Povijest F1
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18180
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
P.Hill i Hawthorn imaju 3 pobjede
Od dvostrukih Ascari ima 13 pobjeda
Brabham 3 titule - 14 pobjeda
Prost 4 - 51
Fangio 5 - 24
Lewis 6 - 84
Michael 7 - 91
Od dvostrukih Ascari ima 13 pobjeda
Brabham 3 titule - 14 pobjeda
Prost 4 - 51
Fangio 5 - 24
Lewis 6 - 84
Michael 7 - 91
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Na današnji dan 2016. Pascal je učinio nešto vanserijski,nešto "Out of this world"... uzeo je bod u Manoru na VN Austrije 2016 !



-
SebastianFerrari
- Formula 4
- Postovi: 313
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
Najdraži mi vozač uz Seba, on je izvlačio iz manora i saubera nemoguće 

- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Zamisli što bi tek izvukao iz Mercedesa da mu se usude dati,ali naravno , ne žele da se Lujo naljuti pa da ne bi objavio koji status o svemu tome ..SebastianFerrari je napisao/la: 20.06.2020., 22:30 Najdraži mi vozač uz Seba, on je izvlačio iz manora i saubera nemoguće![]()

-
SebastianFerrari
- Formula 4
- Postovi: 313
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
Osvojio bi naslov k'o lujo 2015Wehrlein94 je napisao/la: 20.06.2020., 22:41Zamisli što bi tek izvukao iz Mercedesa da mu se usude dati,ali naravno , ne žele da se Lujo naljuti pa da ne bi objavio koji status o svemu tome ..SebastianFerrari je napisao/la: 20.06.2020., 22:30 Najdraži mi vozač uz Seba, on je izvlačio iz manora i saubera nemoguće![]()
![]()
- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Ma kakav Lujo,pa imao je 11 pole positiona u prvih 12 utrka samo ..
-
SebastianFerrari
- Formula 4
- Postovi: 313
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
Wehrlein bi imao 12 od 12 

- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Na današnji dan prije 10 godina, "not bad for a number 2 driver " pobjeda Marka Webbera u Silverstoneu .
-
dmj
- GP3
- Postovi: 975
- S nama već: 5 god 3 mj
25 godina od Fangiove smrti. Recimo da sam se podosta potrudio oko ovog članka.
https://telesport.telegram.hr/price/maestro/
https://telesport.telegram.hr/price/maestro/
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7159
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Odlično Dino!dmj je napisao/la: 17.07.2020., 22:06 25 godina od Fangiove smrti. Recimo da sam se podosta potrudio oko ovog članka.
https://telesport.telegram.hr/price/maestro/
Mislio sam prije da 'el chueco' ima veze sa njegovim hodom.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 1 mj
- Navija za: Raikkonen
Odličan članak
Obožavam čitati Dinovu stranicu na Telesportu

Obožavam čitati Dinovu stranicu na Telesportu
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18180
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Da ne idem tamo u off
Dalje, agree to disagree da su imali najbolji bolid 2000.
Bili su al pari i po pouzdanosti i po brzini sa Mclarenom (veću prednost je imao Benz u odnosu na Ferrari 2018.)
Uopšte nije u najblažu ruku bezobrazno reći da je MS imao jače konkurente.
U sezonama kad je osvajao titule - Hill, Hill, Mika, DC do pola sezone, niko, JPM & Kimi, niko
U sezonama kd se još borio za titule ali ih nije osvojio - JV (jbga, on nije baš reprezentativan kad pričamo o jačini konkurenata, ali ga moram nabrojati), Mika, Alonso
Ham u sezonama kada je osvajao titule - Massa, Rosberg 2x, Vettel djelimično, Vettel, niko, a i ove sezone će biti niko
U sezonama kada se borio ali nije osvojio titule - Kimi, Alonso, Webber, Vettel, Rosberg
Dalje, generalno za MSa - Piquet, Senna, Prost, Mansell, Patrese - ajd svi na zalascima karijera (mada su i Prost i Mansell u svojim zadnjim kompletnim sezonama osvojili i titule), Alesi, Berger, HHF, Ralf, Fisico
Da i ovdje ponovim
Mclaren 1988-1991, Ferrari 2000-2004 i Red Bull 2010-2013, kad ih zajedno staviš na kamaru, su kamilica za Mercedes 2014-202x.
