Horner: Vidjet ćemo kakav će biti odnos snaga nakon tehničke direktive za Barcelonu

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 2 mjeseci 3 min 1 komentara

Šef Red Bullove momčadi, Christian Horner, kaže da ne treba zaboraviti na nadolazeću tehničku direktivu FIA-e koja će biti uvedena na Velikoj nagradi Španjolske, a tiče se fleksibilnosti krila.

Upravljačko tijelo već je ove sezone uvelo promjene pravila tijekom sezone, pooštrivši propise o tome koliko se stražnji otvor krila smije otvarati, a još jedna tehnička direktiva, TD018, najavljena je prije početka sezone kako bi se suzbila tzv. „fleksi-krila“.

“Prilično značajna” promjena pravila u Barceloni

FIA će od Barcelone, početkom lipnja, uvesti strože statičke testove opterećenja na prednjim krilima, nakon što su prošle sezone proveli ispitivanja kako bi utvrdili trebaju li se uvesti novi testovi.

Iako su sve momčadi prošle sezone bile u skladu s pravilima, dopuštena razina fleksibilnosti smanjit će se s 15 mm na 10 mm, nakon što je proučeno kako se prednja krila deformiraju pri velikim brzinama – s obzirom da veća fleksibilnost može donijeti veću razinu performansi.

Nakon što su već uvedeni stroži testovi za stražnja krila, prednja krila sljedeća su na redu od početka lipnja, sa zahtjevnijim ispitivanjima koja će se provoditi usred sezone.

Što se tiče Hornera, objasnio je da promatra budući razvoj događaja kako bi vidio hoće li i kako to utjecati na ostale momčadi na gridu, pri čemu Red Bull želi biti „u samoj borbi“ nakon pobjede Maxa Verstappena u Suzuki.

“Mislim da je nepoznanica kako će to utjecati na različite bolide”, rekao je Horner novinarima u Japanu.

“Vidljivo je da je radni raspon ovih bolida jako, jako uzak, i ta promjena na prednjem krilu je prilično značajna – pa će biti zanimljivo vidjeti kako i na koga to utječe. Nema nikakvih jamstava.”

“Znamo koja područja bolida moramo poboljšati i cijela momčad je jako fokusirana na to, ali mislim da će se u ovom prvenstvu sve svoditi na maksimiziranje prilika.”

“U prve tri utrke, gdje smo bili vrlo blizu pobjedi u Melbourneu. Sprint u Kini – bili smo konkurentni u prvoj polovici, ali smo pali u drugoj polovici utrke. Na Velikoj nagradi Kine imali smo konkurentan stint na tvrdim gumama i završili četvrti, tako da ima puno pozitivnih stvari, i znamo da ako otključamo dio potencijala ovog bolida, bit ćemo u igri.”

U drugom razgovoru za Sky Sports F1, Horner se ponovno osvrnuo na nadolazeću promjenu pravila i objasnio kako bi to moglo promijeniti poredak, s obzirom na to da prednja krila igraju ključnu ulogu u aerodinamičkim performansama, a vodeće momčadi su trenutno vrlo blizu.

“Mislim da treba imati na umu da je ovo prvenstvo maraton, i ako nas je prošla godina išta naučila, to je da se stvari mogu vrlo brzo promijeniti.”

“Trenutno je jako mala razlika između prve četiri momčadi, i sve će se svoditi na razvoj. Imamo veliku promjenu pravila koja dolazi u devetoj utrci. Znate, kako će to utjecati na tijek sezone?”

“Zato je sve u maksimiziranju prilika koje vam se ukažu – i ovog vikenda, uspjeli smo u tome.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

1 komentar

  1. Mika Hakkinen
    Cakko Prikaži

    Pa vi ste prvi na udar sta se pravis lud


    0
    -3

    3

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.