Legendarni kolumbijski vozač Juan Pablo Montoya pozvao je Mercedes da bez odgode obnovi ugovor s Georgeom Russellom, upozorivši kako bi Red Bull mogao ponuditi izdašan ugovor britanskom vozaču, za kojeg tvrdi da je trenutno najtraženiji slobodni agent u Formuli 1.
U razgovoru s medijima Montoya je istaknuo:
“George je bio loše volje otkako je stigao u F1 jer je došao u Mercedes koji je od osvajanja svega pao na to da ne pobjeđuje. Bilo je to pomalo tužno i teško za njega – ali mnogo je sazrio i odradio jako dobar posao.”
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Iznenađen je što Mercedes još uvijek nije osigurao Russellovu budućnost, osobito nakon njegove pobjede u Kanadi:
“Problem je što George trenutno još uvijek nema potpisan ugovor. Nakon te pobjede očekivao bih da su to već riješili. On i Max su vjerojatno najpoželjniji vozači bez važećeg ugovora.”
Montoya je upozorio da bi Red Bull, u slučaju odlaska Maxa Verstappena, mogao posegnuti za Russellom:
“Max teoretski ima ugovor, ali George je trenutno najtraženiji čovjek bez ugovora. Gledajući to tako, Red Bull bi mogao ponuditi jako puno novca kako bi se osigurali.”
Ipak, bivši F1 vozač ne vjeruje da bi Russell prihvatio ulogu Verstappenova timskog kolege:
“Da želi prijeći u Red Bull i raditi s Maxom? Rekao bih – sto posto ne. Što se tiče Tota i Mercedesove situacije – ne vjerujem da im trenutno treba Max.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se s Montoyom.
Russel je trenutno najpoželjnija ( i najbolja) “udavača”
U Mercedesu stvarno rade nehumani ljudi.
Pitam se sada i za Hamiltona. Da li je stvarno bio onako bahat ili je to Mercerdesova strategija.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni, stvar je jasna, Toto čeka ljeto da vidi šta će biti s Maxom, a onda će razmišljati o Russelu
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, nehumani su kao pravi Nijemci kada je riječ o novcu i dominaciji.
Mercedes i Ferrari su se oduvijek bojali imati oba jaka vozača.
MCL i RB se puno manje boje toga.
Gledano zadnjih 20-30 godina (otkada je RB-a i Mercedesa u F1)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je imao Kimija i Alonsa, pa Kimija i Vettela, pa Saintza i Leclerca, pa Leclerca i Hamiltona, a Mercedes je imao Rosberga i Shumachera, pa Rosberga i Hamiltona (s tim da je Rosberg sam pobjegao).
Tako da ne bi rekao da se te dvije momčadi boje imati dva jaka vozača.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu se uvijek znao redoslijed, tko je prvi vozač,. a tko ne.
Ok osim u slučaju Rosbeg Hamilton, ali se za to Rosberg sam izborio.
Onda su uzeli Bottasa po Hamiltonovom nahođenju i ugovoru u kojemu jasno piše koji mu je zadatak.
Roserg nije pobjegao. Pogledaj mu životni put i tko mu je stalno sjedio na leđima i kakav pritisak i poniženja je konstantno doživljavao. Cilj mu je bio pobijediti “nepobjedivoga” i to je učinio i otišao. Mercedes nakon toga više nije htio takve “probleme” u momčadi.
Kimi – Alonso, svakome se jednom desi, hoćeš nećeš, a sve ostalo nije bila nikakva konkurencija.
Rosberg – Schumacher. Schumi se vratio iz mirovine podići novi projekt Mercedes. Znalo se tko je prvi vozač a tko je tu da iskustvom podigne momčad sa vozačke strane. Sve od bokseva…. Sam ionako nije niti jednom pobijedio. Sainz, Leclerc, znalo se tko je prvi vozač isto kao i Leclerc Hamilton i Vettel Kimi.
Uostalom tako im u ugovorima i piše.
Jedino ove sezone MCL dopušta unutar momčadski dvoboj i mogli bi to cijeniti, a ne ismijavati onoga koji je tu utrku izgubio.
Malo jednoga malo drugoga.
Pogledaj kroz povijest. Mercedes i Ferrari nisu nikada osim svaki po jednu sezonu dopuštali unutar momčadsku borbu dok su RB i MCL tražili takve vozače, dopuštali borbu i pod cijenu gubitka titule.
Tu igra ulogu i način reklamiranja svake momčadi. R.B. sa svojim reklamnim kampanjama (gives your wing) si nikako nije mogao dopustiti zabranu unutar momčadskog utrkivanja. Bili bi ismijani.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zd1400rt – Ne kužim ti ovo traženje dlake u jajetu ili po engleski “cherry pick”
Ne vjerujem da to i sam nisi znao.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
>Pero
Nije to traženje dlake u jajetu, nego moje mišljenje i viđenje situacije u momčadima između vozača.