Istom logikom i Ferrari je u prvom dijelu 2001. imao konkurenciju u vidu Mclarena._bataziv_0809 je napisao/la: 19.07.2020., 17:33 Nije vidio komentar na tweet nego se kod ponovnog navodjenja pogresnog podatka zahvalio Srdjanu navodeci da je to od njega saznao![]()
U kontekstu konkurenata mislim da je u najblazu ruku bezobrazno reci da je Sumaher imao jace konkurente, pogotovo ako pricamo o sezonama kad je osvajao titule, ali i generalno.Slavenowsky je napisao/la: 19.07.2020., 17:00
Barichello nije mogao bolje, jer Barichello nije bio kalibar ravan Schumacheru, no u istom bolidu Schumachera u ono vrijeme imati Kimi-ja, Alonsa, Montoy-u, rezlutat bi bio mozda drugacij I btw. Schumacher je svoju eru zasluzio tako sto je imao 4 mucne godine sa Ferrarijem, pa njegova dominacija ima malu tezinu, plus imao je i bolje i jace konkurente, dok Hamilton je imao sta???
Pravu dominaciju Ferrarija smo imali samo 2002 i 2004, dok Mercedesa imas od 2014 pa sve do danas i do 2022 cemo imati, to je skoro jedna decenija! Ne mozes ni blizu porediti te dvije dominacije i nicija nije ovoliko trajala...
Dominacija Ferrarija je bila 2001, 2002, 2004, a i 2000 su takodjer imali najbolji bolid ali je McLaren bio tu negdje, ali manje pouzdan.
Takodjer Mercedes nije imao konkurencije 2014, 2015 i 2016, dok 2017, 2018 i 2019 (u drugom dijelu sezone) itelako jeste.
Prema tome, svaka dominacija jeste dosadna narocito ako dominira ekipa za koju nemas simpatija.
Dalje, agree to disagree da su imali najbolji bolid 2000.
Bili su al pari i po pouzdanosti i po brzini sa Mclarenom (veću prednost je imao Benz u odnosu na Ferrari 2018.)
Uopšte nije u najblažu ruku bezobrazno reći da je MS imao jače konkurente.
U sezonama kad je osvajao titule - Hill, Hill, Mika, DC do pola sezone, niko, JPM & Kimi, niko
U sezonama kd se još borio za titule ali ih nije osvojio - JV (jbga, on nije baš reprezentativan kad pričamo o jačini konkurenata, ali ga moram nabrojati), Mika, Alonso
Ham u sezonama kada je osvajao titule - Massa, Rosberg 2x, Vettel djelimično, Vettel, niko, a i ove sezone će biti niko
U sezonama kada se borio ali nije osvojio titule - Kimi, Alonso, Webber, Vettel, Rosberg
Dalje, generalno za MSa - Piquet, Senna, Prost, Mansell, Patrese - ajd svi na zalascima karijera (mada su i Prost i Mansell u svojim zadnjim kompletnim sezonama osvojili i titule), Alesi, Berger, HHF, Ralf, Fisico
Da i ovdje ponovim
Mclaren 1988-1991, Ferrari 2000-2004 i Red Bull 2010-2013, kad ih zajedno staviš na kamaru, su kamilica za Mercedes 2014-202x.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Bez čitanja cijelog teksta, samo mi zapalo za oko 2000 i snaga bolida... ja bih rekao da je 1999. bio jači Ferrari, ali 2000. je bio jači McLaren, ne pričam napamet, gledao sve utrke te dvije sezone 



- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
2001 je bila "neizvjesna" do formacijskog kruga u Monacu.Frantic je napisao/la: 19.07.2020., 17:52 Istom logikom i Ferrari je u prvom dijelu 2001. imao konkurenciju u vidu Mclarena.
