Pole poziciju za glavnu utrku na Spa-Francorchamps je uzeo Lando Norris sa prednošću od 0.085 s ispred momčadskog kolege Piastrija. Sa treće pozicije će krenuti Leclerc, a iza njegovih leđa Verstappen koji je na samom početku posljednjeg pokušaja imao grešku. Peto mjesto je zauzeo Albon ispred Russella i Tsunode. Zatim slijede dva Racing Bulla i Bortoleto u Sauberu.
Jučerašnji pole Piastri – 1:40.510
Današnji pole Norris – 1:40.562
Još smo jednom kao jučer vidjeli rano ispadanje Lewisa Hamiltona i Kimia Antonellija. Ali za razliku od jučer Russell, Tsunoda i Albon su pokazali bolje izdanje, dok jučerašnju formu nisu uspjeli prenijeti u današnje kvalifikacije Haas, Gasly i Sainz.
Prvi dio kvalifikacija je započeo malo prije zelenog svijetla, Hulkenberg je u pitlane-u oštetio prednje krilo pokušavajući se ugurati ispred Strolla pri izlasku na stazu. A taj “incident” će biti istražen nakon kvalifikacija.
Staza je vremenom toliko napredovala po pitanju gripa da se sve odlučivalo u posljednjim pokušajima.
Za Hamiltona i Antonellija su se ponovile jučerašnje kvalifikacije, ispadanje u Q1. Hamilton je prelaskom preko ciljne crte bio u sigurnoj zoni, a Bortoleto na P16, ali ubrzo nakon završetka Q1 dolazi obavijest o brisanju Hamiltonovog brzog kruga zbog granica staze, tako da je upravo on završio na P16, a Sauberov rookie je išao u Q2.
Zadnje dvije pozicije su zauzeli Aston Martini kojima očigledno ova staza ne odgovara. Stroll na P20, Alonso P19, a ispred njih Kimi Antonelli u Mercedesu što znači još jedno razočaravajuće izdanje za mladog rookie-a. Između Hamiltona i Antonellija se našao Colapinto u Alpineu.
U Q2 smo se oprostili od vozača Haasa koji nisu uspjeli ponoviti rezultat od jučer, te su se našli kao prvi ispod crte, na jedanaestoj i dvanaestoj poziciji.
Gasly također nije uspio kao jučer ući u top 10 i smjestio se iza Haasovog dvojca. 14. pozicija je pripala Hulkenbergu, a posljednje P15 je zauzeo Carlos Sainz koji je išao na samo jedan pokušaj na novim gumama, onaj u posljednjim trenutcima, da li je u pitanju taktička odluka o čuvanju soft guma ili nešto slično. U svakom slučaju nije se isplatilo jer bit će teško sa petnaestog mjesta nešto više napraviti.
U završnom dijelu kvalifikacija imamo dva McLarena, dva Red Bulla, dva Racing Bulla, te po jedan Ferrari (Leclerc), Mercedes (Russell), Sauber (Bortoleto) i Williams (Albon).
Nakon odrađenih prvih pokušaja na vrhu se nalazio Norris sa prednošću od 0.189 s ispred Piastrija i čak 0.516 ispred Verstappena koji je vozio na korištenim soft gumama. Leclerc još jednom na četvrtoj poziciji daleko od vodećih, a dovoljno ispred prvog idućeg, u ovom slučaju Russella. Tsunoda i Lawson su u tom trenutku zauzimali šesto i sedmo mjesto. Ostatak je izgledao Albon, Hadjar i Bortoleto.
Završni pokušaj nije donio promjenu u McLaren dvoboju, Lando Norris osvaja pole ispred Piastrija. Verstappen je imao pogrešku na samom startu posljednjeg pokušaja što ga je koštalo određenog vremena i na kraju završava četvrti. Ispred njega se smjestio Leclerc. Albon je iznenadio većinu i domogao se pete pozicije, ispred Mercedesovog Russella. Zatim su Tsunoda u drugom Red Bullu i potom dva Racing Bulla: Hadjar – Lawson. Kao deseti će krenuti Gabriel Bortoleto.
Utrka je sutra u 15:00, a najavljeno je promjenjivo vrijeme uz vjerojatnost kiše 60-70 % za vrijeme utrke.
