Sebastian Vettel

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18186
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
@Vetma
Podvuko si crtu nakon 12. trke :mrgreen:
Nakon 14. je 7,5:6,5
Odgovor na tvoje pitanje na kraju je 2004., naravno.
S tim ti vjerovatno čekaš od nekog drugog da ti odgovori na to pitanje, a ne ja ili @Manijak.

Edit
Ili @Ferrari
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Još gore :) Ne znam zašto računam Belgiju kao 14. utrku :facepalm: :mrgreen:

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Ante, ovo je površna analiza. Već na prvu vidim grešku. U Kini je Mercedes bio sporiji, možda čak i od RB. Monako si preskočio gdje je Ferrari bio brži.
U Mađarskoj ste bili brži u svakom dijelu, osim u onom dijelu gdje je zbog kiše Hamilton uzeo PP.
Hvala za Austriju. Ipak je Mercedes bio brži od Ferrarija u prvih nekoliko krugova.
Za pregled utrke po utrku, treba više vremena.
Ja ga sad zaista nemam. Možda da nam otvoriš poseban topic, gdje bi mogli komentarisati na jednom mjestu. Onda je preglednije, jer se može navratiti s vremena na vrijeme sa novim informacijama.

Što se tiče komforne zone, to stoji da je Mercedes imao više utrka u komfornoj zoni. Međutim ne stoji da je to samo zato što su bili dominantni, već zato što su i vozači Ferarrija slabije odrađivali neke stvari, nekad zbog sebe nekad zbog ekipe.
Ako misliš na komplet sezonu, onda se mora vratiti dosta daleko, @Ferarri je dao odgovor.
Ako misliš na utrku, Vettel je bio u komfornoj zoni u Njemačkoj 2018. pa je izletio. Hamilton također godinu dana kasnije.
Kad si u komfornoj zoni jeste lakše voziti, ali opet treba odvesti utrku do kraja.
Kad nisi u komfornoj zoni, pritisak je veći, ali veći je i napadaču i braniocu. A mi i ne pričamo o sezonama 2014-16.
Sam si rekao da Vettel griješi više od prosjeka. Ali Vettel nije plaćen toliko da bi se uklapao u prosjek.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 27.04.2020., 12:10 Ante, ovo je površna analiza. Već na prvu vidim grešku. U Kini je Mercedes bio sporiji, možda čak i od RB. ... Mađarskoj ste bili brži u svakom dijelu, osim u onom dijelu gdje je zbog kiše Hamilton uzeo PP.
Dao Bog da ti Mercedes na svakoj idućoj utrci bude tako brži kao što je Ferrari bio brži na tim utrkama. :)

Za Monako mi promaklo, tu jest Ferrari bio marginalno brži.
Har Kl je napisao/la: 27.04.2020., 12:10 Što se tiče komforne zone, to stoji da je Mercedes imao više utrka u komfornoj zoni. Međutim ne stoji da je to samo zato što su bili dominantni, već zato što su i vozači Ferarrija slabije odrađivali neke stvari, nekad zbog sebe nekad zbog ekipe.
Nisu imali dominantan bolid, značenje te riječi se često zaboravlja, ali su imali a) brži bolid u većini utrka, b) veću prednost kad su brži i mali zaostatak kad nisu brži.

Sasvim dovoljno da vozač kalibra Hamilton bez problema došeta do naslova.

Post

Mazzacane
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 98
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Minardi
Vettel-Ferrari je napisao/la: 25.04.2020., 22:52 Opet kažem teška je ŠBBKBB situacija, ali će Vettel uvijek ostati kao jedan od krivaca za incident, kao i pitanje je li morao?!
Sigurno je mogao drugačije odvoziti kao i ostali akteri toga sudara, ali nije to neka velika greška. Uobičajen potez kojim je išao zatvoriti Verstappena i koji je viđen mnogo puta prije toga. Tu se Vettelu zamjera šta je valjda trebao (ne znam točno kako) predvidjeti neke stvari u budućnosti, isto kao i Ferrariju u nekim utrkama sezonu kasnije. Realno niti je Vettel mogao znati da će Raikkonen onako dobro startati, niti je Raikkonen mogao znati kako će se Vettel točno kretati na startu.