Teško je tu povući crtu i reći koja momčad dozvoljava dvoboje, a koja ne jer sve ovisi o drugim faktorima, a to je koliko je bolid konkurentan u odnosu na druge momčadi. 2021. je u startu bilo jasno da se prioriteti moraju odrediti, a i postave vozača su bile takve da je svima bilo jasno na koga se treba kladiti, dok s druge strane imaš 2016. gdje je Mercedes podržao momčadski dvoboj jer su znali da im naslove neće preoteti neka druga momčad. Tako da imaš istu momčad u obe priče.
Da se kojim slučajem u Ferrariju Kimi pokazao bržim od Alonsa, danas bi se drugačije pričalo.
Ta priča da im stoji u ugovoru da moraju biti br. 1, bez konkretnog dokaza mi ne drži vodu.
Na kraju krajeva, svatko od nas ima svoje mišljenje i viđenje i to je OK i u dobrim raspravama učimo jedni od drugih 👍
Jedina od jačih momčadi koja je uvijek dozvoljavala momčadski dvoboj je McLaren, ali je i platila cijenu radi toga. 2005. Kimi je imao mehaničkih problema, ali i Montoya je odnio dobar dio bodova, ali o tome se baš ne priča.
Isto su ponovili prošle godine
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zd1400rt
Istina je sve što si rekao.
Čak je i MCL tada rekao da moraju promijeniti nešto oko slobodne borbe i ne postojanja vozača br. 1 jer nema smisla izgubiti prvenstvo samo zbog toga.
Ja sam samo pokušao među četiri velika razdvojiti dva koji su dopuštali da nemaju prvog vozača ili ako ga imaju, nisu banirali drugoga da mora prepustiti poziciju ako vodi.
Tek možda na kraju ili u drugom dijelu sezone ako se vidi velika bodovna razlika i ako prvi vozač ima šanse / bori se za prvaka, onda je logično da bi mu kolega iz momčadi mogao pomoći u tome.
Po sjećanju od recimo 2.000 do danas Ferrari i Mercedes (kada je došao) su pretendirali da imaju jednog jakog vozača i jednog “vodonošu” Naravno u sezoni se to moglo promijeniti i vodonoša krenuti rasturati prvoga vozača.
Ali nekako generalno R.B. i McL su naginjali ideji imati dva što bolja vozača da skupe što više bodova, a Ferrari i Mercedes su išli matematikom 1/2 vozač.
Mercedes mi se zbog toga nije dopadao. Schumachera su vratili iz mirovine da im pomaže sastaviti što bolje ekipu a ne samo voziti a Rosberga su trenirali za vozača koji će osvajati prvenstva. I onda prekrše dogovor i uvale mu Hamiltona, a dobro su znali njihov toksični odnos od malih dana i gokarda sve do F1.
Da su mu stavili uz bok bilo kojeg drugog vozača međusobno bi se pomagali a Rosberg bi osvojio 7-8 naslova. Jednostavno su ga prevarili (nisu ga ništa pitali)
Da skratim svoje Ilijada / Odiseja epove.
Po meni su to dva načina taktičkog razmišljanja.
Jedan imaju Mercedes / Ferrari.
Drugi imaju Red Bull / Mc Laren
Oba su legitimna i oba su jednako vrijedna i prihvaćena kod publike.
Tako ja to vidim.
pozz
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaš kako kažu u Dosje X seriji. Istina je tamo negdje. :)
Bio mi je užitak malo se raspisati na ovu temu 👍
Šteta da nema Landa da nam dijeli minuse.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne moze on ostati bez top mjesta u bilo kojoj situaciji svakako. Cak i da mora iz Mercedesa, bacit ce se Red Bull odmah na njega, o cemu se vec i pricalo. A ako Red Bull ipak odluci hvatati Piastrija/Leclerca, onda se opet otvara mjesto za Georgea u Mclarenu/Ferrariju. U najgorem slucaju ga ceka Aston Martin, a i to moze biti zanimljiv projekt.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako bi tu nadodao, da tu prijeti sudbina Sainca, kao momčadski tako i za njega. Mislim da se RB ipak lupa po riti zašto nisu ugrabili “jeftino” Sainza, imali bi bar šansu za prvensvo….a ovako oni su sretni da drugi vozač osvoji koji bod.
Ja bi na mjestu RB-a odmah potpisao ako se ukaže prilika, samo da li on želi s Maxom u bolid.
