Podvuko si crtu nakon 12. trke

Nakon 14. je 7,5:6,5
Odgovor na tvoje pitanje na kraju je 2004., naravno.
S tim ti vjerovatno čekaš od nekog drugog da ti odgovori na to pitanje, a ne ja ili @Manijak.
Edit
Ili @Ferrari
Dao Bog da ti Mercedes na svakoj idućoj utrci bude tako brži kao što je Ferrari bio brži na tim utrkama.Har Kl je napisao/la: 27.04.2020., 12:10 Ante, ovo je površna analiza. Već na prvu vidim grešku. U Kini je Mercedes bio sporiji, možda čak i od RB. ... Mađarskoj ste bili brži u svakom dijelu, osim u onom dijelu gdje je zbog kiše Hamilton uzeo PP.
Nisu imali dominantan bolid, značenje te riječi se često zaboravlja, ali su imali a) brži bolid u većini utrka, b) veću prednost kad su brži i mali zaostatak kad nisu brži.Har Kl je napisao/la: 27.04.2020., 12:10 Što se tiče komforne zone, to stoji da je Mercedes imao više utrka u komfornoj zoni. Međutim ne stoji da je to samo zato što su bili dominantni, već zato što su i vozači Ferarrija slabije odrađivali neke stvari, nekad zbog sebe nekad zbog ekipe.
Sigurno je mogao drugačije odvoziti kao i ostali akteri toga sudara, ali nije to neka velika greška. Uobičajen potez kojim je išao zatvoriti Verstappena i koji je viđen mnogo puta prije toga. Tu se Vettelu zamjera šta je valjda trebao (ne znam točno kako) predvidjeti neke stvari u budućnosti, isto kao i Ferrariju u nekim utrkama sezonu kasnije. Realno niti je Vettel mogao znati da će Raikkonen onako dobro startati, niti je Raikkonen mogao znati kako će se Vettel točno kretati na startu.Vettel-Ferrari je napisao/la: 25.04.2020., 22:52 Opet kažem teška je ŠBBKBB situacija, ali će Vettel uvijek ostati kao jedan od krivaca za incident, kao i pitanje je li morao?!
Vettel je istina imao više toga za izgubiti od Leclerca, kao i puno veći pritisak na leđima od grešaka od njeg, ali je to potpuno normalno kada se usporede njihove karijere i ostvarenja u F1, jedan ima 13 punih sezona u karijeri, od tog 5 punih u Ferrariju, četiri titule naslova prva, tri druga mjesta, dok drugi ima 2 pune sezone u F1, od tog jednu u Alfi, drugu u Ferrariju. No i pored tog svega, Leclerc je imao bolju sezonu od Vettela, bolju u gotovo u svakom segmentu, što si Vettel nikako nije trebao dopustiti.avetma je napisao/la: 27.04.2020., 11:03 Vozači griješe, Vettel više od prosjeka, ali bi bilo naivno zanemariti okolnosti. Griješi i Leclerc koji je u sezonu ušao s jedinim ciljem pobijediti Vettela, a kamoli da se išao bakćati s Mercedesima. Doduše, išao je, na par utrka, pa smo vidjeli kako je to završavalo. U Italiji odlično, u Njemačkoj ili Azerbajdžanu malo manje odlično.
