Nakon dominantnog McLaren showa u Alpama, Formula 1 stiže kući, barem za četiri vozača na gridu i tisuće navijača na tribinama. Silverstone, kolijevka prvog F1 prvenstva 1950., ponovno otvara vrata jednom od najbržih i najzahtjevnijih izazova u kalendaru. Ulog? Borba za naslov ulazi u drugu polovicu sezone.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Petak, 4. srpnja
FP1: 24°C // FP2: 25°C
☀️🌤️🌥️ Sunčano jutro, postupno naoblačenje, ali bez kiše. Vjetar blag. Vjerojatnost kiše – <20%.
Subota, 5. srpnja
FP3: 19°C // Kvalifikacije: 20°C
🌥️🌧️💨 Oblačno uz kišu u drugom dijelu dana. Vjerojatnost kiše – 60%
Nedjelja, 6. srpnja
Start: 19°C
🌦️🌬️⛅ Nestabilno s povremenim kišom, pogotovo u popodnevnim satima. Vjetrovito. Vjerojatnost kiše – 60%.
Englesko ljeto može djelovati varljivo, od mirnog sunca do kaotičnog pljuska u roku od 10 minuta. Prošlogodišnje promjene vremena mijenjale su stanje u utrci i ne bi čudilo da ista priča bude i ove nedjelje. Da kiša i zaobiđe utrku predviđene temperature su sličnije onima u Kanadi nego što su bile prošli vikend u Austriji.
Za razliku od prošle godine, Pirelli u Silverstone donosi mekši izbor: C2 (Hard), C3 (Medium) i C4 (Soft). Ideja je otvoriti prostor za raznovrsnije strategije i više nepredvidivosti.
Duljina kruga: 5,361 km
Broj krugova: 52
Ukupna duljina utrke: 306.198 km
⏱️Najbrži krug staze: 1:24.303 (Lewis Hamilton, 2020.)
⏱️Rekord kruga u utrci: 1:27.097 (Max Verstappen, 2020.)
Silverstone je definicija “vozačke staze” – brza, protočna, ali izuzetno zahtjevna. Sektor 1 nudi balans između snage i preciznosti, dok srednji sektor (s poznatim Maggotts–Becketts kompleksom) odvaja dobre od odličnih. Posljednji dio staze, sa Stoweo i Club zavojima, često odlučuje kvalifikacijske duele, ali i donosi prilike za kasna pretjecanja.
Grip je dobar zahvaljujući stalnoj upotrebi, ali bočni vjetrovi i visoka brzina stvaraju ozbiljan izazov za aerodinamički balans. S obzirom na dužinu (peta najduža u kalendaru), i karakter zavoja, Silverstone je veliki test za balans i stabilnost bolida.
Nakon Austrije, momentum je ponovno na strani McLarena, Ferrari se s nadogradnjama za Austriju našao u nekom svom svijetu, uvjerljivi 3. i 4. sa McLarenima daleko ispred sebe. Mercedes se može nadati da slični vremenski uvjeti kao u Kanadi ih mogu opet pogurati prema boljim rezultatima. Dok će Red Bull nadati se puno uspješnijem i “sretnijem” vikendu, a isto to će se nadati i Williams nakon dvostrukog odustajanja. Sauber će pokušati zadržati formu koju su pokazali dok im prijete Racing Bulls i Haas, koji osciliraju od vikenda do vikenda ovisno o stazi i uvjetima. Što može Aston Martin pokazati svaki vikend je veliki upitnik. Alpine je ekipa u najozbiljnijim problemima, ako nešto i pokažu u kvalifikacijama to brzo nestane u nedjelju.
Poredak vozača | Bodovi | Poredak konstruktora | Bodovi |
Oscar Piastri | 216 | McLaren | 417 |
Lando Norris | 201 | Ferrari | 210 |
Max Verstappen | 155 | Mercedes | 209 |
George Russell | 146 | Red Bull | 162 |
Charles Leclerc | 119 | Williams | 55 |
Lewis Hamilton | 91 | Racing Bulls | 36 |
Kimi Antonelli | 63 | Haas | 29 |
Alexander Albon | 42 | Aston Martin | 28 |
Esteban Ocon | 23 | Sauber | 26 |
Nico Hülkenberg | 22 | Alpine | 11 |
Isack Hadjar | 21 | ||
Lance Stroll | 14 | ||
Fernando Alonso | 14 | ||
Carlos Sainz | 13 | ||
Liam Lawson | 12 | ||
Pierre Gasly | 11 | ||
Yuki Tsunoda | 10 | ||
Oliver Bearman | 6 | ||
Gabriel Bortoleto | 4 | ||
Franco Colapinto | 0 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pero, reci nam nešto o gumama i potencijalnim strategijama.
Hvala unaprijed :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Velicanstvena staza!
Jedna od najbioljih ikada!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih rekao najbolja, ali spada u klasu staza
“Da vam nije palo na pamet maknuti ju iz kalendara”
Mislim neće.
Ipak je to Engleska staza a tamo su pogoni gotovo svih momčadi
u 2 kvadratna kilometra.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije nitko reka da je najbolja 🤗
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam ni ja :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najdraze za voznju i utrkivanje su mi definitivno Silverstone, Monza, Spa, Interlagos i Red Bull Ring. Od relativno novijih Bahrein i COTA
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kome nije, ne gleda Formulu 1
Ova velika nagrada SAD-a (COTA)
je genijalna staza Bit će legendarna samo da skupi godine.
Ali baš na njima / njoj moraju staviti sprint.