I startovi u Kanadi i Meksiku su više trkaći incidenti nego krivnja određenih vozača, tako da izuzev Bakua, nije imao velikih grešaka te sezone. Te 2017. je veća krivnja bila na Ferrariju, a ne 2018. Gume u Britaniji, motor u Maleziji, svjećica u Japanu. Vettel je sezonu korektno odradio, bilo da se nalazio na početku ili na kraju grida. Kanada s P 18 na P 4, Malezija s P 19 na P 4, Meksiko s P 19 na P 4. Sve tri utrke (odnosno proboj kroz grid) odrađene mirno i staloženo bez cirkusa na stazi.

Meni uz 2015., njegova najbolja sezona u Ferrariju i jedna od njegovih najboljih u F1. Šteta šta takve vožnje u većoj mjeri nije prenio na 2018., kada je imao brži i pouzdaniji bolid nego 2017.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 11:03 Vozači griješe, Vettel više od prosjeka, ali bi bilo naivno zanemariti okolnosti. Griješi i Leclerc koji je u sezonu ušao s jedinim ciljem pobijediti Vettela, a kamoli da se išao bakćati s Mercedesima. Doduše, išao je, na par utrka, pa smo vidjeli kako je to završavalo. U Italiji odlično, u Njemačkoj ili Azerbajdžanu malo manje odlično.
Vettel je istina imao više toga za izgubiti od Leclerca, kao i puno veći pritisak na leđima od grešaka od njeg, ali je to potpuno normalno kada se usporede njihove karijere i ostvarenja u F1, jedan ima 13 punih sezona u karijeri, od tog 5 punih u Ferrariju, četiri titule naslova prva, tri druga mjesta, dok drugi ima 2 pune sezone u F1, od tog jednu u Alfi, drugu u Ferrariju. No i pored tog svega, Leclerc je imao bolju sezonu od Vettela, bolju u gotovo u svakom segmentu, što si Vettel nikako nije trebao dopustiti.

Što se tiče bakćanja s Mercedesom, nije da su obojica pretjerano imali takvih situacija (nažalost), ali i u tom segmentu po meni je dosta bolji Leclerc bio. Ustvari u tom bakćanju s Mercedesom njemu se može jedino zamjeriti Baku i Njemačka, ali je to bitno drugačija situacija od Vettelovih grešaka u Bahrainu i Kanadi, jer u Leclercovom slučaju to bakćanje je bilo indirektnu u vidu boljeg vremena kruga ili tempa u utrci (što ga je u oba slučaja dosta koštalo, ali ne može se dovesti u direktnu poveznicu s Mercedesom kao uzrokom), dok je Vettel na pomenutim stazama u direktnim dvobojima na stazi (protiv Hamiltona) učinio te greške. S druge strane taj Bahrain iz Leclercove perspektive nije uopće bilo bakćanje s Mercedesima (sem vraćanje izgubljene pozicije od Bottasa na startu utrke), dok je za Vettela bilo bakćanje i u kvalifikacijama i u utrci.

Ako u to bakćanje uračunamo i Red Bull, pada mi odmah na pamet VN Velike Britanije i uzbudljive borbe Leclerca protiv Verstappena i Gasly-a, dok je Vettelova protiv Verstappena daleko bila od uzbudljive za oba aktera.

