Piastri: Znao sam da McLaren neće prihvatiti moj zahtjev

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 dana 3 min 28 komentara

Oscar Piastri priznao je da nikada nije ozbiljno očekivao da će McLaren prihvatiti njegov zahtjev za zamjenom bolida nakon što je zaostao za timskim kolegom zbog kazne.

Podsjetimo, nakon što je Norris preuzeo vodstvo, Piastri je pitao svog trkaćeg inženjera Toma Stallarda hoće li tim razmotriti zamjenu pozicija kako bi ga vratili u vodstvo.

“Mislim da kazna nije bila baš fer”, rekao je Piastri. “Znam da je to veliko pitanje, ali ako ni vi ne mislite da je bila fer, mislim da bismo trebali zamijeniti pozicije i nastaviti se utrkivati.”

Stallard mu je odgovorio da tim neće narediti promjenu poretka.

“Oscar, nećemo davati nikakve timske naredbe. Ostalo je još samo pet krugova do kraja.”

Nakon utrke, Piastri je rekao da nije iznenađen odgovorom.

“Mislio sam postaviti pitanje”, rekao je. “Znao sam kakav će odgovor biti prije nego što sam ga pitao.

“Samo sam se nadao da postoji mala šansa da možda ipak dobijem priliku. Ali ne, znao sam da se to neće dogoditi.”

Iako McLaren nije prihvatio Piastrijev zahtjev, šef tima Andrea Stella nije imao ništa protiv što ga je Piastri iznio.

“Dio našeg pristupa utrkivanju kao tima s Landom i Oscarom je da uvijek govorimo našim vozačima neka ne zadržavaju stvari za sebe dok voze. Ako imate neki prijedlog, primjedbu ili želite da znamo što mislite – recite to, a mi ćemo to procijeniti sa zidova boksa, donijeti odluku i javiti vam.

“Tako da mislim da je Oscar učinio točno ono što potičemo naše vozače da rade. Komunicirao je, izrazio svoje mišljenje, koje smo mi razmotrili.”

Ipak, Stella je istaknuo da je Piastrijeva kazna mogla predstavljati znatnu prepreku za Norrisa da su se okolnosti utrke razvile drukčije.

“Način na koji smo danas upravljali situacijom, s obzirom na kaznu, bio je da omogućimo Oscaru, unatoč kazni, da zadrži vodstvo u slučaju izlaska sigurnosnog automobila. Jer da je došlo do sigurnosnog automobila, oba bi bolida otišla u boks, Oscar bi odradio kaznu, Lando bi čekao iza njega i oba McLarena bi izašla u istom redoslijedu u kojem su i ušla.

“Ali u trenutku kada smo morali prijeći na gume za suhu stazu, kazna je postala odlučujuća. I tada smo smatrali da trebamo zadržati prirodni redoslijed koji je rezultat te kazne. Mislim da je to bilo fer za obojicu i siguran sam da će Oscar to razumjeti i složiti se s tim gledištem.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

28 komentara

  1. Ferrari
    Hydroid_Prime Prikaži

    Ako nisi očekivao zašto si se onda toliko durio na kraju utrke.
    Napravio si pogrešku. Budi spreman snositi posljedice za istu. Posljedica je bila da si izgubio utrku. Sljedeći put nećeš više raditi takve gluposti.
    Čemu naglo kočenje dok je vidljivost u banani a staza natopljena. Kazna previsoka ili ne nije na meni da pametujem.
    Bdw, zašto bi zamjenili pozicije? Pa i Norris ima šansu osvojiti naslov.



    17
    14

    3
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Prikaži

      Cudno ga je bilo vidjeti onakvog jucer. Obicno kontrolira emocije bez problema.
      Nema sto prigovarati realno. Sam pao sam se ubio. Valjda nesto nauci iz ovoga.