Dalje, agree to disagree da su imali najbolji bolid 2000.
Bili su al pari i po pouzdanosti i po brzini sa Mclarenom (veću prednost je imao Benz u odnosu na Ferrari 2018.)
Uopšte nije u najblažu ruku bezobrazno reći da je MS imao jače konkurente.
U sezonama kad je osvajao titule - Hill, Hill, Mika, DC do pola sezone, niko, JPM & Kimi, niko
U sezonama kd se još borio za titule ali ih nije osvojio - JV (jbga, on nije baš reprezentativan kad pričamo o jačini konkurenata, ali ga moram nabrojati), Mika, Alonso
Ham u sezonama kada je osvajao titule - Massa, Rosberg 2x, Vettel djelimično, Vettel, niko, a i ove sezone će biti niko
U sezonama kada se borio ali nije osvojio titule - Kimi, Alonso, Webber, Vettel, Rosberg
Dalje, generalno za MSa - Piquet, Senna, Prost, Mansell, Patrese - ajd svi na zalascima karijera (mada su i Prost i Mansell u svojim zadnjim kompletnim sezonama osvojili i titule), Alesi, Berger, HHF, Ralf, Fisico
Da i ovdje ponovim
Mclaren 1988-1991, Ferrari 2000-2004 i Red Bull 2010-2013, kad ih zajedno staviš na kamaru, su kamilica za Mercedes 2014-202x.
2000 jeste bila al pari i tu ne bi niko imao nista prigovoriti ni da je Mika uzeo , ali na kraju je ipak pouzdanost presudila i naravno cinjenica da je Sumaher bolje kapitalizirao utrke u kojima je Mika ostajao bez plasmana. Benz jeste imao vecu prednost 2018, tu se mozemo sloziti.
Sto se tice konkurenata, prvo znam da me gadjas otrovnom strelicom za Vilneva, necu se upecati

Moje je misljenje da su Sumaherovi jedini realni konkurenti Hill, Mika i Alonso a da je ostalo sve manje vise zanemarivo.
Hamiltonovi realni konkurenti su Alonso, Kimi, Rosberg i Vettel, ostalo je također zanemarivo, mada bi se tu možda mogao dodati i Button.
Kada govorimo o sezonama kada je Sumaher osvojio titule, tu su Hill i Mika, ostalo je šamaranje nedorasle konkurencije jer JPM i Kimi su bili klinci na pocetku karijera, a DC nikad nije imao kontinuitet i slican je Bottasu.
Alonso ga je 2006 pobijedio fair and square vrlo slicno kao on Miku 2000.
Mislim da Piqueta, Patresea, Mansella, Prosta mozemo samo uslovno tu spomenuti zbog cinjenice da je vozio u isto vrijeme kad i oni, a sa njima se nije direktno borio za titulu, dok su Alesi, Berger, HHF, Ralf i Fisico ipak drugi ešalon.
Sto se tice Hamiltona u prvoj sezoni se borio za titulu sa Alonsom (aktuelnim šampionom u istom autu) i najboljim Kimijem ikada (uz 2005), u drugoj ne mozemo reci da se borio samo sa Massom, bio je tu i Kimi u konkurenciji bar do Belgije, nakon toga su borbe za titulu sa Rosbergom i Vettelom kao četverostrukim šampionom.
Od ostalih konkurenata kad nije bilo šampionske mogućnostu tu je i timski kolega i opet tada aktuelni šampion Button, zatim Massa, Webber, Schumacher, Max, Ricciardo (koje mozemo spomenuti u slicnom kontekstu kao sto Sumaheru spominjemo vozace sa kojima se nije borio za titule).