P | Vozač | Momčad | Q1 | Q2 | Q3 |
1 | Lando Norris | McLaren | 1:41.010 | 1:40.715 | 1:40.562 |
2 | Oscar Piastri | McLaren | 1:41.201 | 1:40.626 | 1:40.647 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:41.635 | 1:41.084 | 1:40.900 |
4 | Max Verstappen | Red Bull | 1:41.334 | 1:40.951 | 1:40.903 |
5 | Alexander Albon | Williams | 1:41.772 | 1:41.505 | 1:41.201 |
6 | George Russell | Mercedes | 1:41.784 | 1:41.254 | 1:41.260 |
7 | Yuki Tsunoda | Red Bull | 1:41.840 | 1:41.245 | 1:41.284 |
8 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 1:41.572 | 1:41.281 | 1:41.310 |
9 | Liam Lawson | Racing Bulls | 1:41.748 | 1:41.297 | 1:41.328 |
10 | Gabriel Bortoleto | Sauber | 1:41.908 | 1:41.336 | 1:42.387 |
11 | Esteban Ocon | Haas | 1:41.884 | 1:41.525 | |
12 | Oliver Bearman | Haas | 1:41.617 | 1:41.617 | |
13 | Pierre Gasly | Alpine | 1:41.800 | 1:41.633 | |
14 | Nico Hulkenberg | Sauber | 1:41.844 | 1:41.707 | |
15 | Carlos Sainz | Williams | 1:41.691 | 1:41.758 | |
16 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:41.939 | ||
17 | Franco Colapinto | Alpine | 1:42.022 | ||
18 | Kimi Antonelli | Mercedes | 1:42.139 | ||
19 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:42.385 | ||
20 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:42.502 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russel najbrži u S1 i S3, rezultat – 7 desetinki iza Mclarena….kakav traktorski setup
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
molim te da objasniš nama koji ne razumijemo( ne sramim se reć da ne razumijem )
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što ti nije jasno?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hoćeš reći da je sektor 2 “just a car ” ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je izgleda pretjerao, makli su svo krilo s bolida da bi bili brži na pravcu, a u zavojima su prespori. Ne znam kakvog to smisla ima pogotovo s obzirom na prognozu sutra
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren je najhaci u s2 citav vikend tako su ga ocito podesili za okuke s obziron da u sprintu nisu uspili maxa zaobic
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
vjerojatno misli na setup bolida kako je postavljen, za pretpostaviti je da je Mercedes postavio low-drag odnosno nisku razinu aerodinamičkog otpora što dovodi do brzine na pravcima, ali u tehnički zahtjevnijem dijelu gdje grip igra ulogu je vjerojatno low downforce odnosno niska razina prijanjanja u zavojima.
Nije just a car, nego i kako momčad (valjda inženjeri sa povratnim informacijama vozača) podese postavke za taj car.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
aha ! razumijem..dakle.. misle u Mercedesu,idemo bit najbrži na pravcu , ipak je ovo “full gas” staza ne znam sad koliko točno u postotcima… na utrci će nam se isplatit … thx
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Leclerc. Hamilton, tuga se nastavlja.
Bit ce sutra zanimljivo. Nije bas neka sreca bit na PP.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Forza Leclerc 💪
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljive kvalifikacije. Ne znam ali čini mi da se Oscar nije pretrgnuo za prvu startnu poziciju. Biti će zanimljivo sutra na startu. Max je pokazao kako se to radi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando okrenuo u svoju korist, nisam to ocekivao.
Napokon i Yuki blizu, Albon odlican.
Antonelli vec duze izgleda dosta lose, kao da je psihicki poceo pucat.
U one 3 godine borbe sa Vettelom na Spa, Hamilton je u prvom krugu zestoko sjekao radillone da bi ostao naprijed, danas ga je to kostalo i sav onaj hype koji su komentatori digli u Silverstoneu je nestao. U ovoj ground effect eri je poprilicno srozao reputaciju koja je bila hypeana bolidima koji su bili daleko ispred konkurencije.
I po tko zna koji put opet bolid ne lezi kako treba a kolega mu na P3.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a dobro ,ima Lewis i godina.. “kasno mi je da se mijenjam”, njegova je pjesma
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kome fali pokoji komentar peradeformera nek digne palac gore :v .. meni fali.. prazno je ovo sve bez njega
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pero je u Belgiji na utrci. Vratit će se on jači nego ikad.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
oooo sorry,nisam skužio.. bravo za njega .. nadam se da uživa :)
ni sprint a ni kvale nisu bile nešto osobito,ali možda utrka sutra bude bomba.. pero, uživaj za sve nas , pozdrav ako čitaš :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fantasticni Alex i odlican Charles..
Mclareni su bili lagodno na vrhu, s tim da imam osjecaj i da su mogli i vise da su spojili bolji krug i da su obojica blago razocarana. Velika greska Maxa u zadnjem pokusaju. Moglo je biti interesantnije da je odvezao Q3 na razini, ali je opet realno izgubio samo jedno mjesto vise nego sto bi inace. Piastri mozda nece ni biti toliko razocaran sa P2 s obzirom na pocetni slipstream, ali opet Mclareni su tradicionalno “spori” na pravcu ove godine, a i vrijeme moze igrati veliku ulogu sutra.
