Alen13ASC je napisao/la: 28.03.2020., 18:04
Ponekad se u meni probudi teški mazohista pa dizajniram stvari koje probijaju sve granice. I onda se vratim u normalu i kažem "jbt šta je sa tobom Alene?"
Dobro je dok se vratiš.
Samo pazi da ne završiš kao:
Nije moj dizajn, našao na Reditu. Uglavnom svi znate koliko je repetetivni dizan Caesars Palace davež i bukvalno niko ne voli tu stazu. Ali jedan je došao na ideju, i napravi Caesarseption iliti Centipede Palace
Ja naravno zavoleo sam dizajn i odma počeo s prilagođavanjem istog u mom testnom centru. Na koncu duljina je posle mjerenja izašla 42,5km! A kada sam odvozio par krugova s Ferrarijem iz 1982, najbolje vreme kruga bilo je 18:29.244!!!
Novi projekt! Ovaj put manje luđa kreacija ali opet ekstremna do koske! Reč je o Tokyo ePrix Circuit.
U biti trebalo mi je 5 godina da napravim ovu stazu! Igrao sam se s idejama i konceptima davne 2015. godine s svrhom o dovođenju Tokya u svijet FE i to s stazom smeštenoj u takozvanoj Zapadnoj Promenadi. Mjesto gdje se održavaju lokalne drift utrke te razne druge manifestacije poput pena partya i cirkusa. To mjesto je ko stvoreno za FE, lokalni ljudi posećuju one manifestacije a dovođenjem FE bi u mnogome popularizovalo Zapadnu Promenadu.
Gde je stalo? Prvotno imao sam puno skica, ali dve su mi se posebno dopale:
- Koncept 1, 2,3km
- Koncept 2, 2,9km
Nakon što sam u Google Street view video da ulice nisu stvorene za moje dizajne, iznervirao sam se te odlučio pogledati šta ima novo u svjetu F1 te posetim Reddit a bilo je skoro 1 uveče. Šokirala me vest o smrti Julesa Bianchia, posle toga potpuno zaboravio na ovaj projekt te uz ovu karantinu te izolaciju nađem projekt na starom hard disku.
Da se vratim na dizajn, u biti želeo sam stvoriti ekvivalent Suzuke za FE u smislu da se meri s Suzukom po težini te umoru posle vožnje. Ima pregršt različitih krivina koje generalno su ekstremne ali svaka na svoj način. No posebno tu mislim na Hyper S sekciju, Isuse gde mi je pamet bila kad sam to stvorio. I bio sam u pravu, nakon samo 10 krugova umorio sam se ko pašče a celo telo mi je malaksalo. Ni Suzuka nije toliko teška! Najbolje vreme kruga je 1:32.933.
Koncept 1 i taj gore u vrhu su top, ovaj drugi je dosadan tipa sochi. Ovaj u vrhu je baš dobar, 4 pravca i zahtjevni vozački dijelovi, jedino je izlaz iz boxa opasan.
Meni je Koncept 1 extra za Formulu E.
Što bi rekli "Definicija ePrix staze".
Samo imam pitanje vezano za brojeve zavoja.
Malo su "poremećeni", ako je box ondje gdje jeste??
Jedina primjedba mi je na izlaz iz boxa (to je na zavoju broj 11, na slici).
Malo je nezgodan na onom mjestu, slažemo se?
Ja bi box premjestio na "kontra" stranu ("unutrašnjost" staze, jel) i da izlaz iz box bude skoro pa na istom mjestu, možda malo ranije, ali naravno, sa "druge" strane staze.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ma ti koncepti 1 i 2 su samo skice, glede boksa on može biti odvojen od startno ciljnog pravca. To je jedan od pravila ePrix Grade3 staze. I još da dodam da staza mora biti manja od 3,5km i da pravci ne smeju biti duži od 600m.
Ovo sam napravio pre koji mjesec, želja mi je bila spojiti ukosnicu s zeznutom sekcijom od srednje brzih zavoja koja bi se završila s dugačkom ravninom i ukosnicom a da se krug završi s užasno zeznutim brzim djelom.
Nisam znao kako napraviti onaj deo u sredini ali svidelo mi se kako je ispalo.
Neke informacije:
- Duljina: 5,7km
- Najbolje vreme kruga: 1:22.120
Kalkulacije:
- Broj krugova: 54
- Projektovana duljina utrke: 307km
- Projektovana duljina utrke: 1 sat i 20 minuta
Alen13ASC je napisao/la: 09.04.2020., 18:37
Ma ti koncepti 1 i 2 su samo skice, glede boksa on može biti odvojen od startno ciljnog pravca. To je jedan od pravila ePrix Grade3 staze. I još da dodam da staza mora biti manja od 3,5km i da pravci ne smeju biti duži od 600m.
Hvala vam na konstruktivnim kritikama
Nema na čemu.
Boldano nisam znao.