Opet kad i to sve stavimo na stranu, Hamilton je ipak imao puno jače timske kolege i zbog toga ipak smatram da je poređenje promašeno. Bezobrazno ipak nije prava riječ i sad je ipak povlacim, vise je bio bezobrazan kontekst u kojem je kolega kojeg sam citirao to navodio (Hamiltonu maltene sve palo s neba)


- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Za 2000. i 2001. sam vec napisao Franticu. 2003 nisam ni spomenuo, tu svi dobro znamo sta i kako je presudilo. Kako se danas pjeni na Mercedes, tad se pjenilo na Ferrari.Slavenowsky je napisao/la: 19.07.2020., 18:26
Iskljuci moje favorizovanje Ferrarija, tacnije kao navijaca, sto se mene licno tice zbog svoje nesposobnosti nisu ni zasluzili bolje, a kako su krenuli blize se novom rekordu bez titule! No, pustimo se toga.
2000, 2001, 2003 nije bila dominacija, ne mozemo porediti ni blizu ovoj sto Mercedes ima, RBR je imao isto 4 godine dominaciju, od toga dvije nisu bile toliko dominantne. Dakle Mercedes kao mehanicki produkt je ucinio Hamiltona ovo sto sada jeste! Mercedes je imao mali pad forme, no pitanje koliko je taj pad forme bio realan? Kroz svaku sezonu imali su neki safe mode gdje nije morao da forsira, a samim time su radili kao "malu" neizvijesnost u sampionatu! Vidjelo se iz aviona da Mercedes se igra sa svojom konkurencijom.
I sam Mercedes je znao u koliko bi imao sezonu poput 2014, 2015, pa sve do danas, F1 bi dozivjela potpuni krah. S toga su dozvolili utrkivanje unutar tima, mozda najuzbudljivija sezona od kako je nastala hibridna era, cak smo svi mi koji ne volimo Mercedes imali neke od favorita. Hamilton sem Rosberga 2016 NIKOG nije imao kao pravog konkurenta i onda kada je imao, vrsio je psihicku torturu, gdje je sebe smatrao podredjenim, a nekon toga se nije nesto pretjerano zalio. hmmm sto li?
Nadji bilo kojeg vozaca koji je imao nevjerovatnu srecu u F1 kao on! Zamisli tvoj prvi debi u F1 i umalo postanes F1 prvak?? I samo nakon jedne godine bome i bi! Onda opet promjena sredine, gdje samo u prvoj ili experimentalno sezoni imas 5 zaredom pole pozicija i jednu pobjedu sto i nije lose za "svijez" tim! Godina dana kasnije imamo ovo sto imamo. Rosberg-ov put je bio tezak do titule, opet cu reci da je bio pravi sonjo sto je odustao od F1, jer nikada sem tada vise necemo znati kolika je nadmoc Hamiltona kao vozaca ili Mercedesa kao vanserijskog stroja! Danas je opet bilo pisanje po konkurenciji, vodis u utrci, pobjediti ces, ulazis u boks, stavljas nove gume i krades onaj jedan bod od brzog kruga!
Hamiltonu se zlatnim plocnicima poplocavaju staze da se skine Schumacher, to je jasan cilj britanske masinerije, koja sikanira sve ostale sem Hamiltona. Pogledaj samo kolika je moc doticnog, da boji Mercedes u crno, kao u znak podrske crnoj rasi!!! Zar to nije apsurdno! Bojiti bilo sta, a da se odnosi na ljudsku rasu je nista drugo nego rasizam. U ovom slucaju crna boja prevladava, sto znaci niti jedna druga boja nije vazna, a trebale bi biti SVE!
Jadnostavno on moze uzeti oboriti sve moguce rekorde, statisticki bice najdominatniji vozac ikada, ali nikada nece imati karizmu Senne, Schumachera, Laude itd..

Sta znaci "mehanicki produkt"?
Jesi li ti ozbiljan kad tvrdis a je sreca sto je on najbolji debitant u povijesti sporta uz Jacques Villeneuvea?

Rosberg je morao otici u ekstrem i opet mu ni to vjerovatno ne bi bilo dovoljno da nije bilo Malezije.
Ovo za britansku masineriju, koliko god mi ista bila ogavna, stvarno ne mogu komentarisati.


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18180
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Pa Michael se u nekim sezonama borio i sa DCijem, Ralfom (aludiram na Hamiltonovu borbu sa Kimijem do Belgije 2008), itd.......