Blaga sramota za Mercedes je cinjenica da ispred njih zavrsavaju obja kupca motora – Mclareni i Albon
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari mi je u potpunosti jasan ako su dovodili Lulicu sa vlastitim, a i njegovim znanjem o svjesnosti drugog vozača koji tu i tamo nekada bljesne. Nažalost, ta teorija mi pada u vodu zbog x situacija kroz sezonu gdje je Lulu katastrofalno reagirao na upute kao drugi vozač koji je tu da pomogne Lećairu. Budući da mi ta jedina pozitivna teorija pada u vodu, opet moram zaključiti da samo skupina retarda koja ne gleda i ne prati isti sport kao ja – može dovesti Hamiltona kojeg već dugo vremena šamaraju svi koji stignu. Ponavljam 45. put, on doslovno nije pokazao u 3godine u Mercedesu da je bolji vozač od princeze Russela, dapače, Russell ga ja uništio. Moraš zaista bit glup i totalni slijepac da:
1. Dovedeš Lulua sa nadom da će biti u vrhu
2. Dovedeš Lulua sa nadom da će ti poboljšati ekipu općenito
3. Očekuješ i najvaljuješ neki napredak sa Luluom
4. Nisi očekivao točno ovo što se događa cijelu sezonu sa njim
5. Nisi očekivao da će ga Charles raskomadati
Itd.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hrpa nesposobnjakovića se nalazi u toj ekipi. Ne zaslužuju ništa bolje dok im malo muda ne očvrsnu i ne pogledaju sebe u ogledalo.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dovođenje Hamiltona u Ferrari je cisti marketinski potez od kojeg svi imaju financijske i reputacijske koristi dok je aspekt sportskih rezultata potpuno nebitan.
Postoji mali tracak nade da Ferrari 2026. ponudi konkurentan bolid u kojem bi Hamilton, kao statisticki najuspjesniji F1 vozac, uzeo pokoju pobjedu te se umirovio kao pobjednik u crvenom bolidu.
Sanse da uzme naslov pored Leclerca su ravne nuli.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako marketinški potez? Dovođenje najboljeg vozača u povijesti F1, veličanstvenog Lulua, a ti si suh k’o barut, puzaš u pustinji totalno u iznemoglosti tražeći vodu, i čekaš naslov i vozača i konstruktora skoro i 20godina(malo manje nego Hajduk)? A ti ga zapravo dovedeš da on obuče LGBT kacigu, privuče sponzore i medije, kaže koju o Izraelu i Palestini, obuče koji klaunski ‘kostim’ itd.. Uglavnom zarada i privlačenje pažnje, kao prava drolja jel.
Živila F1, živio Ferrari, živio najveći ikada, naš Lulica.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi rekao da je utrka u VB pokazala da si ipak djelomično u krivu. Po kiši je Hamilton ipak koplje iznad . I ovdje je po vremenu trebao biti odmah do Lerclerca , ali je krug brisan. Sutra se očekuje ponovo kišna utrka. Baš me zanima kako će se razviti utrka.
A o poboljšanju Ferrarija rekao bi da osoba koja je direknto upućena u rad tima zna podosta bolje od tebe.
Appearing on the Sky F1 podcast, Lazenby said: “I spoke to Jock Clear, [who] has worked with Lewis with both [teams].
“He’s worked with him at Mercedes and he’s worked with him at Ferrari on the performance side and getting the best out of things.
“If there’s anyone definitely shouting from the rooftops [saying], ‘Listen to what Lewis has to say’, it’s him, because apparently his [Hamilton’s] feedback is second to none.
“There’s a reason he’s won seven World Championships. His feedback is amazing.”
Damon Hill, the 1996 World Champion, argued that Hamilton has struggled with the challenges of adapting to a new team in F1 2025 after spending so many years with Mercedes.
Hill said: “There’s so much to learn about a new team.
“When you’ve been somewhere for 11 [years] with Mercedes and you go somewhere else, there’s a lot to learn.
“If you just talk about people, knowing who the people are, getting the language, all those other factors. He’s got a lot to work on.
“I do think that they’ve got a chance of doing something with Lewis when I don’t think they would have a chance of developing with Charles, because Charles has never been anywhere else.