      6
      4

      2
    • Max Verstappen 1
      Kuko11 Prikaži

      Kao prvo nedosljednost u kažnjavanju je nenormalna ,Russell bez kazne – Piastri 10 sekundi za istu stvar , british biase. Mclaren je mogao ne odraditi kaznu i žaliti se poslije utrke , netko je komentirao ovdje na portalu da suci nisu dali kaznu već Mclaren. Ti tu sad nešto pozivaš na odgovornost , a praksa pokazuje da to do sada nije bilo kažnjivo , osim ako nisi britanac ili će kazna pomoći britancu.



      3
      2

      1
      • Ferrari
        Hydroid_Prime Prikaži

        Gle. Ja na odluke sudaca ne mogu utjecati. Da su često bile debilne to jesu. Ići u tom smjeru da je to samo zato što je britanac mi je više za nekakvu žutu štampu ali ne isključujem niti to samo to je zadnje što bih stavio kao opciju. Isto tako provjeri s koje je brzine Russel usporio na koju brzinu a s koje brzine Piastri na koju brzinu. Isto tako u kakvim uvjetima na stazi.
        Mišljenja sam da ako je već trebala biti kazna onda je to 5 sekundi. Zašto je 10 to ne znam niti mislim razbijati glavu s time.



        2
        2

        0
    • Max Verstappen 1
      Kuko11 Prikaži

      Vidljivost bila loša, pa tko onda treba paziti , pa valjda ovaj iza , udari u prometu auto s guza i reci da je vidljivost bila loša, pa javi kako je prošlo .



      2
      2

      0
      • Toto Wolff
        KaTomoF1 Prikaži

        ajde malo klarifikacije, Russell je u Kanadi kočio po FIAi sa snagom 30 psi brake pressure, a Piastri je bio na 59.2 . Duplo jače plus , mokro i loša vidljivost. Dobio je i malo.



        3
        3

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Po meni je to namjerno napravio da odmakne Maxa iz svoje zavjetrine.
          Nije pazio. Ipak je staza bila mokra a i malo se preračunao oko snage kočenja.
          Razumijem zašto je to napravio, ali razumije i on da je pretjerao.
          Jer nije se samo Max našao u nezgodnoj situaciji i pretekao ga.
          Sjetite se slike s kamere Koja je snimala od naprijed sve bolide.
          Svi su nakon tog naglog kočenja i sami naglo zakočili i raširili se na sve strane staze.
          Čista sreća da se iza još bolida nije nabilo jedan na drugoga.
          Nemaju baš “Panoramnski” pogled iz one male rupe u kacigi .
          Nisu svi mogli vidjeti što se naprijed dešava.
          Reagirali su zbog blioda ispred sebe. A staza je bila mokra.
          Malo je nedostajalo da samo jedan bolid prokliže udari bolid ispred raspadne se i evo kaosa i deset razbijenih bolida na sve strane. ipak su svi grijali gume i u zadanim limitima davali gas kočili išli lijevi desno…
          Ma da se ništa od toga nije bilo, Piastri se nije držao pravila.
          Po meni je za potencijalnu veliku nesreću morao dobiti bar “drive trough” kaznu.
          Ipak svojim potezom nije ugrozio samo bolid konkurenta.
          Ugrozio je sve bolide na stazi.


          0
          0

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Volim tog dečka.
          Ali mu ne mogu zbog toga progledavati kroz praste.
          p.s. isprika.
          Išao sam korigirati kratiti i raditi ispravke. Nisam pratio vrijeme, pa je sve ostalo onako s brda s dola napisano.


          0
          0

          0
        • Max Verstappen 1
          Kuko11 Prikaži

          Tomo, gdje u pravilima piše koliko je psi kažnjivo ?



          2
          2

          0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Kuko prvo u F1 ne vrijede pravila iz prometa koje učiš u auto školi.
        Drugo, duplo jače je zakočio od dopuštenog. DUPLO !
        A staza flekavo mokra i safety car je još na stazi.
        Nema isprike . Sve vozače je ugrozio. Još je dobro prošao.
        Po meni predobro. Za to bih mu dao žešću kaznu i 3 – 4 boda na licencu.