Jbte, pa taj DC mu je moooožda izbio jednu titulu.....
Doduše, ne svojom kvalitetnom vožnjom, već idiotlukom.
Dakle, JPM i Kimi su 2003. bili nedorasli klinci.
Ja smatram da nisu.
A i da su bili klinci, bili su vrlo brzi klinci.
Nedorasli klinac (Alonso) je 2005. uzeo titulu (doduše ne MSu), već drugom, sada već dvije godine starijem, ali već doraslom klincu (Kimiju).
Kimi je najbolje sezonu odvozio 2005.
Da je 2007. vozio kao 2005. uopšte ne bi imali onakvu dramu za titulu.
I gle kako je odjednom Rosberg postao "vozačina".
Ne u kontekstu ove priče, već u kontekstu trenutnih dešavanja u F1, u kontekstu Bottasa....
Ništa @Slaven nije pogriješio.
Sjeo odmah u najbolji bolid.
Nakon 2. mjesta i titule, slijedi par sezona u vrlo dobrom, na momente i odličnom bolidu, doduše malo nepouzdanom, u kojem se fino vidjelo ponašanje dotičnog kad nije sve po njegovom.
Potom praktično dolazak na gotovo sa jednom probnom sezonom u kojoj su se testirale gume, kao onaj završni šlag za tortu.
Da li je Hamiltonu sve palo s neba?
Po mom mišljenju, više jeste, nego nije.
Ali eto i da mu nije sve palo s neba, to opet ne može u istu rečenicu MSom (još jedna u nizu od stvari kod Hamiltona koje ne mogu u istu rečenicu sa istom tom stvari kod MSa), koji je (zanemarimo Jordan) sjeo u midfield ekipu, doveo je do vrha, potom sjeo u najveću F1 ekipu, ali nakon najveće krize (1992-1995), u kojoj je ta ekipa bila teški midfield. Da bi se onda 5 godina mučio dok nije, napokon, donio ti titulu. Da bi, u sezoni nakon što je postao statistički najuspješniji vozač F1 ikad (a to je postao na VN Francuske 2002.), odvozio možda i najbolju sezonu u karijeri (2003.).
Hamiltonov put je dosta lakši i lagodniji.
Ti to možeš meni priznati ili ne, ali nisam ja bitan.
Odgovori sam sebi. Al` pošteno.
Za JV nije bila namjera pecanje, već je bilo ograđivanje da mi slučajno ne bi rekao: Vidi sad Frantiče, kako je JV odjednom bitan.

Jbte, pa taj DC mu je moooožda izbio jednu titulu.....
Doduše, ne svojom kvalitetnom vožnjom, već idiotlukom.
Dakle, JPM i Kimi su 2003. bili nedorasli klinci.
Ja smatram da nisu.
A i da su bili klinci, bili su vrlo brzi klinci.
Nedorasli klinac (Alonso) je 2005. uzeo titulu (doduše ne MSu), već drugom, sada već dvije godine starijem, ali već doraslom klincu (Kimiju).
Kimi je najbolje sezonu odvozio 2005.
Da je 2007. vozio kao 2005. uopšte ne bi imali onakvu dramu za titulu.
I gle kako je odjednom Rosberg postao "vozačina".
Ne u kontekstu ove priče, već u kontekstu trenutnih dešavanja u F1, u kontekstu Bottasa....
Ništa @Slaven nije pogriješio.
Sjeo odmah u najbolji bolid.
Nakon 2. mjesta i titule, slijedi par sezona u vrlo dobrom, na momente i odličnom bolidu, doduše malo nepouzdanom, u kojem se fino vidjelo ponašanje dotičnog kad nije sve po njegovom.
Potom praktično dolazak na gotovo sa jednom probnom sezonom u kojoj su se testirale gume, kao onaj završni šlag za tortu.
Da li je Hamiltonu sve palo s neba?
Po mom mišljenju, više jeste, nego nije.