Da ne ispadne kako samo kritiziram Vettela, Leclercu zamjeram Austriju, ne zbog onog prljavog poteza Maxa (čemu je on jednim dijelom svojom reakcijom na njegov napad to priuštio), već zbog tempa u utrci dok je bio u vodstvu, poprilično sam siguran da bi Vettel u takvoj situaciji puno teži plijen bio za Verstappena.
Također mu zamjeram ponašanje na utrci u Singapuru, koju je Vettel uzeo prije svega boljim tempom, tj. zasluženo.

Ono što sam htio za reč jest to da forma Ferrarijevih vozača po meni nije bitno ovisila o Mercedesu u 2019. i pritisku koji je jedan vozač od tog imao, dok drugi nije, već prije od stvari koji vuku iz prijašnjih sezona, s kojim se Lerclerc ne može dovesti u vezu jer nije bio tu i njegova krivica ne može biti u tome što mu je glavni zadatak da pobjedi momčadskog kolegu (u onakvim omjerima snage svakom bi bio, bez obzira ko su akteri), već je krivica Vettela što neke stvari nije prevladao, pogotovo uzevši u obzir iskustvo koje ima.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Vettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:13 Što se tiče bakćanja s Mercedesom, nije da su obojica pretjerano imali takvih situacija (nažalost), ali i u tom segmentu po meni je dosta bolji Leclerc bio. Ustvari u tom bakćanju s Mercedesom njemu se može jedino zamjeriti Baku i Njemačka, ali je to bitno drugačija situacija od Vettelovih grešaka u Bahrainu i Kanadi
Zašto je Vettelova greška u Kanadi veća od Leclercove greške u Monzi? Kraćenje zavoja je kraćenje zavoja, zašto se jedno računa kao greška, a drugo se ne spominje? Jer su suci u prvom slučaju uzeli pobjedu, a u drugom nisu? :)

Gdje je Leclercovo zabijanje u zid u Monaku na domaćoj utrci? Zašto je siječa šikane u Belgiji pod napadima Mercedesa potpuno zaboravljena, po čemu je to drukčije od Vettelove sječe zavoja u Kanadi? Opet, po odluci sudaca? :)

Za čovjeka koji nije imao teret vođe ekipe, ne čini se da je toliko drastična razlika kao što se prikazuje.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Abu Dhabi ti je prošle godine dao najbolju sliku:

Incident VET na prvom treningu - bogovi humora već na Pulsu izbacuju rafale urnebesnih fora.
Incident LEC na drugom treningu - sav humor iščeznuo.

Fora je što bogovi humora uvijek nekako imaju istog navijača u profilu, ili istu kacigu na bedžu, ali neke rane valjda nikad ne zarastu :mrgreen: Provokacije na stranu, shvaćam argument da je LEC još mlad i da će naučiti, ali bio je i Lewis mlad kad je održao lekciju u McLarenu 2007., pa svejedno nije imao spin u Australiji, Meksiku, udaranje u zid u Monaku, Azerbajdžanu, Njemačkoj, sječu zavoja u Italiji i Belgiji (sad nabrajam sve što mi padne na pamet, ali ako gledamo kroz mikroskop VET, onda je fer da gledamo i ostale) i tako dalje.

I sad mogu zaokružiti misao s onim s čim sam počeo - jedva čekam da VET ode iz Ferrarija, pa da cirkus bude potpun, ali ovaj put bez Pedra koji bi primao udarce za sve.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 15:16
Vettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:13 Što se tiče bakćanja s Mercedesom, nije da su obojica pretjerano imali takvih situacija (nažalost), ali i u tom segmentu po meni je dosta bolji Leclerc bio. Ustvari u tom bakćanju s Mercedesom njemu se može jedino zamjeriti Baku i Njemačka, ali je to bitno drugačija situacija od Vettelovih grešaka u Bahrainu i Kanadi
Zašto je Vettelova greška u Kanadi veća od Leclercove greške u Monzi? Kraćenje zavoja je kraćenje zavoja, zašto se jedno računa kao greška, a drugo se ne spominje? Jer su suci u prvom slučaju uzeli pobjedu, a u drugom nisu? :)
Mislim da je veća (štetnija) zbog mjesta na stazi na kojem se desila, jer posljedice koje bi Vettela imao da nije dobio kaznu bi imala veći utjecaj na ostatak već kod Leclerca. Čisto zbog tog meni je osobno to teža vozačka greška, jer se dogodila na mjestu gdje se plaća veća šteta.

