George Russell najbrži na prvom slobodnom treningu u Austriji. Top 3 zaokružili Verstappen i Piastri

Izdvojeno

Josip Jelušić

Prije 10 sati 4 min 3 komentara

Ugodno sunčano vrijeme u Štajerskoj dočekalo nas je na stazi Red Bull ring na prvom slobodnom treningu pokraj gradića Spielberga koji broji oko pet tisuća žitelja, a sve uoči nove utrke Formule 1 u Austriji. Temperatura od 23 stupnjeva Celzijevih znači prilično kvalitetnih sat vremena za sve ekipe, a posebice one koje su donijele nadogradnje uoči novog trkaćeg vikenda. Među njima zapravo prednjače vodeće ekipe u vidu McLarena, Mercedesa, Red Bulla i Ferrarija koji je donio priličnu količinu nadogradnji koji se tiče podnice na njihovom SF-u 25.

Osim toga, u redovima McLarena i Ferrarija na prvom slobodnom treningu u bolidima su sjedili njihovi testni vozači, Alexander Dunne i Dino Beganović, kojima su mjesto ustupili Lando Norris i Charles Leclerc. Još jedna izmjena, koja će, doduše, trajati cijeli vikend nastupila je u redovima Red Bulla, a koja se odnosi na to da će Max Verstappen čitav vikend imati novog trkaćeg inženjera. Naime, Gianpiero Lambiase iz privatnih razloga nije u Austriji, a njegovu ulogu preuzet će Simon Rennie.

Prvih 25 minuta treninga prošlo je bez nekih velikih uzbuđenja te su ekipe većinom testirali postavke na bolidima te izdržljivost guma. Problemi su se pojavili u Ferrariju kada je Lewis Hamilton pozvan u box zbog problema s mjenjačem. Nadalje, iako su ovaj vikend pripremili potpuno novu podnicu kako bi riješili barem dio problema s ovogodišnjim bolidom, na bolidu kojim je upravljao Dino Beganović došlo je do izmjene podnice za vrijeme ovog treninga. Iako se činilo da je došlo do problema s podnicom, uostalom i komentatori su tako tvrdili, riječ je o tome da je stara podnica zamijenjena za novu na Beganovićevu bolidu.

Nešto više od pola sata je prošlo i dobili smo prvu žutu zastavu kada se Fernando Alonso okrenuo na izlasku iz zadnjeg zavoja taman prilikom ulaska u svoj brzi krug, što je bila prilično čudna pogreška za vozača Alonsovog ranga. Srećom po njega, za dlaku je izbjegao susret s ogradom.

Čini se da nešto hladniji uvjeti i dalje odgovaraju Mercedesu s obzirom na to da je George Russell, barem u ovom prvom slobodnom treningu, nastavio tamo gdje je stao u Kanadi. Kompetitivna vremena i sigurni krugovi doveli su ga do P1. Njegov veliki rival Max Verstappen nalazio se na P2, dok je Piastri svoj McLaren dovezao do P3. Veoma dobar krug odvozio je i drugi McLaren, onaj kojim je upravljao Alexander Dunne, a bio je dovoljan za P4. Tsunoda je nastavio borbu sa svojim Red Bullom, borio se s kočnicama i ulascima u zavoje te je 15 minuta do kraja treninga zauzimao P16. Ferrari je bio posebna priča budući da se Lewis Hamilton, čini se, borio s priličnom količinom problema, ali bez obzira na to njegovo posljednje mjesto stavlja znatno veliki upitnik iznad Ferrarijeve garaže i otvara pitanja koliko su novi dijelovi efikasni. Drugi Ferrari, kojim je upravljao Dino Beganović, nalazio se na P17, a dva Ferrarija dijelila su tek dva bolida Haasa na P18 i P19.

Veoma dobar trening imao je Gabriel Bortoleto kojeg je posebno pohvalio Davide Valsechi koji je uživo komentirao bolide na ulasku u posljednja dva zavoja. Brazilčev krug bio je dovoljan za P6, dok je njegov timski kolega Nico Hülkenberg u istom bolidu, deset minuta prije kraja zauzimao P11.

A gotovo pred kraj treninga Hamilton se konačno pojavio na stazi s mekim gumama te je njegov brzi krug bio dovoljan za P9.

Deesetak minuta do kraja treninga George Russell prijavio je nekoliko kapi kiše na stazi, no ovo nije posebno omelo odvijanje treninga do kraja, posebice u trenucima dok su gotovo svi na stazi testirali svoj tempo za utrku.

U ostatku sesije nije bilo nikakvih bitnijih promjena, a zvijezda dana definitivno je bio Alexander Dunne koji je odličnim krugom definitivno privukao poglede na svoje ime te je izazvao prilično velike pohvale od strane komentatora F1TV-a.

PozicijaVozačEkipaVrijeme
1George RussellMercedes1:05.542
2Max VerstappenRed Bull+0.065
3Oscar PiastriMcLaren+0.155
4Alexander DunneMcLaren+0.224
5Pierre GaslyAlpine+0.238
6Gabriel BortoletoKick Sauber+0.332
7Alexander AlbonWilliams+0.404
8Carlos SainzWilliams+0.475
9Lewis HamiltonFerrari+0.557
10Isack HadjarRacing Bulls+0.568
11Andrea Kimi AntonelliMercedes+0.588
12Nico HülkenbergKick Sauber+0.598
13Lance StrollAston Martin+0.618
14Fernando AlonsoAston Martin+0.628
15Liam LawsonRacing Bulls+0.647
16Franco ColapintoAlpine+0.704
17Yuki TsunodaRed Bull+0.720
18Dino BeganovićFerrari+0.827
19Esteban OconHaas+0.968
20Oliver BearmanHaas+1.196

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

3 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Sehr interessant.
    Ništa se još detaljno ne zna, osim da Max stišće do granice.
    Saza je “unisex” – ni ulično glatka, ni trkališno jako gruba, Ima brzih zavoja, ali
    malo.
    Točno je u sredini onoga što Mc Larenu odgovara, a Mercedesu / Ferrariju / Red Bullu (zapravo svima ostalima) ne odgovara (potrošnja guma)



    2
    2

    0
  2. David Croft
    Frantic Prikaži

    Opet Ferrari stavlja juniora da vozi FP1 kada donose nove dijelove.
    U Bahreinu su donijeli novu podnicu i na FP1 je stavili Hamdi i to poredili sa Dinom koji je vozio staru podnicu (nije to baš jednostavno za uporediti ni kad bi bolid sa starom podnicom vozio Leclerc, a kada vozi junior, i to prvi put, prilično je nemoguća misija i “bacanje” treninga u vodu).
    Da mi se Dino ne ljuti, koliko god mi je drago da vozi FP1, neka mu nađu treninge kada ne donose nadogradnje.



    2
    2

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Da čudno je to. Ne bih se štel mešat koliko im rookiji u tim trenucima pomažu.
      Možda su mišljenja:
      Ne treba nam… Leclerc za to. Jednostavno sporije voze Q1 zbog testiranja pa to i rookiji mogu odraditi.
      Jedino što mi pada na pamet.
      “A u svim drugim slučajevima”… nema smisla.


      0
      0

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.