Ali eto i da mu nije sve palo s neba, to opet ne može u istu rečenicu MSom (još jedna u nizu od stvari kod Hamiltona koje ne mogu u istu rečenicu sa istom tom stvari kod MSa), koji je (zanemarimo Jordan) sjeo u midfield ekipu, doveo je do vrha, potom sjeo u najveću F1 ekipu, ali nakon najveće krize (1992-1995), u kojoj je ta ekipa bila teški midfield. Da bi se onda 5 godina mučio dok nije, napokon, donio ti titulu. Da bi, u sezoni nakon što je postao statistički najuspješniji vozač F1 ikad (a to je postao na VN Francuske 2002.), odvozio možda i najbolju sezonu u karijeri (2003.).
Hamiltonov put je dosta lakši i lagodniji.
Ti to možeš meni priznati ili ne, ali nisam ja bitan.
Odgovori sam sebi. Al` pošteno.
Za JV nije bila namjera pecanje, već je bilo ograđivanje da mi slučajno ne bi rekao: Vidi sad Frantiče, kako je JV odjednom bitan.


Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Treba imati muda pa napraviti veliki iskorak u karijeri. Treba imati muda sjesti na vrucu stolicu, pa istu hladiti i dokazati da si vrijedan toga. Zasto ce Schumacher imati veliki respekt, zato sto je iz odlicnog Benttona otisao sa svojom inzenjerskom ekipom u cilju da vrate Ferrari-ju staru slavu, a znamo u kakvoj je banani bio Ferrari!
Dosao je sa timom i krenuli su od nule! 4 godine teskog rada, frustracija, te loma noge, na kraju ne dobijes titulu na tanjiru, vec kroz mrkotrpan rad! Ferrari je 4 godine gradio svoju masineriju, tim strucnjaka koje su imali, su zajedno s njim napravili bolid koji je "dominirao"! S toga se ne moze jedan Barichello ili bilo koji drugi vozac staviti u kontekst sa Schumacherom.
Sada prelaz Hamiltona u Mercedes je bio pun pogodak, jer imati u ekipi Browna (koji je donjeo titulu timu koji je btw. na pocetku sezone vazio za najeceg autsajdera, cak nisu imali para za testiranje hej, pa na kraju profurase sezonu) je bingo. Plus, kada te Mercedes kupi, a Mercedes ima pare, onda ce isti sigurno evoluirati, sto je na kraju i bilo tako. Rosberg je sa timom od samoga pocetka i dizali su tim slicnim principom kao sto je to radio Ferrari. Neki uporno govore kako hibridna era nema nikakve veze sa onom starom, nema u tehnickom pravilniku, ali tim strucnjaka koji se je gradio kroz jedan period je napravio ovo sto sada Mercedes ima.
Neko je predhodno napisao, da je Hamilton jedva cekao da ode iz McLarena i to je tacno, otisao je u vec dobro pripremljeni Mercedes koji mu je donjeo vise nego sto je McLaren u predhodnoj sezoni. Znaci otisao je sa magarca na konja.
Dakle citava karijera Hamiltona se je zasnivala na dobrim odlukama, a ne na mrkotrpnom radu. Treba nekada dokazati da si vrijedan te silne statistike, koju evo s lakocom obara.
Dosao je sa timom i krenuli su od nule! 4 godine teskog rada, frustracija, te loma noge, na kraju ne dobijes titulu na tanjiru, vec kroz mrkotrpan rad! Ferrari je 4 godine gradio svoju masineriju, tim strucnjaka koje su imali, su zajedno s njim napravili bolid koji je "dominirao"! S toga se ne moze jedan Barichello ili bilo koji drugi vozac staviti u kontekst sa Schumacherom.
Sada prelaz Hamiltona u Mercedes je bio pun pogodak, jer imati u ekipi Browna (koji je donjeo titulu timu koji je btw. na pocetku sezone vazio za najeceg autsajdera, cak nisu imali para za testiranje hej, pa na kraju profurase sezonu) je bingo. Plus, kada te Mercedes kupi, a Mercedes ima pare, onda ce isti sigurno evoluirati, sto je na kraju i bilo tako. Rosberg je sa timom od samoga pocetka i dizali su tim slicnim principom kao sto je to radio Ferrari. Neki uporno govore kako hibridna era nema nikakve veze sa onom starom, nema u tehnickom pravilniku, ali tim strucnjaka koji se je gradio kroz jedan period je napravio ovo sto sada Mercedes ima.