Sad što se tiče kazne, da je kažnjen Vettel zbog kraćenja zavoja u Kanadi bilo bi nebično zašto Leclerc nije u Spa i Italiji, osobno sam tad mislio da će kazna i uslijediti. Ali, kad se pogleda crno na bijelo, Vettel nije kažnjen zbog kraćenja zovoja već zbog nesigurnog povratka na stazu, što je vjerujem Hamilton lukavo iskoristio i utjecao na sudce. Ja se ne slažem da je ono bio nesiguran povratak na stazu, već nužan, ali to više nema veze s Leclercom u Spa i Italiji, kao i mnošto sličnih situacija, koje se nerijetko viđaju.
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 15:16 Gdje je Leclercovo zabijanje u zid u Monaku na domaćoj utrci?
To mu je najveći krimen prošle sezone, prije svega jer je drugog vozača doveo u opasnost, ali nema veze s bakćanjem s Mercedesom i tim zašto sam se referencirao na tvoj post. Da je glupost jest, možda najveća Ferrarijevih vozača prošle sezone.

Post

AlkY
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3820
S nama već: 8 god 1 mj
Navija za: McLaren
Lokacija: Gorski kotar
Greske Vettela i Leclerca su greske vozaca , nije upitno da su oboje pogrijesili. Makar je jedan vozac Vettel a drugi Leclerc.
A to sta se Vettelove greske puno vise gledaju nego Charleseove smo vec , pocetkom prosle sezone , pisali jako puno.
Da ne ponavljam iste rijeci tada i sada , sasvim je logicno da ce potezi Seba biti pod povecalom naspram Leclerca.
Ali , budimo realni , kad oboje pogrijese to treba i priznati. A ne Sebove greske nazivati kako su se vec nazivale , a Charlesove prakticki ni ne gledat kao greske.
slikaslika slika

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Vettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:33 Ali, kad se pogleda crno na bijelo, Vettel nije kažnjen zbog kraćenja zovoja već zbog nesigurnog povratka na stazu, što je vjerujem Hamilton lukavo iskoristio i utjecao na sudce.
Bullshit od kazne, isto kao i kazna na gridu zbog ko fol nepoštivanja zastava na treningu u SAD-u. Svi smo se zajapurili neposredno nakon tih utrka, ali što više vremena prolazi to će svima biti jasnije da je to takva glupost koja se može dogoditi samo ako potpuni idiot sjedi u ulozi suca. Sječa hektra zemlje u prvom zavoju Meksika se tolerirala sa smiješnim obrazloženjem, a da ne spominjem manje "high-profile" slučajeve poput Pereza u Singapuru kad ga se nije kaznilo jednostavno zato jer nitko nije išao za tim. O suđenju u F1 nitko sa zrnom mozga nema ništa pametno za reći u zadnjih par godina. Bez obzira slažete li se s nekom odlukom ili ne - nitko ne može poreći da
a) nema konzistentnosti
b) pravila mijenjaju od slučaja do slučaja, kako nešto iskrsne
c) različita postava sudaca svakog vikenda s nejasnim pravilnikom ne može dati vozačima jasnu sliku što smiju raditi, a što ne.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 15:49
Vettel-Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 15:33 Ali, kad se pogleda crno na bijelo, Vettel nije kažnjen zbog kraćenja zovoja već zbog nesigurnog povratka na stazu, što je vjerujem Hamilton lukavo iskoristio i utjecao na sudce.
Bullshit od kazne, isto kao i kazna na gridu zbog ko fol nepoštivanja zastava na treningu u SAD-u. Svi smo se zajapurili neposredno nakon tih utrka, ali što više vremena prolazi to će svima biti jasnije da je to takva glupost koja se može dogoditi samo ako potpuni idiot sjedi u ulozi suca. Sječa hektra zemlje u prvom zavoju Meksika se tolerirala sa smiješnim obrazloženjem, a da ne spominjem manje "high-profile" slučajeve poput Pereza u Singapuru kad ga se nije kaznilo jednostavno zato jer nitko nije išao za tim. O suđenju u F1 nitko sa zrnom mozga nema ništa pametno za reći u zadnjih par godina. Bez obzira slažete li se s nekom odlukom ili ne - nitko ne može poreći da
a) nema konzistentnosti
b) pravila mijenjaju od slučaja do slučaja, kako nešto iskrsne
c) različita postava sudaca svakog vikenda s nejasnim pravilnikom ne može dati vozačima jasnu sliku što smiju raditi, a što ne.
Sa svim rečenim se slažem, ali je kazna ostala kakva jest. Mnogo više tad sam želio da se Vettel i Ferrari odlučnije pobune zbog sudačke odluke nego što je Vettel izvodio ono s zamjenom 2. za 1. poziciju i Ferrari s zastavom što je označavalo pobjedu (tad još uvijek prvom) ekipe u 2019., točnije predstavom za mase.


