Leclerc nakon vožnje bolida za 2026. u simulatoru: Čudno je, zasad nisam veliki fan

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 8 sati 2 min 8 komentara

Charles Leclerc ovog je tjedna isprobao Ferrarijev bolid za 2026. u simulatoru, a dojmovi mu nisu najpozitivniji.

Nova generacija bolida temelji se na podjednakom omjeru snage iz motora i baterije, što je dovelo do niza kompromisa u pravilima za šasiju, ali i mnogih potencijalnih neobičnosti koje će se pojaviti s tim bolidima.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Veća ovisnost o bateriji mogla bi dovesti do situacija u kojima bolidi neće imati dovoljno energije da prođu čitav pravac s punom snagom ili usvajanja tehnika poput vožnje s visokim okretajima u zavojima kako bi se prikupila energija.

“Recimo da nije najugodniji bolid koji sam vozio dosad, ali još smo u trenutku u kojem je projekt relativno nov. Nadu polažem u to da će on podosta evoluirati u idućih par mjeseci, ali mislim da nije tajna kako smatram da će pravila za iduću godinu vozačima vjerojatno biti puno manje ugodna za vožnju”, rekao je Leclerc za The Race.

“Tako da da, zasad nisam veliki fan. Ali, tako je kako je. Na kraju dana mislim da je to izazov i volio bih izazov maksimiziranja vrlo drukčijeg bolida u odnosu na trenutni. Ali, hoću li uživati u tome? Vjerojatno ne.”

Na pitanje novinara što mu se točno ne sviđa – manjak downforcea ili ekstremno prikupljanje energije:

“Oboje. Vjerojatno drugo malo više nego prvo. Jednostavno je čudno… Zasad ne mogu zamisliti kako će utrkivanje izgledati i koliko će pretjecanja biti atraktivna.”

“Znam da su ljudi, ekipe i FIA svjesni toga i da oko toga vjerojatno još ima posla. Doduše, ne znam koliko toga će se promijeniti od ovog trenutka.”

FIA i F1 rade na prilagodbi pravila kako bi izbjegli bizarne situacije u vožnji pa je tako nedavno donesena dopuna kojom se omogućuje veći raspon maksimalne dozvoljene prikupljene energije po krugu koji će se određivati zasebno za svaku stazu.

Dosad je u pravilima postojala mogućnost smanjenja maksimuma s 8.5 na 8 MJ, a sada je ta granica pomaknuta na 5 MJ za staze koje nemaju puno zavoja s jakim kočenjem.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

8 komentara

  1. Mika03 Prikaži

    Znal sam! Stranje je počelo s V6 motorima a sada se samo nastavlja. Mislim da mi je ovo zadnja godina praćenje F1.
    https://youtu.be/_I0R5yZ80rA?si=NlRC9dSTfaUQKkqm



    2
    2

    0
  2. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    uskoro će F1 sezona bit vožena samo na simulatoru… obzirom kako nas Umjetna inteligencija navodi na sve bizarnije i gluplje odluke.. ništa me to ne bi čudilo…



    3
    3

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Vraćaju se na V10 motore i prije 2030. Ili od 2030.
    Nije garant’, ali nadam se. Kako naši stari kažu: nada umire posljednja.



    2
    2

    0
  4. Niki Lauda
    zelot Prikaži

    Ako ovako nastave u buducnosti ce pobjednik biti onaj koji odveze najvise krugova prije nego ostane bez energije.



    3
    3

    0
  5. Ferrari
    07drogo Prikaži

    Ne brini u ovo vrijeme sljedeće godine bit će te prvaci



    1
    1

    0
  6. Formula 1
    tomz Prikaži

    Najbolje da im damo bicikle na struju da se utrkuju. Koliko bi to tek bilo dobro za okoliš.



    3
    3

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.