da priznam :) Nije moj stil pisanja da pišem za nekoga da je prevara u sportu, ili da ga omalovažavam :thumbs:
Bitan je kontekst, šta sam rekao. Svoje razmišljanje koje sam gore napisao je odavno generisano u mom mozgu.

@Clark, da se lagano izvučem iz istorije.
Jordan po nekoj logici stvari zna šta govori. On je neke stvari gledao koje mi nismo. Nemam razloga da mu ne vjerujem. Kao što je RB rekao, nije napisano da uvijek mora biti iza MS, ali tek poslije je otkrivao da ono što nije napisano kod njega, ne znači da nije napisano negdje drugo.
Ili ćemo baš uzeti zdravo za gotovo, da su ugovori toliko detaljno napisani da opisuju i korištenje T-car. Ja bih prije rekao da je to puno generalnije opisano i da vrijedi za neke opšte slučajeve.
Što se tiče podataka sa testiranja i telemetrije treninga koje MS nije htio dijeliti sa kolegama, možda je to percepcija koja ostala u mojoj glavi nakon svih ovih godina. Znam za sve te priče koje spominješ, ali to i dalje ne pobija ono što su rekli. Samo dokazuje da su ovi ipak lošiji vozači od MS.
Ne mogu sad se vraćati unazad i tražiti druge izjave. Ako nema, vjerovatno sam ili umislio ili pogrešno čuo. Ipak je to bilo prije 20-25 godina.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
[ link do slike ]

Zna li iko nesto vise o ovome?
slika

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Vidio je i ja nedavno i ostao zgrožen. Ali ne znam kada je izvješena.

Edit: 1988., evo priče:
http://formula-2.blogspot.com/2013/01/q ... er_26.html

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
https://telesport.telegram.hr/price/wil ... dne-epohe/

Dobar Dinin tekst :klanjam:

@dmj zasto za Villeneuvea kazes da je klaun i dezurno zanovijetalo? Pitam te zato sto si navodio karakterne osobine pojedinih vozaca....on je jednostavno takav karakter, takav je bio i dok je bio sampion....ili jednostavno predstave na stazi moraju biti mjerilo kad je neko "tvrd karakter" a kad je neko klaun?
slika

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Prigovor je na mjestu, to je uistinu dio karaktera kod Jakova Novoselca. Više se odnosilo činjenicu da to, kao drukčije, može biti simpatično dok je netko na vrhu, odnosno dok svojim vožnjama doprinosi uspjesima i rezultatima. A kada se istroše krediti i kada više ne donosi ništa momčadima za koje nastupa, pa ni sportu u cjelini, na prigovore se počinje gledati drukčije, kao izraz nekakve frustracije zbog vlastite nesposobnosti... Ne kažem da je posve pravedno, ali tako je.

A i na čisto osobnoj razini, uvijek sam daleko više volio i cijenio Damona Hilla nego JV-a, pa se to mora odraziti i u tekstu... :)

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Aha, tako sam i pretpostavljao :pivo: dalo se to zaključiti i po činjenici da si ga stavio na pretposljednje mjesto među svjetskim šampionima na svojoj listi :P

Smatram da je on daleko potcjenjen vozač i da bi ga nekoliko sretnijih karijernih odluka trasiralo kao puno višem mjestu na svim listama, pa tako i tvojoj. Ali sto i on sam kaže (parafraziram odgovor na pitanje je li prelazak u McLaren 1999 trebao značiti još pobjeda i naslova): "You never know. You only know what you havw, not what you would may have gotten".

Ta karijera je trebala stati 2002/2003, sve kasnije je bilo klasično tezgarenje. Ne treba zaboraviti ni odlične vožnje u kanti od BAR-a, bez obzira koliko šarlatanska ta ekipa bila, ipak je on tu kantu dogurao i do dva podija, ali najbolja vožnja je bila, bar za mene, Austrija 2002, ali toga se sjećaju samo rijetki fanatici :bonk:

Sa druge strane ja jako cijenim autentične ličnosti, koje se ne pretvaraju da su bilo šta i zbog toga mi je Villeneuve između ostalog drag. No bullshit pristup kao kod Laude i Jonesa i evo Norrisa od recentnih primjera, a miljama daleko od popeglane PR žabokrečine koju prosipa Lewis. Samo su ljudi alergični na Villeneuvea i ne gledaju šta govori nego a priori odbacuju kao laprdanje zbog razloga koje si i ti sam naveo.

Dok npr. Jody Scheckter za njegovog ćaću kaže da se pretvarao da je luđi nego što zapravo jeste.

I meni je Hill draži i sa njim se mogu poistovjetiti na nekoj osobnoj razini. Ali i Villeneuve mi je drag na svoj način.
slika

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
_bataziv_0809 je napisao/la: 25.08.2020., 12:47No bullshit pristup kao kod Laude i Jonesa i evo Norrisa od recentnih primjera, a miljama daleko od popeglane PR žabokrečine koju prosipa Lewis.
Dodao bih tu Ricciarda i Hulka. Max je imao taj no bullshit pristup u početku, zadnje 2-3 sezone je promjena. Charles od početka političar žešći.
slikaslika

Post

fjaka
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 417
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: jordan
_bataziv_0809 je napisao/la: 24.08.2020., 17:56 https://telesport.telegram.hr/price/wil ... dne-epohe/

Dobar Dinin tekst :klanjam:
Tako smo dobili upravo nevjerojatan statistički podatak: četvrti puta zaredom, čovjek koji je osvojio titulu za Williams neposredno nakon toga je otišao iz te momčadi….
nikad nisan iša za tin da ih je toliko bilo :klanjam: uopće a kamoli u jednoj ekipi :klanjam:

ošle 1 u penziju ili na tuđe bolide. šta je pomalo i tužno, no 1 na bolidu je priznanje cijelom timu a ne samo vozaču.

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Dani je napisao/la: 20.07.2020., 17:40Sjećam se tada optužbi iz jednog dijela f1 zajednice da se to dogodilo jer je “program pogriješio u vožnji mclarena”. Naime tvrdili su da je taj mclaren kompjuterski vožen i da Mika obavlja samo osnovne funkcije. Imam dojam da se ništa nije promijenilo.
Kolega Dani prekopirao sam ti komentar kao post, nadam se da se ne ljutis :pivo: i da to nije kontra pravila :?

Moze li malo vise detalja o ovome? Ja se nesto kao sjecam, tj.kad sam procitao tvoj komentar ucinilo mi se da znam nesto o tome, definitivno sam sad zbunjen...
slika

Post

Dani Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2324
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Nema problema.
slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Dani je napisao/la: 04.09.2020., 18:37Nema problema.
Pa napisi koju o toj kontroverzi, ja se fkt ne sjecam :thumbs:

Napisem kasnije i ja jedan osvrt na finale sezone 1999. :pivo:
slika

Post

_bataziv_0809
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1747
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: McLaren
Clark je napisao/la: 05.08.2020., 15:48Ono na što mogu dati komentar je to da je Rubens u jednoj sezoni utjecao na Schumacherovu titulu. A to je ona iz 2003..
Po mom mišljenju to je jedna od Schumacherovih lošijih kampanja (puno dobrih stvari, ali i dosta loših). Tad je nekim svojiim vožnjama Rubens u konačnici dosta pomogao Schumacheru.
Vrlo zanimljivo opazanje. Narocito iz razloga sto je u direktnoj suprotnosti sa misljenjem nekih forumskih senatora (dmj i Frantic), a i meni je 2003.njegova druga najbolja sezona poslije 2000.

Zbog cega mislis da je to jedna od losijih kampanja?
slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