Ovim putem bih se ispravio za napisano u prošlom postu:
Ja se ne slažem da je ono bio nesiguran povratak na stazu, već nužan, ali to više nema veze s Leclercom u Spa i Italiji, kao i mnošto sličnih situacija, koje se nerijetko viđaju.
Jer nužno i nesigurno nekad se ne moraju isključivati, a Vettelov povratak na stazu u Kanadi je bio okarakteriziran kao namjerno nesiguran i to ako se ne varam na osnovu yt videa nekog od bivših vozača F1.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Mazzacane je napisao/la: 27.04.2020., 15:05
Vettel-Ferrari je napisao/la: 25.04.2020., 22:52 Opet kažem teška je ŠBBKBB situacija, ali će Vettel uvijek ostati kao jedan od krivaca za incident, kao i pitanje je li morao?!
Sigurno je mogao drugačije odvoziti kao i ostali akteri toga sudara, ali nije to neka velika greška. Uobičajen potez kojim je išao zatvoriti Verstappena i koji je viđen mnogo puta prije toga. Tu se Vettelu zamjera šta je valjda trebao (ne znam točno kako) predvidjeti neke stvari u budućnosti, isto kao i Ferrariju u nekim utrkama sezonu kasnije. Realno niti je Vettel mogao znati da će Raikkonen onako dobro startati, niti je Raikkonen mogao znati kako će se Vettel točno kretati na startu.
To je prije svega bio skup nesretnih okolnosti. Zatvaranje Verstappena je bilo možda preagresivno, pogotovo uzevši u obzir povijest s Verstappenom i činjenicu da se utrka ne dobiva u prvom zavoju, a lako se gubi, ali to je sad lako pričati. No, siguran sam da bi u sličnim situacijama Vettel nakon tog manje agresivno reagirao.
Mazzacane je napisao/la: 27.04.2020., 15:05 Meni uz 2015., njegova najbolja sezona u Ferrariju i jedna od njegovih najboljih u F1. Šteta šta takve vožnje u većoj mjeri nije prenio na 2018., kada je imao brži i pouzdaniji bolid nego 2017.
2017. je svakako uz 2015. najbolja mu u Ferrariju dosad.