        1
        1

        0
        • Max Verstappen 1
          Kuko11 Prikaži

          Pero , isto pitanje kao i za Tomu gore, gdje piše koliko je psi kažnjivo ? Govorim da je kažnjavanje ovisno o nacionalnosti , a ne o pravilniku kako bi trebalo biti.



          1
          0

          1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Mora pisati i u pravilniku, ako su već stavili minimalna delta vremena po svakoj trećini sporog kruga (za zagrijavanje ili nakon brzog za hlađenje)
          Evo što je wapi lijepo napisao, našao / prekopirao odluku zašto i kako:
          wapi
          “When the clerk of the course had declared that the safety car was coming in that lap
          and the lights were extinguished, Car 81 suddenly braked hard (59.2 psi of brake
          pressure) and reduced speed in the middle of the straight between T14 and T15, from
          218 kph to 52 kph, resulting in Car 1 having to take evasive action to avoid a collision.
          This momentarily resulted in Car 1 unavoidably overtaking Car 81, a position which
          he gave back immediately.
          Article 55.15 of the FIA Sporting Regulations required Car 81 to proceed at a pace
          which involved no erratic braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger
          other drivers from the point at which the lights on the safety car are turned off.
          What Car 81 did was clearly a breach of that article. In accordance with the penalty
          guidelines, we imposed a 10 second time penalty to Car 81.”

          Osobno znam da je maximum pod žutim zastavama /kada god, 30 psi.


          0
          0

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Ne kažem da je to točno ali mislim da je limit 30psi.
          I onako usput, zezancije malo.
          Kao da ti netko na cesti “testira kočnice” :)
          A razumijem te i kada pišeš o nacionalnosti.
          Na to sam i ja jako kivan.



          1
          1

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          Prije nekoliko godina (godina korone?) u Portugalu se desio krš bolida iza kad je ovaj naprijed isto tako naglo zakočio


          0
          0

          0
        • Honda
          zekohonda Pretplatnik Prikaži

          @pitstop
          mugello 2020. bottas (vodeći) kaže kako nije zakočio. :)


          0
          0

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          @zeko, moguće nije kočio, ali bilo je ubrzanje pa naglo usporavanje na neki način što ovi iza nisu shvatili i skršili se. Koliko se sjećam Bottas nije dobio nikakvu kaznu, možda ih tada nije ni bilo za takvo što


          0
          0

          0
        • Max Verstappen 1
          Kuko11 Prikaži

          Suci su opet zaigrali pa izmislili da je 30 psi neko mjerilo( u pravilniku nigdje nije navedeno -provjereno) zbog kojeg nisu kaznili Russella .
          Ako Russell nije dobio kaznu onda je kaznu trebao dobiti Max jer je pretekao Russella , a to nisu napravili jer bi Max bio maknut sa Austrije zbog kaznenih bodova.
          Iz ovako lošeg suđenja je nastala ova nedosljedna kazna za Piastria i prilagođavanje pravilnika prema potrebi , zna se i prema kome.


          0
          0

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Ej ovo 30/60psi ne uzimajte zdravio za gotovo. Toliko je kočio Russell utrku prije pa se neki žale zašto on nije dobio kaznu.
          Ja sam to sebi protumačio da je koristio maksimum koji može.
          To nisam pročitao u pravilima.
          A i bitno je koliko dugo kočiš.
          Safety car se još nije maknuo, maknule su se žute zastave a on s 218 km/h u sekundu dvije na 52 km/h na ravnoj šniti !!! To je bitno.
          Mislim da je pokušavao nabiti Maxu još taj jedan negativan bod. :)
          Naravno, samo teorija zavjere kao ravna Zemlje.