Zašto je Vettelova greška u Kanadi veća od Leclercove greške u Monzi? Kraćenje zavoja je kraćenje zavoja, zašto se jedno računa kao greška, a drugo se ne spominje? Jer su suci u prvom slučaju uzeli pobjedu, a u drugom nisu?Vettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:13 Što se tiče bakćanja s Mercedesom, nije da su obojica pretjerano imali takvih situacija (nažalost), ali i u tom segmentu po meni je dosta bolji Leclerc bio. Ustvari u tom bakćanju s Mercedesom njemu se može jedino zamjeriti Baku i Njemačka, ali je to bitno drugačija situacija od Vettelovih grešaka u Bahrainu i Kanadi
Mislim da je veća (štetnija) zbog mjesta na stazi na kojem se desila, jer posljedice koje bi Vettela imao da nije dobio kaznu bi imala veći utjecaj na ostatak već kod Leclerca. Čisto zbog tog meni je osobno to teža vozačka greška, jer se dogodila na mjestu gdje se plaća veća šteta.avetma je napisao/la: 27.04.2020., 15:16Zašto je Vettelova greška u Kanadi veća od Leclercove greške u Monzi? Kraćenje zavoja je kraćenje zavoja, zašto se jedno računa kao greška, a drugo se ne spominje? Jer su suci u prvom slučaju uzeli pobjedu, a u drugom nisu?Vettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:13 Što se tiče bakćanja s Mercedesom, nije da su obojica pretjerano imali takvih situacija (nažalost), ali i u tom segmentu po meni je dosta bolji Leclerc bio. Ustvari u tom bakćanju s Mercedesom njemu se može jedino zamjeriti Baku i Njemačka, ali je to bitno drugačija situacija od Vettelovih grešaka u Bahrainu i Kanadi![]()
To mu je najveći krimen prošle sezone, prije svega jer je drugog vozača doveo u opasnost, ali nema veze s bakćanjem s Mercedesom i tim zašto sam se referencirao na tvoj post. Da je glupost jest, možda najveća Ferrarijevih vozača prošle sezone.avetma je napisao/la: 27.04.2020., 15:16 Gdje je Leclercovo zabijanje u zid u Monaku na domaćoj utrci?
Bullshit od kazne, isto kao i kazna na gridu zbog ko fol nepoštivanja zastava na treningu u SAD-u. Svi smo se zajapurili neposredno nakon tih utrka, ali što više vremena prolazi to će svima biti jasnije da je to takva glupost koja se može dogoditi samo ako potpuni idiot sjedi u ulozi suca. Sječa hektra zemlje u prvom zavoju Meksika se tolerirala sa smiješnim obrazloženjem, a da ne spominjem manje "high-profile" slučajeve poput Pereza u Singapuru kad ga se nije kaznilo jednostavno zato jer nitko nije išao za tim. O suđenju u F1 nitko sa zrnom mozga nema ništa pametno za reći u zadnjih par godina. Bez obzira slažete li se s nekom odlukom ili ne - nitko ne može poreći daVettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:33 Ali, kad se pogleda crno na bijelo, Vettel nije kažnjen zbog kraćenja zovoja već zbog nesigurnog povratka na stazu, što je vjerujem Hamilton lukavo iskoristio i utjecao na sudce.
Sa svim rečenim se slažem, ali je kazna ostala kakva jest. Mnogo više tad sam želio da se Vettel i Ferrari odlučnije pobune zbog sudačke odluke nego što je Vettel izvodio ono s zamjenom 2. za 1. poziciju i Ferrari s zastavom što je označavalo pobjedu (tad još uvijek prvom) ekipe u 2019., točnije predstavom za mase.avetma je napisao/la: 27.04.2020., 15:49Bullshit od kazne, isto kao i kazna na gridu zbog ko fol nepoštivanja zastava na treningu u SAD-u. Svi smo se zajapurili neposredno nakon tih utrka, ali što više vremena prolazi to će svima biti jasnije da je to takva glupost koja se može dogoditi samo ako potpuni idiot sjedi u ulozi suca. Sječa hektra zemlje u prvom zavoju Meksika se tolerirala sa smiješnim obrazloženjem, a da ne spominjem manje "high-profile" slučajeve poput Pereza u Singapuru kad ga se nije kaznilo jednostavno zato jer nitko nije išao za tim. O suđenju u F1 nitko sa zrnom mozga nema ništa pametno za reći u zadnjih par godina. Bez obzira slažete li se s nekom odlukom ili ne - nitko ne može poreći daVettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:33 Ali, kad se pogleda crno na bijelo, Vettel nije kažnjen zbog kraćenja zovoja već zbog nesigurnog povratka na stazu, što je vjerujem Hamilton lukavo iskoristio i utjecao na sudce.
a) nema konzistentnosti
b) pravila mijenjaju od slučaja do slučaja, kako nešto iskrsne
c) različita postava sudaca svakog vikenda s nejasnim pravilnikom ne može dati vozačima jasnu sliku što smiju raditi, a što ne.