Post

Clark
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 376
S nama već: 10 god 4 mj
"Mark (Hughes) and I talked about it last year, I think Ferrari had the quicker car at arguably 11 races and you could say they were equal at 3 or 4, Mercedes certainly had a quicker car at less races last year yet LH won the championship with races to spare"
Na 11 GP-a Mercedes je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Na 8 GP-a Ferrari je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Na 2 GP-a Red Bull je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Odnos najbržeg vremena GP vikenda Mercedes-Ferrari je 12:9 u korist Mercedesa.
Isto tako, Mercedesova forma je nešto manje varirala u odnosu na Ferrarijevu, te kad su zaostajali, ti su zaostatci bili manji.

Toliko o tome da je Ferrari "arguably" brži bolid u 2018.. U najboljem slučaju podjednak. A kad se isključivo pogledaju utrke prednost još lagano više naginje na stranu Mercedesa.

To naravno ne opravdava neke od Vettelovih grešaka, niti osporava da je prvenstvo moglo (trebalo) biti napetije, tj. rješeno nešto kasnije. No barem mit o bržem Ferrariju od Mercedesa pada u vodu.

A kod svih ovih ŠBBKBB analiza stranih stručnjaka zanimljivo je da se u obzir gotovo isključivo uzimaju Vettelovove i Ferrarijeve greške, loša taktika ili nepouzdanost bolida. Drugi kao da ne postoje.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
avetma je napisao/la: 24.04.2020., 10:08 Nisu ni 2018. bili realni kandidati za naslov, ako ćemo iskreno. To što su držali glavu jedva iznad vode u toj borbi za naslov je bilo samo pitanje vremena kad će ih Merc opet pretumbati natrag u vodu. Ali opet, prekretnica sezone u glavama ljudi je DHL u Njemačkoj (11. utrka sezone). Ne
a) pola sekunde prednosti u kvalama Mađarske (12. utrka sezone) i udarac Bottasa u Vettela u toj utrci - HAM odlazi na +24
b) 6 desetinki kašnjenja u Singapuru (15. utrka sezone) i 40 sekundi kašnjenja u utrci - HAM odlazi na +40
c) 6 desetinki kašnjenja u Rusiji (16. utrka sezone) - HAM odlazi na +50
d) P9 zbog strategije s gumama u kišnim kvalama Japana (17. utrka) - HAM odlazi na +67

Ne, sad ćemo pričekati Jonathana Noblea i Teda Kravitza da nam kažu kako je zapravo Ferrari bio dominantan, ali je Vettel to prosuo u Njemačkoj, Italiji, SAD-u i ne znam gdje već ne.

Da zaključim - Vettel je odličan scapegoat. Šuti i radi, kad pogriješi onda to učini spektakularno pa je sav spotlight na njemu, a zaborave se detalji poput činjenice da ekipa nema stratega, da ih Mercedes uvjerljivo tuče već godinama (koliko god mi htjeli vidjeti neku borbu), a svaki put kad prigusti izvuče još malo dodatne snage, taman dovoljno da se naslov osigura bez puno halabuke 2-3 utrke prije kraja sezone. Zato bi bilo zabavno da je tu Leclerc s nekim vozačem br. 2. Tko bi onda bio scapegoat? :kokice:
Malo sam se vratio da pročitam što sam propustio...

Pa onda bi Leclerc bio scapegoat. To je očito svima koji duže prate Ferrari OBJEKTIVNO.

Svaki puta je isti uzorak u Ferrariju. Dođe novi vozač, evo Leclerc kao najrecentniji. Talijanski mediji su ga zvali "Ferrarijev princ", "Novi MSC" (ovo su valjda za svakoga rekli), "Novi kapetan", "Vozač koji uvodi Ferrari u digitalnu generaciju" itd.

Ja sam rekao SAMO ČEKAJTE da npr. Vettel ode kao i dalje glavna violina pa ćeš vidjeti kako će se priča okrenuti čim počnu rezultati štekat.