Neko je predhodno napisao, da je Hamilton jedva cekao da ode iz McLarena i to je tacno, otisao je u vec dobro pripremljeni Mercedes koji mu je donjeo vise nego sto je McLaren u predhodnoj sezoni. Znaci otisao je sa magarca na konja.
Dakle citava karijera Hamiltona se je zasnivala na dobrim odlukama, a ne na mrkotrpnom radu. Treba nekada dokazati da si vrijedan te silne statistike, koju evo s lakocom obara.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
-Kimi je do Belgije 2008. kao aktuelni šampion itekako bio u igri, ne znam kako je to uporedivo sa DC i Ralfom koji nikad nisu imali kontinuitet, ali nebitno. Ništa DC nije oduzeo Šumaheru, koliko god se od toga nastojalo praviti nešto više, jedan vozač se držao trkaće linije po teškim kišnim uslovima, drugi zbog istih uslova naletio na njega i to je to, game over.Frantic je napisao/la: 19.07.2020., 19:30 Pa Michael se u nekim sezonama borio i sa DCijem, Ralfom (aludiram na Hamiltonovu borbu sa Kimijem do Belgije 2008), itd.......
Jbte, pa taj DC mu je moooožda izbio jednu titulu.....
Doduše, ne svojom kvalitetnom vožnjom, već idiotlukom.
Dakle, JPM i Kimi su 2003. bili nedorasli klinci.
Ja smatram da nisu.
A i da su bili klinci, bili su vrlo brzi klinci.
Nedorasli klinac (Alonso) je 2005. uzeo titulu (doduše ne MSu), već drugom, sada već dvije godine starijem, ali već doraslom klincu (Kimiju).
Kimi je najbolje sezonu odvozio 2005.
Da je 2007. vozio kao 2005. uopšte ne bi imali onakvu dramu za titulu.
I gle kako je odjednom Rosberg postao "vozačina".
Ne u kontekstu ove priče, već u kontekstu trenutnih dešavanja u F1, u kontekstu Bottasa....
Ništa @Slaven nije pogriješio.
Sjeo odmah u najbolji bolid.
Nakon 2. mjesta i titule, slijedi par sezona u vrlo dobrom, na momente i odličnom bolidu, doduše malo nepouzdanom, u kojem se fino vidjelo ponašanje dotičnog kad nije sve po njegovom.
Potom praktično dolazak na gotovo sa jednom probnom sezonom u kojoj su se testirale gume, kao onaj završni šlag za tortu.
Da li je Hamiltonu sve palo s neba?
Po mom mišljenju, više jeste, nego nije.
Ali eto i da mu nije sve palo s neba, to opet ne može u istu rečenicu MSom (još jedna u nizu od stvari kod Hamiltona koje ne mogu u istu rečenicu sa istom tom stvari kod MSa), koji je (zanemarimo Jordan) sjeo u midfield ekipu, doveo je do vrha, potom sjeo u najveću F1 ekipu, ali nakon najveće krize (1992-1995), u kojoj je ta ekipa bila teški midfield. Da bi se onda 5 godina mučio dok nije, napokon, donio ti titulu. Da bi, u sezoni nakon što je postao statistički najuspješniji vozač F1 ikad (a to je postao na VN Francuske 2002.), odvozio možda i najbolju sezonu u karijeri (2003.).
Hamiltonov put je dosta lakši i lagodniji.
Ti to možeš meni priznati ili ne, ali nisam ja bitan.
Odgovori sam sebi. Al` pošteno.