Jer nužno i nesigurno nekad se ne moraju isključivati, a Vettelov povratak na stazu u Kanadi je bio okarakteriziran kao namjerno nesiguran i to ako se ne varam na osnovu yt videa nekog od bivših vozača F1.Ja se ne slažem da je ono bio nesiguran povratak na stazu, već nužan, ali to više nema veze s Leclercom u Spa i Italiji, kao i mnošto sličnih situacija, koje se nerijetko viđaju.
To je prije svega bio skup nesretnih okolnosti. Zatvaranje Verstappena je bilo možda preagresivno, pogotovo uzevši u obzir povijest s Verstappenom i činjenicu da se utrka ne dobiva u prvom zavoju, a lako se gubi, ali to je sad lako pričati. No, siguran sam da bi u sličnim situacijama Vettel nakon tog manje agresivno reagirao.Mazzacane je napisao/la: 27.04.2020., 15:05Sigurno je mogao drugačije odvoziti kao i ostali akteri toga sudara, ali nije to neka velika greška. Uobičajen potez kojim je išao zatvoriti Verstappena i koji je viđen mnogo puta prije toga. Tu se Vettelu zamjera šta je valjda trebao (ne znam točno kako) predvidjeti neke stvari u budućnosti, isto kao i Ferrariju u nekim utrkama sezonu kasnije. Realno niti je Vettel mogao znati da će Raikkonen onako dobro startati, niti je Raikkonen mogao znati kako će se Vettel točno kretati na startu.Vettel-Ferrari je napisao/la: 25.04.2020., 22:52 Opet kažem teška je ŠBBKBB situacija, ali će Vettel uvijek ostati kao jedan od krivaca za incident, kao i pitanje je li morao?!
2017. je svakako uz 2015. najbolja mu u Ferrariju dosad.Mazzacane je napisao/la: 27.04.2020., 15:05 Meni uz 2015., njegova najbolja sezona u Ferrariju i jedna od njegovih najboljih u F1. Šteta šta takve vožnje u većoj mjeri nije prenio na 2018., kada je imao brži i pouzdaniji bolid nego 2017.
Na 11 GP-a Mercedes je imao najbrže vrijeme GP vikenda."Mark (Hughes) and I talked about it last year, I think Ferrari had the quicker car at arguably 11 races and you could say they were equal at 3 or 4, Mercedes certainly had a quicker car at less races last year yet LH won the championship with races to spare"
Malo sam se vratio da pročitam što sam propustio...avetma je napisao/la: 24.04.2020., 10:08 Nisu ni 2018. bili realni kandidati za naslov, ako ćemo iskreno. To što su držali glavu jedva iznad vode u toj borbi za naslov je bilo samo pitanje vremena kad će ih Merc opet pretumbati natrag u vodu. Ali opet, prekretnica sezone u glavama ljudi je DHL u Njemačkoj (11. utrka sezone). Ne
a) pola sekunde prednosti u kvalama Mađarske (12. utrka sezone) i udarac Bottasa u Vettela u toj utrci - HAM odlazi na +24
b) 6 desetinki kašnjenja u Singapuru (15. utrka sezone) i 40 sekundi kašnjenja u utrci - HAM odlazi na +40
c) 6 desetinki kašnjenja u Rusiji (16. utrka sezone) - HAM odlazi na +50
d) P9 zbog strategije s gumama u kišnim kvalama Japana (17. utrka) - HAM odlazi na +67
Ne, sad ćemo pričekati Jonathana Noblea i Teda Kravitza da nam kažu kako je zapravo Ferrari bio dominantan, ali je Vettel to prosuo u Njemačkoj, Italiji, SAD-u i ne znam gdje već ne.