          0
          0

          0
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Pretplatnik Prikaži

    Ne kužim. U slučaju sc-a bi Piastri ušao u boks i odradio 10 sekundi kazne, dok bi Norris morao čekati. Dakle kaznili bi Norrisa ni krivog ni dužnog i moža omogućili drugima da ih prestignu kroz bokseve, jer pitanje je gdje bi ih sc dočekao. Vrlo upitna odluka McLarena.



    7
    7

    0
  3. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Pretplatnik Prikaži

    Mogu samo zamisliti kako bi se pljuvalo po Norrisu da je slučajno bubno ovakvu glupost.



    16
    15

    1
  4. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Stari Vetma uvijek voli ovakve trolerske vijesti. Podržavam i lajkujem



    2
    2

    0
  5. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Ko pita ne skita.



    2
    2

    0
  6. Mclaren
    raca Prikaži

    Kao prvo, da ga Lando pusti na p1 i onda da se ravnopravno bore za pobjedu, i onda dođe do sranja i izgubi se P1 i p2? Meni preglup savjet. Drugo, Pravila su takva kakva jesu, a usrana su. Govorim to iz razloga što ide na ruku Piastriju, a to je safet. Dok je safet na stazi, pa makar i 5 metara u dijelu što se zove trkaća staza, mislim da je u redu da vodeći vozač može ubrzavati i usporavati kad hoće, a Maylander je bio u tom kadru, bez obzira što se javlja da sc odlazi.Tek kad je skroz izašao sa staze, leteći start ima legimitet po tim pravilima. Koliko sam ja vidio, Piastri je ubrzao pa zastao dok je sc bio na trkaćoj stazi, pa makar u centimetar bio u tom dijelu. Trkaća staza nije mjesto za utrkivanje vozača bolida i vozača safeta
    Ako sam krivo vidio, demantirajte me i ja ću se svima ispričat za ovaj komentar



    2
    2

    0
    • Honda
      zekohonda Pretplatnik Prikaži

      Article 55.15 of F1’s Sporting Regulations: “From the point at which the lights on the car are turned out, drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restarts.”



      7
      7

      0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      U pravu si da će vodeći dati prostora safetu da izađe sa staze prije nego krenu juriti, ali je njegovo kočenje proglašeno nepotrebno naglim sa krvničkim pritiskom na papučicu kočnice. To ti se nemre slučajno dogoditi to znači da si išao namjerno delati sranje.

      When the clerk of the course had declared that the safety car was coming in that lap
      and the lights were extinguished, Car 81 suddenly braked hard (59.2 psi of brake
      pressure) and reduced speed in the middle of the straight between T14 and T15, from
      218 kph to 52 kph, resulting in Car 1 having to take evasive action to avoid a collision.
      This momentarily resulted in Car 1 unavoidably overtaking Car 81, a position which
      he gave back immediately.
      Article 55.15 of the FIA Sporting Regulations required Car 81 to proceed at a pace
      which involved no erratic braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger
      other drivers from the point at which the lights on the safety car are turned off.
      What Car 81 did was clearly a breach of that article. In accordance with the penalty
      guidelines, we imposed a 10 second time penalty to Car 81.



      3
      3

      0
  7. Ferrari
    renato2107 Prikaži

    Kaznu je realno zasluzio…i to je sasvim glupo napravio. Sad realno, da li se i Max izvrtio radi tog, to je drugi par cipela (ja bi rekao da je jer je tu dodatno pritiskao da ga stigne).

    Druga stvar, koji je tu bitniji problem. Najava odlaska SC preblizu boksu. Sc bi trebao najaviti odlazak barem 1/3 kruga prije boksa.

    I 3. zar ne bi bilo pameno uvesti da signalno svjetlo (ili ono na zadnjem krilu) u uvjetima SC glumi stop svjetlo, umjesto da bezveze blinka. Općenito zbog vožnje pod kišom i takvih stvari pa kad netko jače pikne kočnicu evo sudara.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.