McLaren neće dirati postavu, osim u slučaju eskalacije problema pa da i netko sam ode (Norris). A vozači da mogu pokušati naći bolju priliku za 2026, teško. Realno je u kojoj god kombinaciji ideja i razvoja, McLaren najstabilniji i barem 20% bolja opcija od bilo koje druge, uz to čisti zicer. Ako nećeš imati 1., imat ćeš vjerojato 2.-3. bolid na startu 2026.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russell je druga dimenzija za Sainza, a i značajno je mlađi. Russella ce druge ekipe htjeti. Sainz bi sigurno radio bolje rezultate od postojećih poluprosječnih rješenja u Red Bullu, ali mozda se vise lupaju sto nisu Albona ostavili na duzi period uz Maxa kao broj 2 (iako je Checo bio marketinski hit, pa mozda i ne toliko..). Mclaren nece samovoljno dirati postavu, ali ako jedan odluci otici u slobodno mjesto u Red Bull/Ferrari, ako bi doslo do lancane reakcije nakon Maxa, onda ce sigurno htjeti Russella umjesto jednog od Pisatri/Norris.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je Max na raspolaganju – Russelinjo leti van i đora se za Maxa. Ako Max nije slobodan (90% šanse) onda ostaje u Merđi.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš tužno da, Russell čekao svoju šansu strpljivo i JPM je baš u pravu što kaže..došao je tek kad se Mercedes naosvajao svih mogućih i nemogućih dvostrukih titula… i sad da mu daju nogu… šteta .. a već sam to i napisao na nekom od postova..
Nije da sam fan,ali okrutno bi to bilo prema Georgeu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, brutalni su i nepošteni prema njemu.
Među tri najkvalitetnija vozača je na gridu (ako ne dodajemo vozače pred mirovinom)
Tko kaže da će Max svake godine imati najbolji bolid?
Prvenstva osvaja najkvalitetnija grupa vozača (množina) u najkvalitetnijem bolidu – momčadi (jednina)
Jedno bez drugoga ne ide.
Pa tako ni Max ne može do naslova sa slabijim bolidom.
Ako Mercedes napravi najkvalitetniji bolid kao MCL prošle i ove godine tko kaže da Rusell ne može biti prvak?
Po meni on ima najhladniju glavu i najsmirenije živce među vozačima iz četiri velike momčadi.
Puno je mirniji od Maxa bez obzira što je Max na ljestvici vozača na prvom mjestu.
Rusell je zbog svoje mirnoće na drugom mjestu.
Rusell za sada nosi “titulu” novog Ice mana.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sorry Pero,ali moram se prvi put ne složiti s tobom…
Zar si već zaboravio Singapore 2023?
Nije Russel prečesto u borbama za pobjedu,ali onaj Singapore mi ne ide iz glave,dok Max.. ma on je uvijek isporučio…
Max djeluje nemirno,ali on je zapravo hladan ko špricer i sve što napravi i dobro i loše radi svjesno.
Nije on udario Georgea “vruć”.. on je to uradio svjestan da će dobit kaznu i čak je bio spreman primit RACE BAN…
Isto tako mi nikad iz glave neće izać (stupid) Charles na Paul Ricardu 2022 kad je još bilo nade u titulu i kad je u borbi za pobjedu jednostavno pogriješio i izletio..
To Max u pravilu NE RADI…
Nije George uopće tako hladan, par puta mu je i Toto na radio morao reći da se smiri … ne znam sad točno više koja utrka jer toliko je utrka (24 u kalendaru) .
Ne slažem se s tobom,ali dao sam ti lajk ;)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U suštini, Max čak i kad pogriješi zapravo ne pogriješi. Ne treba Maxa dovoditi u pitanje opće. I kad se izvrti na stazi opet pobijedi. Toliko su drugi lošiji od njega.
A i te 2022. je na kraju jedva izvukao prvenstvo zbog Leclercove greške u Francuskoj.
Max je jednostavno najbolji ikad, ako i dođe u Mercedes automatski osvaja prvenstvo, kao i Hamilton ili Vettel u Ferrari.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BatteryVotas Istina.
Maxa razbjesne samo besmislene situacije u utrci i izvan nje.
Ali opet nije hladan ko špricer.
A Singapur, ovo i ono…
Zato je Max br 1
(ali opet ako se sjetimo njegovih početaka…. češće je ne završavao nego završavao utrke)
Pretjerujem i malo se zezam, a i to je uvijek bio sudar u borbi a ne “neprisiljena pogreška”
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi bio oprezan oko Russella. Sada je dobar, možda i u vrhuncu svoje karijere, ali treba gledati i uvjete u kojima se nalazi. Hamilton je otišao i sad je dobio osjećaj da je glavni što mu je diglo samopouzdanje do Mjeseca, cijelo vrijeme ima samodopadan izraz lica i u skladu s tim odlično vozi.
Sad ide glavno pitanje. Može li biti takav u borbi za naslov? Sada je s minimalnim pritiskom. Ako je 6. bolid je kriv, ako pobjedi, slava njemu. Ne treba zaboraviti koliko je emotivan i koliko je suza prolio pred kamerama i grešaka napravio kada se trebao dokazati. Za Landa sam dugo čekao da dobije konkurentan bolid, i bio je bolji od Oscara, ali kada se pokazala prilika za naslov, teške greške je počeo raditi.
Da sam na Totovom mjestu i da mogu dovući Maxa, napravio bio to bez pardona.
Moja teorija će pasti u vodu ako Žorž ostane i Merc bude sekundu brži, onda bi lako do naslova s PP.
5
1