F1 VN Austrije 2025: Detaljan pregled vikenda u Spielbergu

Izdvojeno

Formula 1 se vraća u Europu, a prvi čin ljetne turneje vodi nas u srce Štajerske – na Red Bull Ring.
Nakon Kanade, McLarenova sudara i Russellove pobjede, pažnja se seli na stazu gdje su posljednjih godina polemike, pretjecanja i kazne postale jednako važan dio vikenda kao i sama brzina.

Piastri vodi prvenstvo s 22 boda ispred Norrisa. Verstappen, na domaćem terenu, ima 43 boda zaostatka i pet pobjeda u Spielbergu. Mercedes traži potvrdu forme, a Ferrari donosi nadogradnje za Leclerca i Hamiltona.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

📅 Raspored i vremenska prognoza

Petak, 27. lipnja

  • Prvi slobodni trening: 13:30 – 14:30
  • Drugi slobodni trening: 17:00 – 18:00

FP1: 28°C // FP2: 28°C

Mala vjerojatnost za nekoliko kapi kiše u ranim jutarnjim satima. U poslijepodnevnim satima očekuje se dolazak visokih oblaka uz smanjenje šanse za oborine. Slab zapadni vjetar s naletima do 30 km/h. Vjerojatnost kiše – 20%.

Subota, 28. lipnja

  • Treći slobodni trening: 12:30 – 13:30
  • Kvalifikacije: 16:00 – 17:00

FP3: 28°C // Kvalifikacije: 29°C

Očekuje se suho vrijeme. Slab sjeverozapadni vjetar. Vjerojatnost kiše – < 20%.

Nedjelja, 29. lipnja

  • Velika nagrada: 15:00

Start: 30°C

Velika je vjerojatnost da će ostati suho. Vrlo mala šansa za kratkotrajnu laganu kišu kasno popodne < 20%.

🛞 Gume i strategija

Kao i lani: C3 (Hard), C4 (Medium), C5 (Soft). Podloga je stara, abrazivna, a termalna degradacija i pregrijavanje stražnjih guma ključni su faktori. Posebno ako temperature ostanu oko 30°C.

  • C3 (Hard) – prosječna duljina stinta u 2024. – 27,1 krugova
  • C4 (Medium) – prosječna duljina stinta u 2024. – 19,5 krugova
  • C5 (Soft) – nema podataka

📍 Red Bull Ring: Profil staze

Red Bull Ring – najkraći krug u sezoni (1:02.9 – rekord, Bottas, Mercedes, 2020.), samo 10 zavoja i tri DRS zone. Sektor 1 je brz i uzbrdo, Sektor 2 tehnički i nizbrdo, dok treći završava s dva desna zavoja gdje su track limit pravila prošlih godina bila najspominjaniji pojam.

Dužina: 4.318 km
Broj krugova: 71

Ove godine se vraćamo klasičnom formatu u Austriji (3 treninga, kvalifikacije, utrka) nakon tri godine sprint eksperimenta. Staza se koristi često – i za motocikle i za automobile – pa guma na asfaltu neće nedostajati od samog starta vikenda.

No, ono što je tipično za Štajerske Alpe su meteorološke hirovitosti, može biti 30°C i sunce, a onda iz ničega sijevne pljusak.

Ključne točke za vikend

Red Bull Ring, sa svojom kratkom konfiguracijom i brzim ritmom, uvijek pruža konkretnu sliku o balansu bolida, ponašanju guma i učinkovitosti DRS-a.

Razlike su mjerljive u tisućinkama, a strategije se svode na precizno tempiranje i dobru procjenu degradacije. S obzirom na stabilnu vremensku prognozu, mogućnost iznenađenja možda neće doći iz oblaka, već iz garaža – kroz nadogradnje, ispravke u postavkama ili odlučnije vožnje u ključnim trenucima.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

4 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Sve je tako lijepo kada nema sprinta.


    0
    0

    0
  2. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Jako se veselim ovom trkaćem vikendu, vrućine u Spielbergu gotovo uvijek garantiraju nepredvidljivu utrku, hlađenje bolida će biti jedan od glavnih faktora ovaj vikend.

    Zanimaju me ove Ferrarijeve nadogradnje podnice, nadam se da će se barem malo približiti borbi za vrh.



    2
    2

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Na ovoj utrci ni Mercedes, a nadam se ni Ferrari neće biti bez šansi.
      Staza jer grublja od Kanade, ali nema puno brzih zavoja u kojima je Mercedes imao problema sa pregrijavanjem guma.
      A glede dvoboja, Sjeti se one prve ravnice nakon starta. Nakon nje ide oštri desni zavoj i druga – duga ravnica .
      Na tom zavoju su se uvijek naguravali, laktarili…. tko će kasnije kočiti, uletjeti na unutrašnju stranu, poremetiti konkurentu prolaz zavojem, a opet izaći sa dobrim ubrzanjem.
      Tko zna, možda će Maxu ovo biti najteža utrka do sada.


      0
      0

      0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      p.s. Staza je “jednostavna” i savršena.


      0
      0

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.