Da zaključim - Vettel je odličan scapegoat. Šuti i radi, kad pogriješi onda to učini spektakularno pa je sav spotlight na njemu, a zaborave se detalji poput činjenice da ekipa nema stratega, da ih Mercedes uvjerljivo tuče već godinama (koliko god mi htjeli vidjeti neku borbu), a svaki put kad prigusti izvuče još malo dodatne snage, taman dovoljno da se naslov osigura bez puno halabuke 2-3 utrke prije kraja sezone. Zato bi bilo zabavno da je tu Leclerc s nekim vozačem br. 2. Tko bi onda bio scapegoat?![]()
Ovo je vec receno ali vjerojatno i najbolji opis omjera snaga u prosloj sezoni..avetma je napisao/la: 27.04.2020., 11:03 Ne samo da je bio brži bolid tijekom većine sezone, nego i još nešto jako bitno: kad su bili brži, onda su bili brži. Nisu morali izvoditi vratolomije i grčevito se braniti. S druge strane, skoro svaki put kad je Ferrari bio brži - to je visilo o jako tankoj niti i svaka greška bi ih vraćala natrag.
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 13:11 Dao Bog da ti Mercedes na svakoj idućoj utrci bude tako brži kao što je Ferrari bio brži na tim utrkama.![]()
Za prvi bold se nikako ne mogu složiti, dok se za drugi slažem.avetma je napisao/la: 27.04.2020., 13:11 Nisu imali dominantan bolid, značenje te riječi se često zaboravlja, ali su imali a) brži bolid u većini utrka, b) veću prednost kad su brži i mali zaostatak kad nisu brži.
Čekaj malo da li si ti na osnovu 1. bolda izveo zaključak 2.bold?Clark je napisao/la: 27.04.2020., 18:55Na 11 GP-a Mercedes je imao najbrže vrijeme GP vikenda."Mark (Hughes) and I talked about it last year, I think Ferrari had the quicker car at arguably 11 races and you could say they were equal at 3 or 4, Mercedes certainly had a quicker car at less races last year yet LH won the championship with races to spare"
Na 8 GP-a Ferrari je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Na 2 GP-a Red Bull je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Odnos najbržeg vremena GP vikenda Mercedes-Ferrari je 12:9 u korist Mercedesa.
Isto tako, Mercedesova forma je nešto manje varirala u odnosu na Ferrarijevu, te kad su zaostajali, ti su zaostatci bili manji.
Toliko o tome da je Ferrari "arguably" brži bolid u 2018.. U najboljem slučaju podjednak. A kad se isključivo pogledaju utrke prednost još lagano više naginje na stranu Mercedesa.
To naravno ne opravdava neke od Vettelovih grešaka, niti osporava da je prvenstvo moglo (trebalo) biti napetije, tj. rješeno nešto kasnije. No barem mit o bržem Ferrariju od Mercedesa pada u vodu.
A kod svih ovih ŠBBKBB analiza stranih stručnjaka zanimljivo je da se u obzir gotovo isključivo uzimaju Vettelovove i Ferrarijeve greške, loša taktika ili nepouzdanost bolida. Drugi kao da ne postoje.
Zato što se vremenom, ova 100 puta ponavljanja tvrdnja, preuzme kao istinita.avetma je napisao/la: 24.04.2020., 10:08 Nisu ni 2018. bili realni kandidati za naslov, ako ćemo iskreno.
Zar nisi to sam rekao u jednom od prošlih postova? U smislu - "ne bi osvojili, ali bi barem doveli borbu za naslov do zadnje trke". Kladio bih se da jesi, a i potražim kad budem imao više vremena.Har Kl je napisao/la: 28.04.2020., 14:19 Meni izgleda kao pravljenje alibija Vettelu, da se pokaže da se ništa ne bi promijenilo da je on bio na nivou na kojem se od njega očekivalo.
To sasvim dovoljno govori, iako se nekako gura ta agenda "alibija", ali mislim da je on potpuno promašen karakter za takve priče."Yes, that is my life,” he says. “Obviously, racing is also my life, but if somebody asked me who are you, then the answer I think I would like to hear from myself is, I’m husband to Hanna and father to my kids and so on. This is who I am."