Doduše mora se priznati da su Vettela određeni novinari, talijanski i britanski odmah dočekali na "nož" od početka i počeli su sa scruteneeringom kakvog nisam vidio do sada u Ferrariju. Nekako se uvijek krivilo u dosta slučajeva "spori bolid" ili "loš i stari aero tunel", tu i tamo Alonsa kao toksičnog lika (što iskreno nije toliko daleko, ali malo je stroga riječ...bolja je riječ npr ZAHTJEVAN), Kimi je godinama bio stara raga koja treba u penziju, Massa je bio Mr. No2 pa se nije toliko njega gledalo (u Alonso eri jel) itd.

Iskreno, ako vozač koji je ostvario 14 pobjeda (treći na listi SVIH VREMENA za Ferrari, ispred njega je jedino Lauda s 15 pobjeda), tolika katastrofa u eri u kojoj je ovakva dominacija Mercedesa, onda jebiga. Znači Vettel je na većini lista koja obuhvaća Ferrarijevu statistiku od 1950, ili DRUGI ili TREĆI...pobjede, pole, najbrži krugova, postolja, bodova, a nekoliko pobjeda i postolja ga cementira na drugoj poziciji statistika.

Opet kažem...samo čekajte kada ovaj ode, Leclerc sam ostane sa No.2 vozačem (Binotto je rekao da nakon Vettela želi imati nekog poput Bottasa), pa će ti vidjeti, ako se ne dogodi čudo i da Ferrari napokon nešto pogodi s bolidom i osvoji naslov. Kad se počne spominjati Max u Ferrari i slično...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Ferrari je napisao/la: 27.04.2020., 21:37 Nekako se uvijek krivilo u dosta slučajeva "spori bolid" ili "loš i stari aero tunel",
Hjao, otkad nisam čuo te klasike :mrgreen:

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9685
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 11:03 Ne samo da je bio brži bolid tijekom većine sezone, nego i još nešto jako bitno: kad su bili brži, onda su bili brži. Nisu morali izvoditi vratolomije i grčevito se braniti. S druge strane, skoro svaki put kad je Ferrari bio brži - to je visilo o jako tankoj niti i svaka greška bi ih vraćala natrag.
Ovo je vec receno ali vjerojatno i najbolji opis omjera snaga u prosloj sezoni..
Fino Alla Fine

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 13:11 Dao Bog da ti Mercedes na svakoj idućoj utrci bude tako brži kao što je Ferrari bio brži na tim utrkama. :)
:thumbs:
avetma je napisao/la: 27.04.2020., 13:11 Nisu imali dominantan bolid, značenje te riječi se često zaboravlja, ali su imali a) brži bolid u većini utrka, b) veću prednost kad su brži i mali zaostatak kad nisu brži.
Za prvi bold se nikako ne mogu složiti, dok se za drugi slažem.
Clark je napisao/la: 27.04.2020., 18:55
"Mark (Hughes) and I talked about it last year, I think Ferrari had the quicker car at arguably 11 races and you could say they were equal at 3 or 4, Mercedes certainly had a quicker car at less races last year yet LH won the championship with races to spare"
Na 11 GP-a Mercedes je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Na 8 GP-a Ferrari je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Na 2 GP-a Red Bull je imao najbrže vrijeme GP vikenda.
Odnos najbržeg vremena GP vikenda Mercedes-Ferrari je 12:9 u korist Mercedesa.
Isto tako, Mercedesova forma je nešto manje varirala u odnosu na Ferrarijevu, te kad su zaostajali, ti su zaostatci bili manji.

Toliko o tome da je Ferrari "arguably" brži bolid u 2018.. U najboljem slučaju podjednak. A kad se isključivo pogledaju utrke prednost još lagano više naginje na stranu Mercedesa.

To naravno ne opravdava neke od Vettelovih grešaka, niti osporava da je prvenstvo moglo (trebalo) biti napetije, tj. rješeno nešto kasnije. No barem mit o bržem Ferrariju od Mercedesa pada u vodu.