Podvučeno takođe nisam znao, ali sam pretpostavljao da je nešto tako definisano pravilnikom Formule E (dakle, precizinije bi bilo reći da nisam bio 100% siguran).
Hvala na informacijama.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Evo još jedna staza za FE koju mi je trebalo otprilike 4 godina da završim, reč je o Valencia ePrix Circuit.
Mapa staze s boljim prikazom zavoja:
U biti pista se nalazi na području koje ne koristi gradske ceste i teoretski bi mogla služiti kao pista za testiranja sa bazom ovdje (a ne recimo u Doningtonu ili Ricardu Tormu, ovako bi se testovi odigravali u uličnim uslovima što je i jedino ispravno). Duljine je 2.5km.
Kako ide krug: počinje s V zavojem koje je izvrsno mjesto za preticanje. Dalje ide S zavoj (t2 i t3) a završava se ultraširokom t4. Još jedno dobro mjesto za preticanje. T4 i t5 je jedna velika šikana, na izlasku iz t5 je Attack Zone. T6-t8 je ultrabrza sekcija koja završava ukosnicom a posle toga ide ultraširoka t10. Oba zavoja odlične prilike za preticanje. Od t11-t17 kreće sekcija koja je homage zadnjem sektoru prve verzije Berlinske staze.
T18-T20 je unikat, moja neka nova stvar. Hibrid šikane i ukosnice, T19 je širok i podseća na prvi zavoj COTA ali prilazi mu se uz istovremeno kočenje i skretanje u desno (kao recimo prvi zavoj de la Sarthe) a onda uz kočenje ulaziš u ukosnicu koja ide prema krivini u desno a sve podseća na šikanu. Baš čudna sekcija. U biti ceo krug je vrlo izazovan i dobar za vožnju. Najbolje vreme kruga mi je bilo 1:17.599.
Par slikica s demonstacionog kruga:
Startno/ciljna ravnina, Robokar pozira na P1
Prvi zavoj
Prilaz 4. zavoju
7. zavoj
10. zavoj
Pogled na zeznutu sekciju sa zavoja 11
AI Robokara oseća olakšanje što je napustio hebenu sekciju i smeška se na izlasku iz zavoja 17.
Alen13ASC je napisao/la: 12.04.2020., 01:41
Hvala kolega
Evo još jedna staza za FE koju mi je trebalo otprilike 4 godina da završim, reč je o Valencia ePrix Circuit.
Mapa staze s boljim prikazom zavoja:
Koliko bi se tu vremena trošilo na odlazak u boks, čini mi se baš kratak put od ulaza do izlaza iz boksa...
I šta se sad mijenja u Formuli E pri odlasku u boks, gume samo?
Ova ti je ozbiljno dobra, staza je ulični Austin doslovce, jer se može više linija voziti po ovoj stazi tako da se lakše prati, a ima i dobrih pravaca. Pogotovo ovi široki ulazi u krivine iza koje slijedi još jedna oštra krivina, perfektni za izbacivanje ovog ispred van linije, pa pretekao ne pretekao, jedeš mu gume i trošiš bateriju
Vettel-Ferrari je napisao/la: 13.04.2020., 10:26
I šta se sad mijenja u Formuli E pri odlasku u boks, gume samo?
Otkad je uveden Gen2 bolid koji može izdržati cijelu utrku, više nema (redovnih) zaustavljanja u boksu tijekom FE utrka. Možda se u budućnosti vrate, priča se o brzom punjenju, ali to je druga priča
Vettel-Ferrari je napisao/la: 13.04.2020., 10:26
I šta se sad mijenja u Formuli E pri odlasku u boks, gume samo?
Otkad je uveden Gen2 bolid koji može izdržati cijelu utrku, više nema (redovnih) zaustavljanja u boksu tijekom FE utrka. Možda se u budućnosti vrate, priča se o brzom punjenju, ali to je druga priča
Aha, hvala na odgovoru
Baš sam se pitao je li se i gume mijenjaju, pošto mi njihove gume izgledaju kao da bi se na jednom setu pola utrka u sezoni moglo odvoziti. Al' reko jedino da nema pravilo o bar jednoj obaveznoj promjeni.
Ja bi im uveo da mogu da rokaju energiju kako i koliko hoće (naravno, opet sve u nekim granicama), a da moraju da idu na dopunjavanje.
Samo, to bi iziskivalo neke "ultra-brze" (čitaj vrlo jake i efikasne) punjače, tipa da napune bateriju sa 1/2 kapaciteta za 10-12 sekundi
Kao što je nekad bilo sa doljevanjem goriva.
Dobro, nekada za pola rezervoara nije trebalo 10-12 sekundi, već prije 7-8, ali nije strašna razlika.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
FACS, može. Slobodno. Nacrtaj koncept a ja ću to preći u editoru slika.
LH44, odlična analiza. Sve što si rekao sam uveo u moj koncept. E što je najjače koncept sam prošao kroz F1 Challenge testni centar jedno 20 puta zbog usavršavanja layouta.