“That’s the problem. Going from one team to another, it takes a few years
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dani … tako je . danas je lewisov krug brisan bez razloga … valjda . a da nije hm . kažu ljudi da je MS ima odlične povratne informacije ali naravno da je lewis i tu bolji , njegove su nenadmašne . izgleda da ni u mercu nisu znali koliko njegove nenadmašne povratne informacije daju ploda , poboljšanja bolida jer eto 2022./23./24. mečka se nije baš nauživala PP , pobjeda , a da su slušali , sljedili lewisove informacije …. naravno ,kad clear zaključi da su povretne informacije lewisa nevjerovatne onda to ima težinu ali … kad je npr ros brawn izjavija da on nema nikakav savjet za binnota jer je mattia dovoljno dugo u F 1 i sam zna šta treba , to je valjda bilo piž*enje brawna jer nečeš ti brawna znalca . btw , koliko su bile kvalitetne informacije MS , a s obzirom da je”ehnika” kojim su timovi prije 20 i više godina bila “primitivna” u odnosu na ono čime timovi “operiraju” zadnjih godina ? di su bile i koliko su bile nevjerovatne povratne informacije od 2009. do 2013. kad je sezone završava na 4. i 5. mistima ? pa onda opet od 2022. do kraja 2024.? nevjerovatne informacije (i titule) je “isporučiva” od 2014. do 2020. kad je počela turbo era i btw , on je doša na “gotov” bolid jer ako je 6 sezona vozija McL , a hill je izjavija “Prelazak iz jednog tima u drugi traje nekoliko godina.“ kako to da je gotovo “instant proradija” (bez prilagodbe) u turbo mercedesu ? kako to da se russell posli 3 sezone williamsa brzo prilagodija mercu ?
možda teoretsi i imaju neke šanse neštonapraviti (ferrari) sa lewisom ali onda … ako po hillu prelaz iz jednog tima u drugi traje nekoliko godina onda će lewis bit spreman za isporučivanje rezultata negdje 2027./28. tj u svojoj 42 ili 43 godini ? ma da , moga bi uz n agridu piastria , norrisa , maxa , leclerca pa i russella koji ga je u 3 zajedničke sezone 2 X pobjedija . jbte , pa mladac antonelli sa tek 12 GP – a ima 40 bodova manje od 7 X prvaka iako mladac zadnje trke vozi flop .
jedini vozač za kojega se zna da je dava maestralne povratne informacije je bija MS…. a po kiši koju spominješ u silerstonu i to kako je lewis bija koplje iznad hulkenberg je starta sa P 19 , a završija ispred lewisa ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nas Dani vidi samo ono sto zeli vidjeti i zaboravlja sve Lewisove izjave kada su u Mercu zadnje 3 godine on i George isli sa razlicitim setupima i svaki put je on imao pogresan. Ako to nije dobar znak umijeca razvoja i dobrih povratnih informacija, neznam sta bi drugo moglo bit.
Isto je 2016 plakao kad su rotirali njegove i Rosbergove mehanicare, pa zasto tada nije da tim “losijim” mehanicarima te svoje famozne informacije.
I da Ferrari uspije bit najjaci bolid Leclerc ce ga naprasit ko balavca.
Inace, MS je ostajao do ponoci radit sa mehanicarima da dovede Ferrari do vrha i onda ujutro ponovno i uz alate koje su tada imali je to bio proces od 5 godina kako bi bez znacajne promjene pravila imao 5 naslova za redom.
A svi znamo pogotovo na osnovu zadnje 4 godine koliko je Hamilton imao utjecaja u razvoju Merca od trenutka kad je dosao i cudom dobio najdominantniji pogonski sklop u povijesti sporta koji je jos bio razvojno zablokiran prvih 3 godine sustavom tokena, pa je na kraju trebalo 4 godine da ih netko sustigne u tom polju.
Precjenjena primadona sa backupom britanske medijske masinerije.
Nesto slicno kao LeBron James i zanimljivo da se obojici dogadjaju skoro pa isti scenariji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaže neki dan za Sky John Elkann, trebali smo slušati Jozuku…sta smo uradili.
Da nemaju oni sreće slučajno sa tim svim naslovima kao i Ham 😂
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewis zadnje četiri godine, odnosno od novog pravlnika, nije pokazao ništa što bi dalo naslutiti da se radi o takvom rekorderu. Je li bilo bljeskova? Je! Ima ih kod mnogo vozača. Je li se proslavio s mlađim timskim kolegama? Nije. Dojam je i gori od suhih brojki. Ove priče o velikom magu koji ce preokrenuti cijele momčadi su smješne, a komentari u njegovu korist dolaze iz istog bazena engleskih medija i slijepih fanova – svi skupa omađijani zlatnim godinama u kojima on stvarno je bio dobar vozač, ali vozač bolesno dobrih bolida u kojima je cijela momčad radila kao urica. Nitko mu ne može uzeti iskorišteno, ali da je on neka pokretacka snaga, revolucionar, schumacher? Dajte najte…
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekivani rezultati. Jedino je iznenađenje Leclrec ispred Maxa. Strašan krug Leclerca i Maxova velika greška na izlasku iz zavoja su odredile pozicije.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čestitke landu na pp.
4 honde u q3, ja prezadovoljan.
0
0