A kod svih ovih ŠBBKBB analiza stranih stručnjaka zanimljivo je da se u obzir gotovo isključivo uzimaju Vettelovove i Ferrarijeve greške, loša taktika ili nepouzdanost bolida. Drugi kao da ne postoje.
Čekaj malo da li si ti na osnovu 1. bolda izveo zaključak 2.bold?
Možemo li dobiti odnos snaga 2019. na osnovu tog parametra?

ŠBBKBB je jako nezgodno prognozirati, jer nemaš nikako uporište kako bi protivnik reagovao, jednom kad se situacija promijeni. Zato nisam baš nekih pobornik tih teorija (mada znam u raspravama i ja ići tim putem :) ). Ali eto nekad mi upadnu u oči tvrdnje tipa:
avetma je napisao/la: 24.04.2020., 10:08 Nisu ni 2018. bili realni kandidati za naslov, ako ćemo iskreno.
Zato što se vremenom, ova 100 puta ponavljanja tvrdnja, preuzme kao istinita.
Meni generalno je svejedno, da li je bilo podjednako ili blizu pa makar na bilo koju stranu. Bilo - prošlo ... sve manje i manje reagujem na ovakve stvari. Ne znam šta je misao vodilja Ante pa ovo često tvrdi. Meni izgleda kao pravljenje alibija Vettelu, da se pokaže da se ništa ne bi promijenilo da je on bio na nivou na kojem se od njega očekivalo.

@Clark jako bih volio kad bi ti napravio analizu pa objavio je da vidim kako to izgleda u tvojim očima.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 28.04.2020., 14:19 Meni izgleda kao pravljenje alibija Vettelu, da se pokaže da se ništa ne bi promijenilo da je on bio na nivou na kojem se od njega očekivalo.
Zar nisi to sam rekao u jednom od prošlih postova? U smislu - "ne bi osvojili, ali bi barem doveli borbu za naslov do zadnje trke". Kladio bih se da jesi, a i potražim kad budem imao više vremena. :)

To da Vettelu trebaju alibiji možeš misliti samo ako gledaš usko na F1. Ali, ako gledaš realno - on je jedan vozač u F1 za kojeg se može reći da je "prešao igricu" i očigledno uživa u onome što radi, na stazi i van nje. Komentar na prvi naslov svjetskog prvaka mu je bio:
"Yes, that is my life,” he says. “Obviously, racing is also my life, but if somebody asked me who are you, then the answer I think I would like to hear from myself is, I’m husband to Hanna and father to my kids and so on. This is who I am."
To sasvim dovoljno govori, iako se nekako gura ta agenda "alibija", ali mislim da je on potpuno promašen karakter za takve priče.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Mislim da nisam tako nešto rekao. Možda za 2017. sezonu?
Ma ne trebaju njemu alibiji, on zna šta je njemu priroritet. Mislio sam na tebe, jer mi neke stvari nisu jasne...

Nisam znao za ovu izjavu, ali nedavno sam na ovom forumu izjavio, da se razlika kvalitete vožnji u RB i Ferrariju nalazi možda u roditeljstvu. Djeca kako rastu, sve više i više vremena uzimaju. Dosta stvari čovjek i ne mora uraditi, ali jednostavno želi.
Dok Lujo, kao single, može sebi priuštiti da provede cijelu sedmicu (ili dvije ne sjećam se sad baš najbolje) sa timom analizirajući šta to pogrešno rade sa gumama, Vettel žuri kući da provede vrijeme sa djecom.
Šta je bolje ... zavisi kako gledaš. Ja kao roditelj također se trudim svaki mogući trenutak da provedem sa djecom. To samo roditelj može razumjeti koje su mu stvari u prvom planu. Ostali ne mogu, jer ne znaju šta propuštaju.

Ali ako gledamo ko daje veći maksimum za svoj tim, onda je to svakako onaj koji više radi sa ekipom i koji donosi bolje rezultate.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