@bato
Na ovo tvoje
Može se i ovako reći: kad Ferrari na startu sezone ima loš bolid koji se tokom sezone poboljšava tu je Šumaher zaslužan za poboljšanja.
Slawen (a i ja) možemo odgovoriti slijedeće, tj. Slawen je već napisao
Taj bolid kako kazu bio prava glavobolja za voziti, jer Schumacher je vise volio v12 motore jer dosta znao kociti istim, pa je morao mijenjati stil voznje. Kada smo kod stila voznje, i zbog cega je znao obuzdati taj bolid, jeste sto je znao kako da smiri zadnji kraj bolida, njegov fokus je bio takav da je gledao kako da brze prodje kroz zavoje, a s tim da kasnije smiruje bolid koji je znao da plese. Takav stil voznje danas ne postoji. Sada imamo more aerodinamickih pomagala, koje doslovno zalijepe bolid na zemlju. Opet je uzeo 3 pobjede na tom bolidu, a dokaz napretka je upravo druga polovina sezone, dakle zasluga i inzenjerima, kao i njemu.
Prema tome, @Lotus, taj argument možeš koristiti za neke fanbojiće MS (samo, ne znam koliko ima više fanbojića MSa, jer smo svi u lijepim, srednjim godinama), ustvari više za fanbojiće nekih drugih vozača, a koji su možda Hamiltonovi "hejteri" (ružna riječ, ali neka bude tako).
Dalje, kaže čovjek ovo
Hajde stavimo na vagu put oba vozaca i vidimo tezinu lanaca pri osvajanju titula. Uporno ignorisete neke od cinjenica.
Što i ja trubim, svakodnevno.
Uporno se neke stvari ignorišu i uporno se pokušava izjednačiti dominacija `99 (2000.) - 2004. sa dominacijom 2014.-202x.
A iole objektivnoj osobi, koja se razumije u sport je jasno, da nisu za iste rečenice.
Jer su bolidi generalno Benza generalno dominatniji od Ferrarijevih onomad, jer više stvari oko tehničkog pravilnika ide na mlin Benza, nego što je išlo u korist Ferrarija i jer je puno više odluka u vezi dešavanja na stazi išlo u korist Benza, nego tada Ferrarija.
Uporno se to pokušava izjednačiti.
Znam da se ne može izmjeriti, ali jednostavno nije jednako.
Za druga @Danija, već sam ovdje prije cca. 3 godine napisao jedan komentar, u kojem sam baš njega quotao, a na istu temu (tj. na isti komentar kakv je ovaj njegov iznad). Pa da ga ponovim (i malo proširim).
Meni MS nije najveći i najbolji zbog statistike. Već zbog nekih drugih stvari.
Ako ćemo samo o
statistici onda je MS postao veći od Senne u Suzuki 2000. (3. titula i 43. pobjeda), a najveći svih vremena u Magny Coursu 2002. (5. titula i 60 i neka pobjeda po redu).
A Hamilton će postati najveći kada (ako) ove sezone ostvari još 6 pobjeda i na nekoj stazi na kojoj osigura 7. titulu prvaka.
Naravno, ako ćemo samo o statistici.
Zato možemo govoriti o statistički najuspješnijem vozaču (jbga, to se godinama govori za MSa, jel tako?

)
Ako bi samo tako gledali, tj. ako bi samo statistika bila jedino i isključivo mjerilo veličine nekog vozača, Jim Clark je onda jedva na granici TOP 10 (i po titulama - dijeli 11. mjesto; i po pobjedama - dijeli 9. mjesto).
Dakle, ne, meni MS nije najveći i najbolji zbog statistike. Već mi je najveći i najbolji zbog NEKIH DRUGIH stvari u kojima ga ja smatram boljim od npr. Senne, kao i u nekim TREĆIM stvarima u kojima ga smatram boljim od npr. Hamiltona (naravno da ima i stvari u kojima su i Senna i Hamilton bolji od MSa). Naravno, MOJE mišljenje.
Druže @Heat, meni stvarno, ali stvarno, nema ništa extra odrinary, master uber class, niti "za svršavanja", u onom krugu Q3 za VN Štajerske. Eto, jebeš Bottasa (nebitno što je završio kvale iza npr. Sainza), ali meni je ono bilo sa takvom lakoćom i smatram (ne mogu znati) da je i u Benzu, ali i u Hamiltonu, bilo još rezerve. Kao što rekoh, ono jeste odličan krug, ali imao je on i boljih Q krugova, i po kiši, i po onako malo mokrom/promjenjivom, i po suhom, naravno. Nikakvo negiranje i nipodaštavanje Lewisovog umijeća po kiši. Časna pionirska.
Što se tiče HarKl-ja, pa i njemu su razni forumaši isto tako podastirali linkove u vezi mnogih stvari. I uglavnom, jedni drugima trubimo i trubimo, i bla, bla, bla, te se rasprave završe sa agreee to disagree.
I za kraj JPM i MSC u Maleziji 2002, incident je identičan onom incidentu Vettel i Rosberga 2016, samo onaj što je udario nije u oba slučaja dobio kaznu
Kao prvo, nije baš identičan (2016, bio djelić sekunde prije i Red Bull između), a i Nico je imao prostor za relativno širu putanju od JPMa
Zavisi kako gledaš na to "ko je koga udario" i u jednom i u drugom incidentu?
Kao što sam rekao, pretjerana je kazna Montoyu.
De nađi još šta za paralelu iz 2000-2004 sa 2014-2019.