Još bih dodao na popis meni neprežaljenu stazu u Turskoj.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni bi FIA / LIbery morala bar 50% najboljih staza ne gledati samo financijski, nego pomagati, smanjenjem nameta troškova…. da staze mogu ne završavati u minusu.
Ipak sve nabrojane nisu ulične utrke koje su većinom 10/20% troška pravih staza.
p.s.
Mislim da si zaboravio dodati i Kanadu. Ona je nekakva hibridna ulična, ali na svome otoku, ne vijuga između zgrada, ima izletnih zona…. (bar je meni u klubu najboljih)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lance trolu, pojma nemam.
Usred Atlanskog oceana su.
Staza je MCL “frendly” 100%
Dani jesu vrući, ali Englesko vrijeme.
Jedan dan je + 30c drugi dan + 18-20c i kišni oblaci se redaju kao valovi.
Volio bih da ne bude vruće, a i malo kiše ne bi bilo na odmet, kada je već staza McL bezecirana.
Nego, gledao sam neki video kako je McL na prošloj utrci poslagao dijelove prednje šasije (kutove štangi za amortizere i krutost koje idu na sve strane) na način da gotovo nemaju utjecaja na pomicanje prednjih amortizera.
t.j. kada koče/naglo koče, prednji dio bolida / prednje krilo nimalo ne “zaroni” u stazu.
Kočili ne kočili bolid im je bio stalno paralelan sa stazom.
Time imaju konstantan downfoece koji se linearno smanjuje ovisno o padu brzine i koji se ne “seli” (pojačava, slabi. ide lijevo desno, dere gume) ovisno o kočenju i zavoju.
Jako interesantno.
p.s. Baš me zanima Max.
U prošloj utrci iz niz nesretnih slučajeva nismo mogli vidjeti da li se može držati kako tako McL-a i tući se sa Ferrarijima.
Nadam se da ćemo u ovoj utrci to moći vidjeti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrariji su bili uvjerljivo drugi jer je Max ispao a Merc imao svoje probleme sa gumama. Ne vjerujem da je nestala brzina Mercedesa iz Kanade kao što ne vjerujem da je RB znatno pao. Realniju sliku ćemo imati ovaj vikend ako svi budu na nivou.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se. Vrućina skupa sa grubim asfaltom je Mercedesu uništila bilo kakvu mogućnost borbe, a Max je imao dvostruku nesreću.
U kvalama koju je mogao sanirati, ali na utrci u prvome krugu je na žalost bio biljarska kugla koju je strefio Antoneli. Svakome se dogodi.
Pa mali je skoro Hamiltona pogodio. Razlika je bila u djeliću sekunde Hamilton lli Max out.
R.B. ima manjih problema sa pregrijavanjem i race pace po vrućini od Mercedesa.
Kako god. Usred su Atlanskog oceana.
Bilo sunčano ili ne temperatura će biti bliža Kanadi nego Austriji. Tako piše i u članku i slažem se.
Nekako priželjkujem zbog tih mogućih pljuskova da staza ako i neće pasti kiša na utrci da bar rashladi stazu.
Ispod ili oko 40c kao na kvalama u Kanadi.
Na kvalama bila temp. asfalta 40c, na utrci 50c.
Da ne spominjem glatki asfalt, za razliku od Austrije koja je bila i puno I toplija i grublja.
Tako i ako neće biti kiše gledat ćemo prvo Maxov pokušaj držanja iza McL a onda borbu sa Ferrarijima. Još ako staza ne bude vruća, Ferrari će biti opak i pokušat će se boriti sa Maxom ( i McL) (nadam se toj borbi)
Ima velike šanse, osim što je super staza, da ćemo gledati i super utrku.
Na ovoj utrci moraš imati velikoga vozačkog iskustva i znanja da ne završiš u šljunku, livadi…. pogotovo na kvalama.
Još da ti race pace bude na maksimalnoj razini tvoje momčadi i bolida…..
Bojim se da će Rookijima biti teško.
Nadam se da će se brzo naviknuti i igrati svoje uloge.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bože dragi…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidiš da imaš pojma.
Nego, kako kažu, bio jedan Pero, radio ko zapisničar u administarciji i volio popit. Zvali ga Nalivpero. Da nisi ti taj?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Pero, nemoj se ljutiti, ali brate dosadniji si od @Lando-vih minusa.
Živiš od toga da nabiješ što više komentara, a većina tih komentara je umjetno napucana i većinu tih komentara uopće ne pročitam ko kraja.
Vetma će mi vjerojatno izbrisati komentar, jer komentiram člana, ali brate smiri malo. Nemoj biti toliko naporan. Nemam loše mišljenje o tebi i želim ti sve najbolje 🙃
Edit:
Tek sam sada vidio da mu je i Vetma sugerirao da skulira malo, pa možda i ne bude ovaj komentar obrisan 😂
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah taj prvi zavoj nakon starta. Sram me je reći što mi se dogodi kada se počnu gasiti crvena svjetla.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaspeš?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni su ovih nekoliko utrka od Kanade do SPA vrhunac sezone.
Jedno što su na SPA baš morali staviti prokleti sprint balet.
Najduža staza sezone. Koliko će krugova raditi? 10?
Mogli su ga slobodno preseliti u Mađarsku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewisovo dječje igralište :) 9 pobjeda…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pero, skoro pola komentara u zadnjih par dana su tvoji. Prikoči malo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moram na servis.
Ako smeta ok neću, ali koliko kužim puno ih je na moru.
Volim info taj članak pred utrku.
Ništa. Posušat ću te.
0
0