Za JV nije bila namjera pecanje, već je bilo ograđivanje da mi slučajno ne bi rekao: Vidi sad Frantiče, kako je JV odjednom bitan.![]()
![]()
-2003. konkurencija jesu bili i brzi i nedorasli klinci, jedno apsolutno ne isključuje drugo, nije brzina jedini faktor koji donosi pobjede i titule. I bez svinjarije sa gumama, Šumaher im je tu titulu uzeo na iskustvo. Oni jednostavno nisu imali dovoljno utakmica u nogama da uzmu ponuđeno, a on je tu smogao snage da je uzme iako je sezonu prije uzeo sve što se uzeti moglo. I slažem se da je to njegova mnogo jaka sezona, ali dok sam pri ovoj pameti smatrat ću da ju je ipak nešto drugo prelomilo. Za mene, kao što rekoh, njegova 2000-ta pa sve ostale daleko iza, ali recimo i da je 2003. druga na toj listi.
-Da se 2007. u Meklarenu znalo ko kosi ko vodu nosi, Kimi da je vozio ko Fangio ne bi ni u ludilu uzeo tu titulu. Ali ju je uzeo Piquetovski, na iskustvo, uzeo ju je tako sto je sve ponuđeno iskoristio, slično kao Šumaher 2003. Zbog toga meni ta titula, iako sam bio duboko ožalošćen kad se to desilo, ipak ima posebnu težinu. Doduše smatram da mu se sve propušteno vratilo tada.
2005. je ipak bilo forsiranja kad se to nije moralo i sa benefit of heindsight se može reci da se u nekoliko navrata nije trebalo ići na sve ili ništa, nego na damage limitation, ali šta je tu je. Auto jednostavno nije bio pouzdan. Također nekoliko trka idu njemu na dušu, ali sve u svemu tu je Kimi bio na peaku karijere.
-Rosberg za mene nikad neće biti "vozačina", već jedan od rođenja privilegovani pojedinac sa dobrom zaleđinom, koji jeste solidan vozač, ali koji je imao sve uslove ovog svijeta da se bavi samo i isključivo vožnjom, dok su drugi za njega radili sve ostalo. I koji je morao otići do ekstrema da uzme tu jednu titulu, a koji mu opet ne bi bio dovoljan da mu je rival samo bogdu vise sreće imao. Ali je čovjek šampion, sviđalo se to meni ili ne, a ne sviđa mi se.

-U najbolji bolid se ne sjeda tek tako. Tu nema štele, jer da je ima, u njima bi sjedili Dinizi, Roseti, Jongovi, Lavađiji, Strolovi i Latifiji, Osim toga isti bolid je vozio i aktuelni dvostruki šampion i u istom je izgubio od Hamiltona. To se nikad ne treba izgubiti iz vida.
-Nije sam Šumaher doveo Benetton do vrha, niti je sam doveo Ferrari na onaj nivo, to je rezultat rada mnogo ljudi, od Briatorea, Walkinshawa preko Di Montezemola, Todta, Brawna, Brynea itd.....to sad već ulazimo u sferu mitomanije u kojoj nemam namjeru učestvovati, dovoljno smo o tome raspredali. Osim toga ni sam Šumaher nikad u životu ne bi izjavio da je sve to samo njegova zasluga.
-Ne znam zaista po čemu je to Hamiltonov put lakši i lagodniji. Obojica su od samog starta imali zaleđinu jakih likova (Briatore i Dennis) koju su zaradili sopstvenom briljantošću, a ne tako što su ispali iz nečijih muda (Rosberg). Obojica su se kockali sa prelaskom u drugu ekipu, Šumaher u onaj očajni Ferrari, Hamilton u Mercedes koji je bio nepoznanica i ekipa koja je zadnju sezonu pred njegov prelazak završila kao petoplasirana. Dalji tok događaja nije bez njihovih zasluga, ali nije ni isključivo njihova zasluga. Razlike postoje naravno, ali ja ne smatram da su toliko drastične. Pritome ne gajim pretjerane lične simpatije ni za jednog od njih dvojice.
-Damon Hill je za mene lično neprikosnoven po težini puta, a opet mu sve to ne bi bilo dovoljno da mu ne bi jaranske usluge Marka Blundella.
